abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104241465
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:25 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Zie bijvoorbeeld: http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-2.html

Ik heb geen taskkiller
Dat wordt dan toch opsturen.
pi_104241571
Opsturen heeft geen zin. Dan doen ze een boardswap en houd je hetzelfde probleem.
Ze weten het gewoon niet en vertikken iedereen een nieuwe tel aan te bieden. Daarom maar aan het lijntje houden en ondertussen zoeken ze de oorzaak hoop ik.
pi_104241681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef mrkrul het volgende:
Opsturen heeft geen zin. Dan doen ze een boardswap en houd je hetzelfde probleem.
Ze weten het gewoon niet en vertikken iedereen een nieuwe tel aan te bieden. Daarom maar aan het lijntje houden en ondertussen zoeken ze de oorzaak hoop ik.
Wettelijk gezien hebben ze volgens mij twee of drie kansen om het probleem te verhelpen, daarna kan je ze in gebreke stellen en moeten ze je een nieuw toestel leveren.

Bij welke provider heb je je toestel eigenlijk gekocht? Of heb je hem los gekocht? Want anders zou je de garantie via de provider moeten kunnen regelen.

Mijn vorige telefoon was bij Hi gekocht en was in een flinke regenbui gesneuveld. Toch hebben ze toen zonder morren de telefoon gerepareerd en zelfs irrelevante items (zoals afgebroken plaatwerk) vervangen. Dit was de standaard garantie.

Het punt is dat je zaken hebt gedaan via je provider (mits je de telefoon bij een abonnement gekregen hebt), dus het is hun verantwoordelijkheid dat jouw telefoon goed werkt en ze je een deugdelijk product hebben verkocht.

Ik zou eens teruggaan naar de winkel en het probleem ter plekke uitleggen. Grote kans dat het dan beter afgehandeld wordt.
pi_104242459
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wettelijk gezien hebben ze volgens mij twee of drie kansen om het probleem te verhelpen, daarna kan je ze in gebreke stellen en moeten ze je een nieuw toestel leveren.

Bij welke provider heb je je toestel eigenlijk gekocht? Of heb je hem los gekocht? Want anders zou je de garantie via de provider moeten kunnen regelen.

Mijn vorige telefoon was bij Hi gekocht en was in een flinke regenbui gesneuveld. Toch hebben ze toen zonder morren de telefoon gerepareerd en zelfs irrelevante items (zoals afgebroken plaatwerk) vervangen. Dit was de standaard garantie.

Het punt is dat je zaken hebt gedaan via je provider (mits je de telefoon bij een abonnement gekregen hebt), dus het is hun verantwoordelijkheid dat jouw telefoon goed werkt en ze je een deugdelijk product hebben verkocht.

Ik zou eens teruggaan naar de winkel en het probleem ter plekke uitleggen. Grote kans dat het dan beter afgehandeld wordt.
Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
pi_104242736
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.

Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.

Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104243860
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:

Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand twee weken te wachten op een reparatie vervanging als die kapot gaat en krijg je nog een ander nieuw toestel terug ook.
Fixed it :)

Overigens is de service van HTC zelf een van de betere op smartphonemarkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Splackavellie02 op 11-11-2011 13:47:53 ]
pi_104244363
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.

Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.

Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
pi_104244650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
Ik denk niet dat ze je dan precies hebben waar ze willen ;).
Snap het gevoel wel, zou dat zelf ook niet doen hoor.

Vind het wel echt een ontzettend slecht verhaal...
pi_104246671
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
Bij mij was hij gewoon gerepareerd binnen 3 dagen, welk bedrijf heeft jouw telefoon opgehaald?.

Natuurlijk verwijzen de mensen in de winkel je door naar HTC, het is inderdaad geen Apple store waar ze alleen Apple producten aanbieden maar een providerstore neem ik aan.
Die hebben nog geen schroevendraaier in de winkel liggen, mediamarkt neemt ook contact op met de leverancier/reparatie van sony hoor (of denk je dat ze die tv weggooien en de klant zo maar even een nieuwe mee geven?)

Mediamarkt laat een DOA TV van 2000euro niet in de garantie vallen omdat er geen zichtbare schade aan de doos was, hij deed niks na de aflevering thuis.

Maar heb je HTC al gebeld en gezegd dat hij na 2 reparaties nog niet goed werkt? of op andere manier gecontacteerd? neem aan dat je toch wel een andere telefoon hebt indien je huidige evt weg is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104246812
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.

Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.

Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
De winkel is wel degelijk verantwoordelijk. Teruggaan naar de winkel met je kapotte telefoon is dan ook wel het meest logische om te doen.
pi_104247059
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De winkel is wel degelijk verantwoordelijk. Teruggaan naar de winkel met je kapotte telefoon is dan ook wel het meest logische om te doen.
Ja maar dan sturen ze hem op, elke winkel.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104253964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij (ik meen dat je telefoon spontaan uitvalt, heb niet alles gelezen..). Eind oktober hebben ze mijn moederbord verwisseld, omdat mijn telefoon daardoor helemaal niks meer deed (opladen niet, niet meer aan etc.). Daarna kreeg ik hem terug en nu valt hij ook zo nu en dan spontaan uit, heel irritant. Ik heb net de klantenservice gebeld van HTC. + 31(0)20-715-7310, die proberen je eerst wel een beetje af te houden, maar als ik na het weekend (zogenaamd met een vriend) van accu heb gewisseld en het probleem blijf houden mag die (weer) opgestuurd worden. Het ligt daar niet aan, want ik heb hier twee accu's en hij heeft het probleem bij beide accu's, maar aangezien die andere accu van een ander merk is heb ik dat liever even niet gezegd :).
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_104254636
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij (ik meen dat je telefoon spontaan uitvalt, heb niet alles gelezen..). Eind oktober hebben ze mijn moederbord verwisseld, omdat mijn telefoon daardoor helemaal niks meer deed (opladen niet, niet meer aan etc.). Daarna kreeg ik hem terug en nu valt hij ook zo nu en dan spontaan uit, heel irritant. Ik heb net de klantenservice gebeld van HTC. + 31(0)20-715-7310, die proberen je eerst wel een beetje af te houden, maar als ik na het weekend (zogenaamd met een vriend) van accu heb gewisseld en het probleem blijf houden mag die (weer) opgestuurd worden. Het ligt daar niet aan, want ik heb hier twee accu's en hij heeft het probleem bij beide accu's, maar aangezien die andere accu van een ander merk is heb ik dat liever even niet gezegd :).
We zijn gewoon de klos......
pi_104254966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef mrkrul het volgende:

[..]

We zijn gewoon de klos......
Nou nee hoor, als ik ze maandag bel zorgen ze maar gewoon dat ze die telefoon bij me ophalen en qua reparatie gaat het meestal wel snel. Als ik daarna nog steeds hetzelfde probleem heb, zorgen ze maar voor een nieuwe telefoon na 2 reparatie's, dat is niet zo moeilijk voor mij.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_104284845
Ik hoop dat jij meer geluk hebt. Houd me op de hoogte....
pi_104325314
Hej mrkrul, volgens mij zit je alleen maar irritant te ranten?

Waarom moet jij hier gewoon keihard zwart tegen wit gaan zitten zeggen dat de Sensation een kut toestel is en HTC service nog kutter is? Er zijn hier veel meer mensen met heel andere ervaringen?

En een rebootende telefoon is gewoon een software matig probleem, dan gaat er gewoon iets verkeerd met een app.

Ik zou als winkel-medewerker ook niet staan springen om zo'n klacht aan te nemen. Als je voor alle dingen die je niet meteen werkend hebt en begrijpt moet gaan roepen dat het niet werkt en klote is zijn we nog wel even bezig.

Zeer tevreden HTC Sensation gebruiker hier btw (nog een vet overpriced XE ook!)
pi_104326068
Geen idee wat ranten is, maar toestel valt nu ook uit zonder apps dus gewoon fabrieksinstellingen. Dus lijkt me geen softwareprobleem. En ik lees op internet veel ervaringen met dit probleem. Zou het niet kunnen dat de XE zo snel is gekomen omdat de HTC Sensation inderdaad een kuttoestel is.
pi_104327240
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef mrkrul het volgende:
Geen idee wat ranten is, maar toestel valt nu ook uit zonder apps dus gewoon fabrieksinstellingen. Dus lijkt me geen softwareprobleem. En ik lees op internet veel ervaringen met dit probleem. Zou het niet kunnen dat de XE zo snel is gekomen omdat de HTC Sensation inderdaad een kuttoestel is.
Ga ergens anders trollen :r
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_104327954
@Swomp: Een forum waar iedereen het toestel de hemel prijs is wat je wilt? Kritiek ist verboten?
  zondag 13 november 2011 @ 21:45:30 #140
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_104333334
Enige kritiek dat ik op het toestel heb is de batterij duur, 8 uur is al lang.
Wat ook vrij irritant is is de schermopname functie.
Deathlift or Die.
pi_104338191
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Enige kritiek dat ik op het toestel heb is de batterij duur, 8 uur is al lang.
Wat ook vrij irritant is is de schermopname functie.
Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.
Zijn er niet paar apps die veel gebruiken? elke 15mins syncen ect?

Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)




Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104342706
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
pi_104345423
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Enige kritiek dat ik op het toestel heb is de batterij duur, 8 uur is al lang.
Wat ook vrij irritant is is de schermopname functie.
Dat is niet normaal hoor :? Als ik 'm niet veel gebruik haal ik 2 dagen. Met wat intensiever internetgebruik zo'n 1.5 dag.
Ik ben nog steeds erg tevreden met de Sensation :) Geen problemen tegen gekomen.
Too much is never enough!
  maandag 14 november 2011 @ 10:49:54 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104345458
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef mrkrul het volgende:
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
je ziet launcherpro denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_104346671
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef mrkrul het volgende:
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
Werkt hij weer?
pi_104360628
Neen, valt nog steeds af en toe uit. Ben in overleg met HTC aan het proberen om te kijken waar het aan ligt. Heb nu telefoon met nieuwe sim zonder apps, maar is al weer een paar keer uitgevallen. Volgens mij kan het nu alleen nog aan de SD card of de batterij liggen.
pi_104360706
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.
Zijn er niet paar apps die veel gebruiken? elke 15mins syncen ect?

Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
Oh mooi! Alleen weet niet of hij echt heel mooi is icm de zwarte randen aan de voorkant
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_104448288
vandaag de Sensation XE opgehaald, nog niet veel mee gespeeld maar damn wat een kwaliteit als je met die Beats oordoppen muziek afspeelt vanaf je telefoon. Blij verrast met deze kwaliteit en ook de snelheid waarmee hij werkt.

Komende dagen maar ff flink mee spelen/testen etc
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_104449986
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.
Zijn er niet paar apps die veel gebruiken? elke 15mins syncen ect?

Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
Nice, eens kijken of die ergens goedkoop te halen valt! :)
pi_104487016
Met SD kaart eruit, viel telefoon ook uit en ging zelfs niet meer aan. Batterij eruit, SD kaart en batterij er weer in. Nu werkt hij alweer een paar dagen zonder uitvallen. Het lijkt wel of batterij eruit en erin doen even helpt tot hij weer uitvalt. Misschien moet dus om de week even de batterij eruit :D. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijN?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')