Dat wordt dan toch opsturen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:25 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld: http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-2.html
Ik heb geen taskkiller
Wettelijk gezien hebben ze volgens mij twee of drie kansen om het probleem te verhelpen, daarna kan je ze in gebreke stellen en moeten ze je een nieuw toestel leveren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef mrkrul het volgende:
Opsturen heeft geen zin. Dan doen ze een boardswap en houd je hetzelfde probleem.
Ze weten het gewoon niet en vertikken iedereen een nieuwe tel aan te bieden. Daarom maar aan het lijntje houden en ondertussen zoeken ze de oorzaak hoop ik.
Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wettelijk gezien hebben ze volgens mij twee of drie kansen om het probleem te verhelpen, daarna kan je ze in gebreke stellen en moeten ze je een nieuw toestel leveren.
Bij welke provider heb je je toestel eigenlijk gekocht? Of heb je hem los gekocht? Want anders zou je de garantie via de provider moeten kunnen regelen.
Mijn vorige telefoon was bij Hi gekocht en was in een flinke regenbui gesneuveld. Toch hebben ze toen zonder morren de telefoon gerepareerd en zelfs irrelevante items (zoals afgebroken plaatwerk) vervangen. Dit was de standaard garantie.
Het punt is dat je zaken hebt gedaan via je provider (mits je de telefoon bij een abonnement gekregen hebt), dus het is hun verantwoordelijkheid dat jouw telefoon goed werkt en ze je een deugdelijk product hebben verkocht.
Ik zou eens teruggaan naar de winkel en het probleem ter plekke uitleggen. Grote kans dat het dan beter afgehandeld wordt.
Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
Fixed itquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand twee weken te wachten op een reparatie vervanging als die kapot gaat en krijg je nog een ander nieuw toestel terug ook.
Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.
Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.
Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
Ik denk niet dat ze je dan precies hebben waar ze willenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:56 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Bij de winkel ook al regelmatig verhaal wezen halen. Ze zeggen daar steeds dat ze alleen kunnen opsturen. Daar heb ik dus geen zin in. Steeds telefoon twee weken kwijt en dan niet werkend terugkrijgen. Ik ben bijna in staat een losse iphone te gaan kopen, maar dan hebben ze me dus precies waar ze me hebben willen en daar heb ik geen zin in.
Bij mij was hij gewoon gerepareerd binnen 3 dagen, welk bedrijf heeft jouw telefoon opgehaald?.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
De winkel is wel degelijk verantwoordelijk. Teruggaan naar de winkel met je kapotte telefoon is dan ook wel het meest logische om te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je zit hier totaal HTC af te kraken maar gaat naar de WINKEL om je kapotte telefoon te laten repareren? je hebt gewoon een defect toestel.
Die mensen in de winkel hebben niks met HTC te maken en zijn alleen verkopers, snap niet wat je daar mee wil bereiken.
Verder ga lekker oordelen voordat je de reparatie service van HTC heb getest, had zelf 2 jaar geleden een kapotte digitizer in mijn Hero.
Maandag werd hij opgehaald door HTC en donderdag werd hij afgeleverd. (dit zie ik geen ander bedrijf doen) en daarom heb ik ook weet voor HTC gekozen.
Maar koop jij maar lekker een iPhone, en zit maar meer dan een maand te wachten op een reparatie als die kapot gaat en krijg je nog een ander toestel terug ook.
Ja maar dan sturen ze hem op, elke winkel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De winkel is wel degelijk verantwoordelijk. Teruggaan naar de winkel met je kapotte telefoon is dan ook wel het meest logische om te doen.
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij (ik meen dat je telefoon spontaan uitvalt, heb niet alles gelezen..). Eind oktober hebben ze mijn moederbord verwisseld, omdat mijn telefoon daardoor helemaal niks meer deed (opladen niet, niet meer aan etc.). Daarna kreeg ik hem terug en nu valt hij ook zo nu en dan spontaan uit, heel irritant. Ik heb net de klantenservice gebeld van HTC. + 31(0)20-715-7310, die proberen je eerst wel een beetje af te houden, maar als ik na het weekend (zogenaamd met een vriend) van accu heb gewisseld en het probleem blijf houden mag die (weer) opgestuurd worden. Het ligt daar niet aan, want ik heb hier twee accu's en hij heeft het probleem bij beide accu's, maar aangezien die andere accu van een ander merk is heb ik dat liever even niet gezegdquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:48 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Toestel al twee keer tevergeefs bij HTC geweest om door incompetente reparateurs te worden gefixt. Ergo: genoeg reden om de reparatieservice af te kraken. Een telefoon ophalen en terugbrengen is natuurlijk fantastisch, maar dat kan iedereen. De mensen in de winkel hebben wel degelijk wat met HTC te maken. Zij verkopen het immers. Als je een Sony TV koopt bij de mediamarkt hoef je toch ook niet naar Sony toe, als het toestel binnen een paar maanden stuk is?
We zijn gewoon de klos......quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij (ik meen dat je telefoon spontaan uitvalt, heb niet alles gelezen..). Eind oktober hebben ze mijn moederbord verwisseld, omdat mijn telefoon daardoor helemaal niks meer deed (opladen niet, niet meer aan etc.). Daarna kreeg ik hem terug en nu valt hij ook zo nu en dan spontaan uit, heel irritant. Ik heb net de klantenservice gebeld van HTC. + 31(0)20-715-7310, die proberen je eerst wel een beetje af te houden, maar als ik na het weekend (zogenaamd met een vriend) van accu heb gewisseld en het probleem blijf houden mag die (weer) opgestuurd worden. Het ligt daar niet aan, want ik heb hier twee accu's en hij heeft het probleem bij beide accu's, maar aangezien die andere accu van een ander merk is heb ik dat liever even niet gezegd.
Nou nee hoor, als ik ze maandag bel zorgen ze maar gewoon dat ze die telefoon bij me ophalen en qua reparatie gaat het meestal wel snel. Als ik daarna nog steeds hetzelfde probleem heb, zorgen ze maar voor een nieuwe telefoon na 2 reparatie's, dat is niet zo moeilijk voor mij.quote:
Ga ergens anders trollenquote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef mrkrul het volgende:
Geen idee wat ranten is, maar toestel valt nu ook uit zonder apps dus gewoon fabrieksinstellingen. Dus lijkt me geen softwareprobleem. En ik lees op internet veel ervaringen met dit probleem. Zou het niet kunnen dat de XE zo snel is gekomen omdat de HTC Sensation inderdaad een kuttoestel is.
Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.quote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Enige kritiek dat ik op het toestel heb is de batterij duur, 8 uur is al lang.
Wat ook vrij irritant is is de schermopname functie.
Dat is niet normaal hoorquote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Enige kritiek dat ik op het toestel heb is de batterij duur, 8 uur is al lang.
Wat ook vrij irritant is is de schermopname functie.
je ziet launcherpro denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef mrkrul het volgende:
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
Werkt hij weer?quote:Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef mrkrul het volgende:
Is dat een ander besturingssysteem wat ik op de foto zie? Lijkt niet op mijn android 2.3?
Oh mooi! Alleen weet niet of hij echt heel mooi is icm de zwarte randen aan de voorkantquote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.
Zijn er niet paar apps die veel gebruiken? elke 15mins syncen ect?
Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
Nice, eens kijken of die ergens goedkoop te halen valt!quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haal zelf anderhalve dag, maarja dat is wel weer met custom rom en anker batterij.
Zijn er niet paar apps die veel gebruiken? elke 15mins syncen ect?
Voor de mensen die nog een witte Sensation "backcover" willen er is een vrij mooie uitgekomen. (randje metallic)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is voor rond de 30euro op ebay te vinden, verschillende winkels. (niet mijn fotos)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |