Ik zou dr doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef Rijst het volgende:
Patracia Paay had haar gezien bij de KFC
Goede handelaren profiteren van slechte handelaren. Feit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef StijnDa het volgende:
Cara had best een goed team volgens mij op de PC.
Maar Iceman en Spartais zeiden allebei dat ze niet konden handelen, dus dan moet je idd packs gaan kopen? Waarom zou het anders zijn dan op de xbox/ps?
Wat een bullshit. Ik heb geen cent besteed maar wel 300k coins. Dat je niet kan handelen op de PC slaat nergens op. Het is misschien anders dan op de console, ik kan dat helaas niet vergelijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Wat hij zegt, ik ken iemand die het op de PC speelt en geen leugens... Om daar een goed team te halen moet je packs kopen met euries
Ik domineer met Feyenoord in de aRENa.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Iceman21 het volgende:
Ach, spel is net pas uit, dus misschien dat daardoor FUT op de PC nog niet lekker loopt. Waarschijnlijk als er over een tijdje wat afprijzingen en aanbiedingen zijn geweest dat het wat voller loopt.
Overigens koop ik voetbalgames altijd voor PC, omdat het zo lekker te editten valt. Elke speler die geen eigen face heeft bijvoorbeeld daarvan download je er gewoon een. Geeft toch wat extra dimensie als je hele Ajaxselectie allemaal hun eigen gezichten heeft bijvoorbeeld.
Had in FIFA 11 729 stadions, 1542 faces en 30 extra competities erbij. Blijft leuk om met Ajax te domineren in de Kuip.
Maargoed ik ga offtopic..
Als er nou wat nuttigs in staat.... Maar nee hoor...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:01 schreef Toefjes het volgende:
Wat vliegen de topics in een vreselijk tempo er doorheen de laatste tijd
Iets met vraag en aanbod, marktwerking. In feite is het gewoon de wereldeconomie in het klein.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:08 schreef Iceman21 het volgende:
Inderdaad, onze knuffelbelg liegt. Feit blijft wel dat het heel wat moeilijker is dan op de consoles.
Waarschijnlijk omdat er 8 keer zo weinig mensen op de PC spelen, dus voordat je wat verkoopt ben je een dag of 2 verder. En dan meestal met verlies, omdat kneuzen de markt verpesten en alles te goedkoop aanbieden
Twee lichtpuntjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef StijnDa het volgende:
Goed bezig Tobi, een lichtpuntje in dit topic.
Heeft ze maar één been?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als er nou wat nuttigs in staat.... Maar nee hoor...
Om ons toch een beetje te vermaken
[ afbeelding ]
Bull shit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik lieg helemaal niet, als je niet mee bent van het begin ben je ten dode opgeschreven.
Vriend van mij heeft vorig jaar voor echt geld moeten kopen omdat het gewoon onmogelijk was geld te maken tenzij je tot 3u snachts voor je PC bleef kamperen.
Amen
Flinke lichtpunten danquote:
Ik weet waar ik over praat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bull shit.
[..]
Flinke lichtpunten dan
Nee hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar let jij dan weer op. Al had ze geen benen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |