Kan ik die nogsteeds overnemen? dan annuleer ik die DX...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hij past wel. Alleen is de kwaliteit van DX batterijen vrij dramatisch. Ik had nog een splinter nieuwe Anker batterij in verpakking liggen die je had kunnen overnemen, die zijn echt top.
Ja ik zoek er ook nog 1, het liefst niet van DX iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Kan ik die nogsteeds overnemen? dan annuleer ik die DX...
Ga je nou stiekem mijn aankoop jattenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja ik zoek er ook nog 1, het liefst niet van DX idd
Nee, dat was niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:01 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ga je nou stiekem mijn aankoop jatten?
Bij je klok instellingen kan je ook de datum handmatig instellen en de instelling om automatisch de datum te wijzigen uitzettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef zoz het volgende:
[..]
Ff datum vooruit zetten werkt niet. Hij zet het per direct weer terug op de juiste datum/tijd. Internet heb je ook nodig voor update zoeken dus gegevensverbinding uitzetten heeft ook geen zin.
Prima, PM mij je gegevens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Kan ik die nogsteeds overnemen? dan annuleer ik die DX...
Ook gewoon via Amazone?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nee, dat was niet mijn bedoeling.![]()
Ik wil graag weten of iemand weet waar ik die ankerbatterij kan kopen en het liefst niet in een combo pack.![]()
Ook dan niet. Ik wacht het wel af.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Bij je klok instellingen kan je ook de datum handmatig instellen en de instelling om automatisch de datum te wijzigen uitzetten. Tenminste, dat werkte bij mij wel iig. Maar ik werk niet met voorspelbare woorden in het toetsenbord, dat vind ik vrij irritant
![]()
Je hebt je Google-account toch wel in de telefoon ingevoerd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef mrkrul het volgende:
Weet iemand overigens hoe je de agenda van htc sensation met google kunt laten synchroniseren? Mij lukt het niet....
Ik had het net ook met m'n sensation xe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef rickyszz het volgende:
Huh, wat is dit nou weer, ik keek op m'n telefoon en ik zag dat ie opnieuw gestart was met de melding: Deze telefoon is net hersteld van een buitengewone herstelpoging.
Wat moet ik hiermee
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Badeendt het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een Sensation. Erg mooie telefoon en werkt goed. Heb hem net geroot en meteen Insertcoin erop gezet
Nu vroeg ik me alleen af hoe ik sommige apps die bij Insertcoin zaten kan verwijderen? Ik weet dat je apps via de Market kan verwijderen, maar ik heb die apps nooit gedownload dus staan ze er niet bij.
Bij de applicaties die ik wil verwijderen staat 'info' i.p.v. 'verwijderen' ..quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren.
Noem eens een applicatie die je wil verwijderen dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:56 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Bij de applicaties die ik wil verwijderen staat 'info' i.p.v. 'verwijderen' ..
Facebook chat bijvoorbeeld of google latitude.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem eens een applicatie die je wil verwijderen dan?
Is dit niet gewoon de amerikaanse versie van de Sensation XE??quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef rickyszz het volgende:
Nieuwe telefoon van HTC opkomst!![]()
[ afbeelding ]
Oja,quote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de amerikaanse versie van de Sensation XE??
quote:We’re bringing mobile to the next level – introducing the new HTC Rezound, the first mobile phone with Beats Audio available in the US.
Het is een sensation, overgeclocked naar 1,5 ghz, en het uiterlijk is wat toffer, wat wil je in vredesnaam nog meer weten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:04 schreef DeMessias het volgende:
Is er al iemand die een wat uitgebreidere review kan doen over de Sensation XE?
Dat is een erg simplistische theoretische vergelijking, wat ik meer wil weten is hoe het in de praktijk werkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is een sensation, overgeclocked naar 1,5 ghz, en het uiterlijk is wat toffer, wat wil je in vredesnaam nog meer weten?
sneller.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is een erg simplistische theoretische vergelijking, wat ik meer wil weten is hoe het in de praktijk werkt.
heb je zeker root acces nodig ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:14 schreef delano.888 het volgende:
je kan overigens je normale sensation ook naar 1,5 ghz overclocken, of zelfs 1,8. Nog sneller.
Heuj, visual voicemail?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef rickyszz het volgende:
Nieuwe telefoon van HTC opkomst!![]()
[ afbeelding ]
Topquote:Op maandag 7 november 2011 11:05 schreef delano.888 het volgende:
ICS bevestigd voor de Sensation, begin volgend jaar:
http://pocketnow.com/andr(...)t-ice-cream-sandwich
Is echt het enige dat mist in de Google navigatie, ik snap niet dat ze dat er nog niet in hebben gezet.quote:Op maandag 7 november 2011 12:00 schreef Badeendt het volgende:
Ik ben op zoek naar een plugin voor google maps die mijn snelheid weergeeft, niks meer. Mijn snelheidsmeter van mijn auto doet namelijk soms vaag en dan wil ik graag via mijn na
vigatie weten hoe hard ik rijd. Weet iemand hier een goede app voor?
Ik heb anders nog nooit van iemand eenzelfde probleem als bij jou gehoord. Je gebruikt toch geen taskkiller of een of ander batterij-verlengende-app hè?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:18 schreef mrkrul het volgende:
Mijn problemen met de HTC sensation blijven zich voordoen. Ook echt een kloteservice van HTC. Ze blijven je afschepen met smoesjes. Allemaal rare oorzaken waar het aan zou kunnen liggen. Ik adviseer bij dezen wederom: Koop geen HTC Sensation. Denk dat je beter af bent met iphone of samsung.
Zie bijvoorbeeld: http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-2.htmlquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit van iemand eenzelfde probleem als bij jou gehoord. Je gebruikt toch geen taskkiller of een of ander batterij-verlengende-app hè?
Dat wordt dan toch opsturen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:25 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld: http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-2.html
Ik heb geen taskkiller
Wettelijk gezien hebben ze volgens mij twee of drie kansen om het probleem te verhelpen, daarna kan je ze in gebreke stellen en moeten ze je een nieuw toestel leveren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef mrkrul het volgende:
Opsturen heeft geen zin. Dan doen ze een boardswap en houd je hetzelfde probleem.
Ze weten het gewoon niet en vertikken iedereen een nieuwe tel aan te bieden. Daarom maar aan het lijntje houden en ondertussen zoeken ze de oorzaak hoop ik.
Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wettelijk gezien hebben ze volgens mij twee of drie kansen om het probleem te verhelpen, daarna kan je ze in gebreke stellen en moeten ze je een nieuw toestel leveren.
Bij welke provider heb je je toestel eigenlijk gekocht? Of heb je hem los gekocht? Want anders zou je de garantie via de provider moeten kunnen regelen.
Mijn vorige telefoon was bij Hi gekocht en was in een flinke regenbui gesneuveld. Toch hebben ze toen zonder morren de telefoon gerepareerd en zelfs irrelevante items (zoals afgebroken plaatwerk) vervangen. Dit was de standaard garantie.
Het punt is dat je zaken hebt gedaan via je provider (mits je de telefoon bij een abonnement gekregen hebt), dus het is hun verantwoordelijkheid dat jouw telefoon goed werkt en ze je een deugdelijk product hebben verkocht.
Ik zou eens teruggaan naar de winkel en het probleem ter plekke uitleggen. Grote kans dat het dan beter afgehandeld wordt.
Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
Fixed itquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand twee weken te wachten op een reparatie vervanging als die kapot gaat en krijg je nog een ander nieuw toestel terug ook.
Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.
Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.
Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
Ik denk niet dat ze je dan precies hebben waar ze willenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
Bij mij was hij gewoon gerepareerd binnen 3 dagen, welk bedrijf heeft jouw telefoon opgehaald?.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
De winkel is wel degelijk verantwoordelijk. Teruggaan naar de winkel met je kapotte telefoon is dan ook wel het meest logische om te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.
Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.
Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
Ja maar dan sturen ze hem op, elke winkel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De winkel is wel degelijk verantwoordelijk. Teruggaan naar de winkel met je kapotte telefoon is dan ook wel het meest logische om te doen.
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij (ik meen dat je telefoon spontaan uitvalt, heb niet alles gelezen..). Eind oktober hebben ze mijn moederbord verwisseld, omdat mijn telefoon daardoor helemaal niks meer deed (opladen niet, niet meer aan etc.). Daarna kreeg ik hem terug en nu valt hij ook zo nu en dan spontaan uit, heel irritant. Ik heb net de klantenservice gebeld van HTC. + 31(0)20-715-7310, die proberen je eerst wel een beetje af te houden, maar als ik na het weekend (zogenaamd met een vriend) van accu heb gewisseld en het probleem blijf houden mag die (weer) opgestuurd worden. Het ligt daar niet aan, want ik heb hier twee accu's en hij heeft het probleem bij beide accu's, maar aangezien die andere accu van een ander merk is heb ik dat liever even niet gezegdquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
We zijn gewoon de klos......quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij (ik meen dat je telefoon spontaan uitvalt, heb niet alles gelezen..). Eind oktober hebben ze mijn moederbord verwisseld, omdat mijn telefoon daardoor helemaal niks meer deed (opladen niet, niet meer aan etc.). Daarna kreeg ik hem terug en nu valt hij ook zo nu en dan spontaan uit, heel irritant. Ik heb net de klantenservice gebeld van HTC. + 31(0)20-715-7310, die proberen je eerst wel een beetje af te houden, maar als ik na het weekend (zogenaamd met een vriend) van accu heb gewisseld en het probleem blijf houden mag die (weer) opgestuurd worden. Het ligt daar niet aan, want ik heb hier twee accu's en hij heeft het probleem bij beide accu's, maar aangezien die andere accu van een ander merk is heb ik dat liever even niet gezegd.
Nou nee hoor, als ik ze maandag bel zorgen ze maar gewoon dat ze die telefoon bij me ophalen en qua reparatie gaat het meestal wel snel. Als ik daarna nog steeds hetzelfde probleem heb, zorgen ze maar voor een nieuwe telefoon na 2 reparatie's, dat is niet zo moeilijk voor mij.quote:
Ga ergens anders trollenquote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef mrkrul het volgende:
Geen idee wat ranten is, maar toestel valt nu ook uit zonder apps dus gewoon fabrieksinstellingen. Dus lijkt me geen softwareprobleem. En ik lees op internet veel ervaringen met dit probleem. Zou het niet kunnen dat de XE zo snel is gekomen omdat de HTC Sensation inderdaad een kuttoestel is.
Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.quote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Enige kritiek dat ik op het toestel heb is de batterij duur, 8 uur is al lang.
Wat ook vrij irritant is is de schermopname functie.
Dat is niet normaal hoorquote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Enige kritiek dat ik op het toestel heb is de batterij duur, 8 uur is al lang.
Wat ook vrij irritant is is de schermopname functie.
je ziet launcherpro denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef mrkrul het volgende:
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
Werkt hij weer?quote:Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef mrkrul het volgende:
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
Oh mooi! Alleen weet niet of hij echt heel mooi is icm de zwarte randen aan de voorkantquote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.
Zijn er niet paar apps die veel gebruiken? elke 15mins syncen ect?
Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
Nice, eens kijken of die ergens goedkoop te halen valt!quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.
Zijn er niet paar apps die veel gebruiken? elke 15mins syncen ect?
Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |