Kan je de datum toch ff vooruit zetten, werkte bij mij de vorige keer ook (al heb ik geen branded versie)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:33 schreef zoz het volgende:
Die update komt zeker weer veel later op vf branded sensations.
Waarom bij mij niet??quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
net een update gehad, de moet met puntjes en de Ik zijn opgelost bij de autocorrect
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Kan je de datum toch ff vooruit zetten, werkte bij mij de vorige keer ook (al heb ik geen branded versie)
Is een downloadlink voor smart keyboard pro, gratis ja, werkt hier perfect overigens. Is een toetsenbord die je net zo als de HTC stock kan instellen als je wilt (of iphone, of wat dan ook, eventueel zelfs met pijlen onder de letters) maar bij deze kan je wel woorden verwijderen, en nog mooier, hij leert na een tijdje welke woorden je het meest gebruikt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
site laadt niet.. gratis of niet? en wat ''doet'' ie?
Ff datum vooruit zetten werkt niet. Hij zet het per direct weer terug op de juiste datum/tijd. Internet heb je ook nodig voor update zoeken dus gegevensverbinding uitzetten heeft ook geen zin.quote:
Raar, hier wel via 3vo, anyway bevalt het?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:54 schreef swarmahoer het volgende:
die link werkte niet via mn telefoon
Ik heb de update wel gehad, alleen is het probleem niet verholpen..quote:
Waar moet ik hem heen mailen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
Iemand n ander kijkje voor dat keybord pro te downloaden?
Je hebt mail.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
Ow Ik zie t al, die link is een zipbestand, prutsers
Kan ik die nogsteeds overnemen? dan annuleer ik die DX...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hij past wel. Alleen is de kwaliteit van DX batterijen vrij dramatisch. Ik had nog een splinter nieuwe Anker batterij in verpakking liggen die je had kunnen overnemen, die zijn echt top.
Ja ik zoek er ook nog 1, het liefst niet van DX iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Kan ik die nogsteeds overnemen? dan annuleer ik die DX...
Ga je nou stiekem mijn aankoop jattenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja ik zoek er ook nog 1, het liefst niet van DX idd
Nee, dat was niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:01 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ga je nou stiekem mijn aankoop jatten?
Bij je klok instellingen kan je ook de datum handmatig instellen en de instelling om automatisch de datum te wijzigen uitzettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef zoz het volgende:
[..]
Ff datum vooruit zetten werkt niet. Hij zet het per direct weer terug op de juiste datum/tijd. Internet heb je ook nodig voor update zoeken dus gegevensverbinding uitzetten heeft ook geen zin.
Prima, PM mij je gegevens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Kan ik die nogsteeds overnemen? dan annuleer ik die DX...
Ook gewoon via Amazone?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nee, dat was niet mijn bedoeling.![]()
Ik wil graag weten of iemand weet waar ik die ankerbatterij kan kopen en het liefst niet in een combo pack.![]()
Ook dan niet. Ik wacht het wel af.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Bij je klok instellingen kan je ook de datum handmatig instellen en de instelling om automatisch de datum te wijzigen uitzetten. Tenminste, dat werkte bij mij wel iig. Maar ik werk niet met voorspelbare woorden in het toetsenbord, dat vind ik vrij irritant
![]()
Je hebt je Google-account toch wel in de telefoon ingevoerd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef mrkrul het volgende:
Weet iemand overigens hoe je de agenda van htc sensation met google kunt laten synchroniseren? Mij lukt het niet....
Ik had het net ook met m'n sensation xe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef rickyszz het volgende:
Huh, wat is dit nou weer, ik keek op m'n telefoon en ik zag dat ie opnieuw gestart was met de melding: Deze telefoon is net hersteld van een buitengewone herstelpoging.
Wat moet ik hiermee
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Badeendt het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een Sensation. Erg mooie telefoon en werkt goed. Heb hem net geroot en meteen Insertcoin erop gezet
Nu vroeg ik me alleen af hoe ik sommige apps die bij Insertcoin zaten kan verwijderen? Ik weet dat je apps via de Market kan verwijderen, maar ik heb die apps nooit gedownload dus staan ze er niet bij.
Bij de applicaties die ik wil verwijderen staat 'info' i.p.v. 'verwijderen' ..quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren.
Noem eens een applicatie die je wil verwijderen dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:56 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Bij de applicaties die ik wil verwijderen staat 'info' i.p.v. 'verwijderen' ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |