Pfff. Om mod te zijn moet je irl bij de popo zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef Dhaha het volgende:
Hahah ja ik ga er ook heen want bannen in real life kan lekker niet
Als ze lekker is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik wil ook wel komen maar ik weet nog niet zeker of ik in het land ben. Mag mijn vriendin ook mee ook al is het geen FOK!ker of noh?
nee dat nietquote:
Hmm. Ik denk er nog even over na.quote:
Laat maar weten dan. En anders neem ik mijn moeder wel mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk er nog even over na.
Is die wel lekker dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Laat maar weten dan. En anders neem ik mijn moeder wel mee.
die is wel doable ja.quote:
Vriendin enzulks, wat moet ik zeggen ?quote:
Verzin maar wat.. NIET zeggen dat je naar een FOK!-meet gaat iigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Vriendin enzulks, wat moet ik zeggen ?
teringquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Laat het vanavond weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
tering
Of je komt zaterdag naar de meet, of niet.
En hoe je dat qua vervoer, vriendin, hond, kat en vissenvoeden regelt moet je helemaal zelf weten.
"Schat, ik ga zuipen. Dus we gaan met de trein"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waarom heb ik een oldbie nodig om het een nog nieuwere newbie dan ik duidelijk te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef Ripley het volgende:
Misschien kan je vriendin de vissen voeren als ze toch thuisblijft
" omdat je geen doorslaggevende argumenten op tafel legde "quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:59 schreef BrandX het volgende:
Waarom heb ik een oldbie nodig om het een nog nieuwere newbie dan ik duidelijk te maken
Ik las dat ie z'n vriendin aan de vissen moest voerenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef Ripley het volgende:
Misschien kan je vriendin de vissen voeren als ze toch thuisblijft
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik las dat ie z'n vriendin aan de vissen moest voeren
Dan zeg je toch wat je gaat doen? Zuipen met een stel onbekenden van internet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Vriendin is jaloers aangelegd, dat is irritant.
Maar als ik zeg dat ik naar vrienden ga zegt ze "je hebt geen vrienden in Amsterdam " of ze wilt mee...
Waar in Amsterdam(welk deel) zit die kroeg ongeveer? op zich ben ik zo in Amsterdam woon nl. langs de A2.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zeg je toch wat je gaat doen? Zuipen met een stel onbekenden van internet.
Gelukkig is er parkeerplek zatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)adius=15000&t=m&z=19
http://maps.google.nl/map(...)rsp=0&sz=17&t=m&z=16quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gelukkig is er parkeerplek zat
Met de voet vanaf station ook niet ver zie ik al... Denk dat ik zo'n fietstaxi pak dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |