Kan je de datum toch ff vooruit zetten, werkte bij mij de vorige keer ook (al heb ik geen branded versie)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:33 schreef zoz het volgende:
Die update komt zeker weer veel later op vf branded sensations.
Waarom bij mij niet??quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
net een update gehad, de moet met puntjes en de Ik zijn opgelost bij de autocorrect
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Kan je de datum toch ff vooruit zetten, werkte bij mij de vorige keer ook (al heb ik geen branded versie)
Is een downloadlink voor smart keyboard pro, gratis ja, werkt hier perfect overigens. Is een toetsenbord die je net zo als de HTC stock kan instellen als je wilt (of iphone, of wat dan ook, eventueel zelfs met pijlen onder de letters) maar bij deze kan je wel woorden verwijderen, en nog mooier, hij leert na een tijdje welke woorden je het meest gebruikt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
site laadt niet.. gratis of niet? en wat ''doet'' ie?
Ff datum vooruit zetten werkt niet. Hij zet het per direct weer terug op de juiste datum/tijd. Internet heb je ook nodig voor update zoeken dus gegevensverbinding uitzetten heeft ook geen zin.quote:
Raar, hier wel via 3vo, anyway bevalt het?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:54 schreef swarmahoer het volgende:
die link werkte niet via mn telefoon
Ik heb de update wel gehad, alleen is het probleem niet verholpen..quote:
Waar moet ik hem heen mailen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
Iemand n ander kijkje voor dat keybord pro te downloaden?
Je hebt mail.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
Ow Ik zie t al, die link is een zipbestand, prutsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |