abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103610846
Huh, wat is dit nou weer, ik keek op m'n telefoon en ik zag dat ie opnieuw gestart was met de melding: Deze telefoon is net hersteld van een buitengewone herstelpoging.
Wat moet ik hiermee :?
pi_103611219
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Hij past wel. Alleen is de kwaliteit van DX batterijen vrij dramatisch. Ik had nog een splinter nieuwe Anker batterij in verpakking liggen die je had kunnen overnemen, die zijn echt top :).
Kan ik die nogsteeds overnemen? dan annuleer ik die DX...
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_103611288
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Ja ik zoek er ook nog 1, het liefst niet van DX idd :P
pi_103611353
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Ja ik zoek er ook nog 1, het liefst niet van DX idd :P
Ga je nou stiekem mijn aankoop jatten ;) ?
pi_103611366
Kan ik mijn mail trouwens beter via exchange doen of via de mail app? (hotmail)
pi_103611414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 01:01 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Ga je nou stiekem mijn aankoop jatten ;) ?
Nee, dat was niet mijn bedoeling. :+
Ik wil graag weten of iemand weet waar ik die ankerbatterij kan kopen en het liefst niet in een combo pack. :P
pi_103613410
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef zoz het volgende:

[..]

Ff datum vooruit zetten werkt niet. Hij zet het per direct weer terug op de juiste datum/tijd. Internet heb je ook nodig voor update zoeken dus gegevensverbinding uitzetten heeft ook geen zin.
Bij je klok instellingen kan je ook de datum handmatig instellen en de instelling om automatisch de datum te wijzigen uitzetten :). Tenminste, dat werkte bij mij wel iig. Maar ik werk niet met voorspelbare woorden in het toetsenbord, dat vind ik vrij irritant :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_103613427
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Prima, PM mij je gegevens.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_103613435
quote:
11s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Nee, dat was niet mijn bedoeling. :+
Ik wil graag weten of iemand weet waar ik die ankerbatterij kan kopen en het liefst niet in een combo pack. :P
Ook gewoon via Amazone?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_103613771
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 07:57 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Bij je klok instellingen kan je ook de datum handmatig instellen en de instelling om automatisch de datum te wijzigen uitzetten :). Tenminste, dat werkte bij mij wel iig. Maar ik werk niet met voorspelbare woorden in het toetsenbord, dat vind ik vrij irritant :P
Ook dan niet. Ik wacht het wel af.
pi_103619389
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 07:59 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Prima, PM mij je gegevens.
^O^ Done
pi_103627833
Iemand een korte uitleg voor mij over hoe ATRO file m. werkt?
Het probleem is:
- Ik sluit mn tel op de pc aan in harde schijf modus (ofzo)
- Ik zet een programma op de schijf die erbij komt in mijn pc
- Kan het bestand niet terugvinden op mn tel met astro

Moet ik een speciaal mapje maken, of nog een andere stap nemen? Alvast bedankt :)

Ps; ik ben geen n00b qua Pc's, telefoons en het tweaken hiervan, maar dit lukt me gewoon ff niet :@
pi_103738689
Ben benieuwd. Donderdagavond SIM-kaart wissel gehad en nu werkt telefoon al sinds die tijd. Zou het dan toch de SIM-kaart zijn, die stuk was?
pi_103740570
Weet iemand overigens hoe je de agenda van htc sensation met google kunt laten synchroniseren? Mij lukt het niet....
pi_103748397
je hebt ergens een optie met welke dingen hij allemaal moet synchroniseren, daar staat gmail ook tussen toch?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_103748442
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef mrkrul het volgende:
Weet iemand overigens hoe je de agenda van htc sensation met google kunt laten synchroniseren? Mij lukt het niet....
Je hebt je Google-account toch wel in de telefoon ingevoerd?
pi_103749044
Ja heb ik gedaan, en ook gesynchroniseerd, maar dan zie ik het niet op mijn pc.....
pi_103749152
ook andersom niet als ik in mijn google agenda wat invoer zie ik het niet op mijn telefoon
pi_103749164
Google account zit in telefoon. Kan nl. wel mail lezen etc.
pi_103749712
Werkt nu wel, vergeet het.
pi_103755969
quote:
11s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef rickyszz het volgende:
Huh, wat is dit nou weer, ik keek op m'n telefoon en ik zag dat ie opnieuw gestart was met de melding: Deze telefoon is net hersteld van een buitengewone herstelpoging.
Wat moet ik hiermee :?
Ik had het net ook met m'n sensation xe.
Voorheen had ik het ook weleens met mijn iPhone en het duurde altijd verrekte lang met het opstarten.
Gelukkig start m'n htc sneller op maar het is nog steeds strontvervelend.
Heb dit ding nog maar 1 dag en is helemaal nieuw.:/

Iemand enig idee?
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:48:09 #97
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_103770367
Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een Sensation. Erg mooie telefoon en werkt goed. Heb hem net geroot en meteen Insertcoin erop gezet :)

Nu vroeg ik me alleen af hoe ik sommige apps die bij Insertcoin zaten kan verwijderen? Ik weet dat je apps via de Market kan verwijderen, maar ik heb die apps nooit gedownload dus staan ze er niet bij.
pi_103770549
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Badeendt het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een Sensation. Erg mooie telefoon en werkt goed. Heb hem net geroot en meteen Insertcoin erop gezet :)

Nu vroeg ik me alleen af hoe ik sommige apps die bij Insertcoin zaten kan verwijderen? Ik weet dat je apps via de Market kan verwijderen, maar ik heb die apps nooit gedownload dus staan ze er niet bij.
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren.
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:56:20 #99
357483 Badeendt
pi_103770677
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren.
Bij de applicaties die ik wil verwijderen staat 'info' i.p.v. 'verwijderen' ..
pi_103770888
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:56 schreef Badeendt het volgende:

[..]

Bij de applicaties die ik wil verwijderen staat 'info' i.p.v. 'verwijderen' ..
Noem eens een applicatie die je wil verwijderen dan?
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:17:59 #101
357483 Badeendt
pi_103775879
quote:
5s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Noem eens een applicatie die je wil verwijderen dan?
Facebook chat bijvoorbeeld of google latitude.
pi_103931689
Nieuwe telefoon van HTC opkomst! :P
pi_103931849
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet gewoon de amerikaanse versie van de Sensation XE??
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_103932018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Is dit niet gewoon de amerikaanse versie van de Sensation XE??
Oja, :+
quote:
We’re bringing mobile to the next level – introducing the new HTC Rezound, the first mobile phone with Beats Audio available in the US.
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:04:19 #105
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103950743
Is er al iemand die een wat uitgebreidere review kan doen over de Sensation XE?
pi_103950902
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:04 schreef DeMessias het volgende:
Is er al iemand die een wat uitgebreidere review kan doen over de Sensation XE?
Het is een sensation, overgeclocked naar 1,5 ghz, en het uiterlijk is wat toffer, wat wil je in vredesnaam nog meer weten?
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:13:15 #107
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103951016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:09 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het is een sensation, overgeclocked naar 1,5 ghz, en het uiterlijk is wat toffer, wat wil je in vredesnaam nog meer weten?
Dat is een erg simplistische theoretische vergelijking, wat ik meer wil weten is hoe het in de praktijk werkt.
pi_103951047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Dat is een erg simplistische theoretische vergelijking, wat ik meer wil weten is hoe het in de praktijk werkt.
sneller.
woepdiedoe
pi_103951065
je kan overigens je normale sensation ook naar 1,5 ghz overclocken, of zelfs 1,8. Nog sneller.
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:49:08 #110
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_103952121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:14 schreef delano.888 het volgende:
je kan overigens je normale sensation ook naar 1,5 ghz overclocken, of zelfs 1,8. Nog sneller.
heb je zeker root acces nodig ?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_103990208
Zucht, ik heb ergens aangezet dat het beeldscherm aan blijft staan wanneer ik de tel aansluit op de lader, maar kan nergens terugvinden waar ik het weer uit kan zetten... :? jullie een idee?

*Kan het iig niet vinden bij weergave, accu/energie etc,
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:24:08 #112
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_103990538
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj, visual voicemail?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_104067843
ICS bevestigd voor de Sensation, begin volgend jaar:
http://pocketnow.com/andr(...)t-ice-cream-sandwich
pi_104069118
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 11:05 schreef delano.888 het volgende:
ICS bevestigd voor de Sensation, begin volgend jaar:
http://pocketnow.com/andr(...)t-ice-cream-sandwich
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  maandag 7 november 2011 @ 12:00:00 #115
357483 Badeendt
pi_104069569
Ik ben op zoek naar een plugin voor google maps die mijn snelheid weergeeft, niks meer. Mijn snelheidsmeter van mijn auto doet namelijk soms vaag en dan wil ik graag via mijn na
vigatie weten hoe hard ik rijd. Weet iemand hier een goede app voor?
pi_104069796
Flitsnav meld flitsers op je route, maar geeft ook je snelheid aan.
pi_104069980
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:00 schreef Badeendt het volgende:
Ik ben op zoek naar een plugin voor google maps die mijn snelheid weergeeft, niks meer. Mijn snelheidsmeter van mijn auto doet namelijk soms vaag en dan wil ik graag via mijn na
vigatie weten hoe hard ik rijd. Weet iemand hier een goede app voor?
Is echt het enige dat mist in de Google navigatie, ik snap niet dat ze dat er nog niet in hebben gezet.
pi_104241044
Mijn problemen met de HTC sensation blijven zich voordoen. Ook echt een kloteservice van HTC. Ze blijven je afschepen met smoesjes. Allemaal rare oorzaken waar het aan zou kunnen liggen. Ik adviseer bij dezen wederom: Koop geen HTC Sensation. Denk dat je beter af bent met iphone of samsung.
pi_104241218
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:18 schreef mrkrul het volgende:
Mijn problemen met de HTC sensation blijven zich voordoen. Ook echt een kloteservice van HTC. Ze blijven je afschepen met smoesjes. Allemaal rare oorzaken waar het aan zou kunnen liggen. Ik adviseer bij dezen wederom: Koop geen HTC Sensation. Denk dat je beter af bent met iphone of samsung.
Ik heb anders nog nooit van iemand eenzelfde probleem als bij jou gehoord. Je gebruikt toch geen taskkiller of een of ander batterij-verlengende-app hè?
pi_104241306
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik heb anders nog nooit van iemand eenzelfde probleem als bij jou gehoord. Je gebruikt toch geen taskkiller of een of ander batterij-verlengende-app hè?
Zie bijvoorbeeld: http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-2.html

Ik heb geen taskkiller
pi_104241465
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:25 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Zie bijvoorbeeld: http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-2.html

Ik heb geen taskkiller
Dat wordt dan toch opsturen.
pi_104241571
Opsturen heeft geen zin. Dan doen ze een boardswap en houd je hetzelfde probleem.
Ze weten het gewoon niet en vertikken iedereen een nieuwe tel aan te bieden. Daarom maar aan het lijntje houden en ondertussen zoeken ze de oorzaak hoop ik.
pi_104241681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef mrkrul het volgende:
Opsturen heeft geen zin. Dan doen ze een boardswap en houd je hetzelfde probleem.
Ze weten het gewoon niet en vertikken iedereen een nieuwe tel aan te bieden. Daarom maar aan het lijntje houden en ondertussen zoeken ze de oorzaak hoop ik.
Wettelijk gezien hebben ze volgens mij twee of drie kansen om het probleem te verhelpen, daarna kan je ze in gebreke stellen en moeten ze je een nieuw toestel leveren.

Bij welke provider heb je je toestel eigenlijk gekocht? Of heb je hem los gekocht? Want anders zou je de garantie via de provider moeten kunnen regelen.

Mijn vorige telefoon was bij Hi gekocht en was in een flinke regenbui gesneuveld. Toch hebben ze toen zonder morren de telefoon gerepareerd en zelfs irrelevante items (zoals afgebroken plaatwerk) vervangen. Dit was de standaard garantie.

Het punt is dat je zaken hebt gedaan via je provider (mits je de telefoon bij een abonnement gekregen hebt), dus het is hun verantwoordelijkheid dat jouw telefoon goed werkt en ze je een deugdelijk product hebben verkocht.

Ik zou eens teruggaan naar de winkel en het probleem ter plekke uitleggen. Grote kans dat het dan beter afgehandeld wordt.
pi_104242459
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wettelijk gezien hebben ze volgens mij twee of drie kansen om het probleem te verhelpen, daarna kan je ze in gebreke stellen en moeten ze je een nieuw toestel leveren.

Bij welke provider heb je je toestel eigenlijk gekocht? Of heb je hem los gekocht? Want anders zou je de garantie via de provider moeten kunnen regelen.

Mijn vorige telefoon was bij Hi gekocht en was in een flinke regenbui gesneuveld. Toch hebben ze toen zonder morren de telefoon gerepareerd en zelfs irrelevante items (zoals afgebroken plaatwerk) vervangen. Dit was de standaard garantie.

Het punt is dat je zaken hebt gedaan via je provider (mits je de telefoon bij een abonnement gekregen hebt), dus het is hun verantwoordelijkheid dat jouw telefoon goed werkt en ze je een deugdelijk product hebben verkocht.

Ik zou eens teruggaan naar de winkel en het probleem ter plekke uitleggen. Grote kans dat het dan beter afgehandeld wordt.
Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
pi_104242736
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.

Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.

Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104243860
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:

Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand twee weken te wachten op een reparatie vervanging als die kapot gaat en krijg je nog een ander nieuw toestel terug ook.
Fixed it :)

Overigens is de service van HTC zelf een van de betere op smartphonemarkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Splackavellie02 op 11-11-2011 13:47:53 ]
pi_104244363
quote:

[..]

Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.

Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.

Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
pi_104244650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze je dan precies hebben waar ze willen ;).
Snap het gevoel wel, zou dat zelf ook niet doen hoor.

Vind het wel echt een ontzettend slecht verhaal...
pi_104246671
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
Bij mij was hij gewoon gerepareerd binnen 3 dagen, welk bedrijf heeft jouw telefoon opgehaald?.

Natuurlijk verwijzen de mensen in de winkel je door naar HTC, het is inderdaad geen Apple store waar ze alleen Apple producten aanbieden maar een providerstore neem ik aan.
Die hebben nog geen schroevendraaier in de winkel liggen, mediamarkt neemt ook contact op met de leverancier/reparatie van sony hoor (of denk je dat ze die tv weggooien en de klant zo maar even een nieuwe mee geven?)

Mediamarkt laat een DOA TV van 2000euro niet in de garantie vallen omdat er geen zichtbare schade aan de doos was, hij deed niks na de aflevering thuis.

Maar heb je HTC al gebeld en gezegd dat hij na 2 reparaties nog niet goed werkt? of op andere manier gecontacteerd? neem aan dat je toch wel een andere telefoon hebt indien je huidige evt weg is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104246812
quote:

[..]

De winkel is wel degelijk verantwoordelijk. Teruggaan naar de winkel met je kapotte telefoon is dan ook wel het meest logische om te doen.
pi_104247059
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De winkel is wel degelijk verantwoordelijk. Teruggaan naar de winkel met je kapotte telefoon is dan ook wel het meest logische om te doen.
Ja maar dan sturen ze hem op, elke winkel.
pi_104253964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij (ik meen dat je telefoon spontaan uitvalt, heb niet alles gelezen..). Eind oktober hebben ze mijn moederbord verwisseld, omdat mijn telefoon daardoor helemaal niks meer deed (opladen niet, niet meer aan etc.). Daarna kreeg ik hem terug en nu valt hij ook zo nu en dan spontaan uit, heel irritant. Ik heb net de klantenservice gebeld van HTC. + 31(0)20-715-7310, die proberen je eerst wel een beetje af te houden, maar als ik na het weekend (zogenaamd met een vriend) van accu heb gewisseld en het probleem blijf houden mag die (weer) opgestuurd worden. Het ligt daar niet aan, want ik heb hier twee accu's en hij heeft het probleem bij beide accu's, maar aangezien die andere accu van een ander merk is heb ik dat liever even niet gezegd :).
pi_104254636
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij (ik meen dat je telefoon spontaan uitvalt, heb niet alles gelezen..). Eind oktober hebben ze mijn moederbord verwisseld, omdat mijn telefoon daardoor helemaal niks meer deed (opladen niet, niet meer aan etc.). Daarna kreeg ik hem terug en nu valt hij ook zo nu en dan spontaan uit, heel irritant. Ik heb net de klantenservice gebeld van HTC. + 31(0)20-715-7310, die proberen je eerst wel een beetje af te houden, maar als ik na het weekend (zogenaamd met een vriend) van accu heb gewisseld en het probleem blijf houden mag die (weer) opgestuurd worden. Het ligt daar niet aan, want ik heb hier twee accu's en hij heeft het probleem bij beide accu's, maar aangezien die andere accu van een ander merk is heb ik dat liever even niet gezegd :).
We zijn gewoon de klos......
pi_104254966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef mrkrul het volgende:

[..]

We zijn gewoon de klos......
Nou nee hoor, als ik ze maandag bel zorgen ze maar gewoon dat ze die telefoon bij me ophalen en qua reparatie gaat het meestal wel snel. Als ik daarna nog steeds hetzelfde probleem heb, zorgen ze maar voor een nieuwe telefoon na 2 reparatie's, dat is niet zo moeilijk voor mij.
pi_104284845
Ik hoop dat jij meer geluk hebt. Houd me op de hoogte....
pi_104325314
Hej mrkrul, volgens mij zit je alleen maar irritant te ranten?

Waarom moet jij hier gewoon keihard zwart tegen wit gaan zitten zeggen dat de Sensation een kut toestel is en HTC service nog kutter is? Er zijn hier veel meer mensen met heel andere ervaringen?

En een rebootende telefoon is gewoon een software matig probleem, dan gaat er gewoon iets verkeerd met een app.

Ik zou als winkel-medewerker ook niet staan springen om zo'n klacht aan te nemen. Als je voor alle dingen die je niet meteen werkend hebt en begrijpt moet gaan roepen dat het niet werkt en klote is zijn we nog wel even bezig.

Zeer tevreden HTC Sensation gebruiker hier btw (nog een vet overpriced XE ook!)
pi_104326068
Geen idee wat ranten is, maar toestel valt nu ook uit zonder apps dus gewoon fabrieksinstellingen. Dus lijkt me geen softwareprobleem. En ik lees op internet veel ervaringen met dit probleem. Zou het niet kunnen dat de XE zo snel is gekomen omdat de HTC Sensation inderdaad een kuttoestel is.
pi_104327240
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef mrkrul het volgende:
Geen idee wat ranten is, maar toestel valt nu ook uit zonder apps dus gewoon fabrieksinstellingen. Dus lijkt me geen softwareprobleem. En ik lees op internet veel ervaringen met dit probleem. Zou het niet kunnen dat de XE zo snel is gekomen omdat de HTC Sensation inderdaad een kuttoestel is.
Ga ergens anders trollen :r
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_104327954
@Swomp: Een forum waar iedereen het toestel de hemel prijs is wat je wilt? Kritiek ist verboten?
  zondag 13 november 2011 @ 21:45:30 #140
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_104333334
Enige kritiek dat ik op het toestel heb is de batterij duur, 8 uur is al lang.
Wat ook vrij irritant is is de schermopname functie.
Deathlift or Die.
pi_104338191
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.
Zijn er niet paar apps die veel gebruiken? elke 15mins syncen ect?

Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)

Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
pi_104342706
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
pi_104345423
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is niet normaal hoor :? Als ik 'm niet veel gebruik haal ik 2 dagen. Met wat intensiever internetgebruik zo'n 1.5 dag.
Ik ben nog steeds erg tevreden met de Sensation :) Geen problemen tegen gekomen.
Too much is never enough!
  maandag 14 november 2011 @ 10:49:54 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104345458
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef mrkrul het volgende:
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
je ziet launcherpro denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_104346671
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef mrkrul het volgende:
Werkt hij weer?
pi_104360628
Neen, valt nog steeds af en toe uit. Ben in overleg met HTC aan het proberen om te kijken waar het aan ligt. Heb nu telefoon met nieuwe sim zonder apps, maar is al weer een paar keer uitgevallen. Volgens mij kan het nu alleen nog aan de SD card of de batterij liggen.
pi_104360706
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.

Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
Oh mooi! Alleen weet niet of hij echt heel mooi is icm de zwarte randen aan de voorkant
pi_104448288
vandaag de Sensation XE opgehaald, nog niet veel mee gespeeld maar damn wat een kwaliteit als je met die Beats oordoppen muziek afspeelt vanaf je telefoon. Blij verrast met deze kwaliteit en ook de snelheid waarmee hij werkt.

Komende dagen maar ff flink mee spelen/testen etc
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_104449986
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nice, eens kijken of die ergens goedkoop te halen valt! :)
pi_104487016
Met SD kaart eruit, viel telefoon ook uit en ging zelfs niet meer aan. Batterij eruit, SD kaart en batterij er weer in. Nu werkt hij alweer een paar dagen zonder uitvallen. Het lijkt wel of batterij eruit en erin doen even helpt tot hij weer uitvalt. Misschien moet dus om de week even de batterij eruit :D. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijN?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')