quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef Probability het volgende:
ik zoek een liedje. het zijn allemaal afkortingen, een beetje gerapt.
iets van. with my (met mijn) BB luister ik naar (i listen to) MP3
etc etc etc etc etc
Weet niet eens zeker of het NL of Engels is
Dank uquote:
Nee dat is ook niet.quote:
Ik wou het niet zeggen maar daar dacht ik ook aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
deze misschien? Daar deed het mij aan denken namelijk
Deze?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef 100xniks het volgende:
he allemaal,
ik zoek een nummer van shaggy, tijdens het nummer worden constant een arabische melodie gedraait... het is volgenmijn al niet zoon heel nieuw nummer meer,
heb hem gister gehoord in een discotheek...
nee dat is hem helaas niet, t is ook een beetje reggeton achtig nummer...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef 100xniks het volgende:
he allemaal,
ik zoek een nummer van shaggy, tijdens het nummer worden constant een arabische melodie gedraait... het is volgenmijn al niet zoon heel nieuw nummer meer,
Gokje:quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef 100xniks het volgende:
he allemaal,
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Weet iemand hoe het liedje dat op 3:20 begint in deze mix: http://soundcloud.com/ero(...)adio-1-december-2005
Er staat wel iets met Unknown – Micronauts (White) maar daar kan ik verder ook niks vinden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef Tompsen het volgende:
Ik zoek 2 nummers en allebei met eigenlijk erg weinig info.
Deze eerste.
Herhalende tekst: Guess who's back. En volgens mij daarna een zin die eindigt op 'black'. Het wordt gezongen door een vrouw dacht ik. In het nummer zit een redelijke bass/drum. Maar niet overheersend, meer op de achtergrond.
De tweede:
De tekst soms people wordt vaak herhaald en gezongen door een vrouwenstem. Nog een stukje tekst wat er in voor komt: 'Some people everywhere... That's more than ever....'
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef 100xniks het volgende:
he allemaal,
Climbing Walls van Strange Talk?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
Dit is nogal vaag maar ik zoek een nummer dat opent met.
OEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE
En ik hoorde het net in een SBS spotje en ik weet niet wat het is verdomme.
Als ik zou moeten omschrijven waar het nog het meest op lijkt moet je het zoeken in de hoek van Two Door Cinema Club.
Je hoort ook in het refrein als het goed is het woord "run away"
Hele grote gok:quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
Dit is nogal vaag maar ik zoek een nummer dat opent met.
OEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE
En ik hoorde het net in een SBS spotje en ik weet niet wat het is verdomme.
Als ik zou moeten omschrijven waar het nog het meest op lijkt moet je het zoeken in de hoek van Two Door Cinema Club.
Je hoort ook in het refrein als het goed is het woord "run away"
Gokje nr. 1:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef Tompsen het volgende:
Ik zoek 2 nummers en allebei met eigenlijk erg weinig info.
Deze eerste.
Herhalende tekst: Guess who's back. En volgens mij daarna een zin die eindigt op 'black'. Het wordt gezongen door een vrouw dacht ik. In het nummer zit een redelijke bass/drum. Maar niet overheersend, meer op de achtergrond.
De tweede:
De tekst soms people wordt vaak herhaald en gezongen door een vrouwenstem. Nog een stukje tekst wat er in voor komt: 'Some people everywhere... That's more than ever....'
Nee is 'm nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |