400mquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)rsp=0&sz=17&t=m&z=16
quote:
Ik keek naar de minutenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)rsp=0&sz=17&t=m&z=16
Want een biertje in je gezicht zie je wel zittten? Just curious.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef Dhaha het volgende:
Hahah ja ik ga er ook heen want bannen in real life kan lekker niet
HW zal wel weer het personeel kennen, en vraagt dan gewoon of ze hem er uitzetten. Mods (hw) bannen niet, admins (barpersoneel) welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:27 schreef HighLander het volgende:
[..]
Want een biertje in je gezicht zie je wel zittten? Just curious.
Wie weet, maar daar heb je niet altijd het barpersoneel voor nodig hoor. Ik was gewoon op zoek naar alternatieven, daar een paar pagina's terug fysieke repercussies al de grond in werden geboord.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:30 schreef stbabylon het volgende:
HW zal wel weer het personeel kennen, en vraagt dan gewoon of ze hem er uitzetten. Mods (hw) bannen niet, admins (barpersoneel) wel
Als je echt wil mag je je wel even fysiek op mij uitleven hoor, zaterdagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wie weet, maar daar heb je niet altijd het barpersoneel voor nodig hoor. Ik was gewoon op zoek naar alternatieven, daar een paar pagina's terug fysieke repercussies al de grond in werden geboord.
Oeh carte blanche, dat schept mogelijkheden....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:59 schreef BrandX het volgende:
Als je echt wil mag je je wel even fysiek op mij uitleven hoor, zaterdag
ik sla alleen wel terug![]()
Afgelopen zaterdagnacht bleek ik na een aantal vodka weer verdacht goed in vormquote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:37 schreef HighLander het volgende:
[..]
Oeh carte blanche, dat schept mogelijkheden....
Zo bang ben ik ook weer niet aangelegd.
Maar is dat voor of na een paar bier danwel vodka?
Fysiek hoeft niet perse slaan te zijn. Ergo, terug slaan kan onmogelijk zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als je echt wil mag je je wel even fysiek op mij uitleven hoor, zaterdag
ik sla alleen wel terug![]()
Oeh, goed puntquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fysiek hoeft niet perse slaan te zijn. Ergo, terug slaan kan onmogelijk zijn
Zowel, zelf opruimenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet nog helemaal niet of ik kom
Een groep die in een hoek zit stil te wezen als je de FOK!-cliches geloofd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef SiemeN het volgende:
Hoe herken ik jullie? Wie doet er een rode roos in zijn of haar borstzak?
Klein, dik, oud, blondquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef SiemeN het volgende:
Hoe herken ik jullie? Wie doet er een rode roos in zijn of haar borstzak?
Laat ik nou net van plan zijn om heel stil en verlegen in een hoekje te gaan zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een groep die in een hoek zit stil te wezen als je de FOK!-cliches geloofd.
Als je die niet geloofd, vanaf 16:00 zit HW er, die is groot en luidruchtig. Vanaf 19:15 zit ik er ook bij en heb je twee van dat soort gozers.
Je kunt nog wel veel meer van plan zijn, maar laten we het realistisch houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat ik nou net van plan zijn om heel stil en verlegen in een hoekje te gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |