abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103306664
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
ALL THAT NOISE AND ALL THAT SOUND
Speed of sound! O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103306743
Ik kan het trouwens niet helpen Paradise keer op keer te luisteren :@ Vind het gewoonweg een prachtig nummer :@ Prima dat ze weer vernieuwen met hun sound. Elke CD is weer anders, en dan blijft het imho ook gewoon leuk. Zo krijgt iedereen de kans op fan te worden van Coldplay, en is hun muziekstijl niet alleen maar weggelegd voor bepaalde soorten mensen.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 19 oktober 2011 @ 23:57:42 #53
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_103308066
Hij is binnen, eens beluisteren :s)
pi_103308265
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef Timo20 het volgende:
Hij is binnen, eens beluisteren :s)
je luistert nu Paradise :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103309100
"Don't Let It Break Your Heart" vind ik echt een pareltje... Hoop dat ze 'm in de setlist opnemen van de live shows!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_103309155
Zolang The Scientist maar in de setlist zit ben ik blij :@ Dan kan mijn avond überhaupt al niet meer stuk O+
pi_103309340
Ze speelden "The Scientist" tijdens de laatste tour akoestisch... En daar werd ik dus niet zo blij van! Het is 1 van mijn favoriete Coldplay tracks.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_103309431
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef CoExist het volgende:
Ze speelden "The Scientist" tijdens de laatste tour akoestisch... En daar werd ik dus niet zo blij van! Het is 1 van mijn favoriete Coldplay tracks.
Akoestisch is het juist het mooist :')
Ik baal er nog steeds nog wel van dat Mylo Xyloto zo'n matig album geworden is, en die clip laat al helemaal zien dat ze de weg kwijt zijn. Ik ben nog wel benieuwd naar de B-kantjes, want Moving to Mars is met afstand hun mooiste nummer van deze sessie.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103309524

c_/
pi_103309869
quote:
:9
Ik moet zeggen dat Chris er wat looks betreft wel erg op vooruit is gegaan :Y Eerst was et zo'n mager en best schriel menneke, en nu lijkt ie eindelijk wat spieren gekweekt te hebben :P Viel me op bij een van zijn laatste optredens die ik heb gezien :Y
pi_103310909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:36 schreef DjinN het volgende:

[..]

:9
Ik moet zeggen dat Chris er wat looks betreft wel erg op vooruit is gegaan :Y Eerst was et zo'n mager en best schriel menneke, en nu lijkt ie eindelijk wat spieren gekweekt te hebben :P Viel me op bij een van zijn laatste optredens die ik heb gezien :Y
ik lust ook wel een beschuitje met 'm :@ :o
pi_103314367
Volgens Oracle was het ook echt Chris die daar fietste, grappig. :)

Het album is groeiende bij mij :Y
pi_103315444
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:25 schreef Seam het volgende:

[..]

Akoestisch is het juist het mooist :')
Ik baal er nog steeds nog wel van dat Mylo Xyloto zo'n matig album geworden is, en die clip laat al helemaal zien dat ze de weg kwijt zijn. Ik ben nog wel benieuwd naar de B-kantjes, want Moving to Mars is met afstand hun mooiste nummer van deze sessie.
gast, hou eens op met je gemekker. Dat het jouw smaak niet is, wil niet zeggen dat ze de weg kwijt zijn. Doe eens niet zo bekrompen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103315589
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
ALL THAT NOISE AND ALL THAT SOUND
Toch wel freaky dat ik deze zin lees terwijl die zin net op de radio voorbij komt
pi_103319374
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:04 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

gast, hou eens op met je gemekker. Dat het jouw smaak niet is, wil niet zeggen dat ze de weg kwijt zijn. Doe eens niet zo bekrompen
Ik mag toch heus wel wat kritiek leveren :') Daarnaast lijkt iedereen in de hemel te zijn met dit album en dat vind ik eerder jammer, aangezien ze de andere albums ook goed vonden en ik had verwacht dat mensen hier daarom ook wel wat kritiek zouden hebben :') Je kan niet zeggen dat ze een ontoegankelijkere of vernieuwende weg ingeslagen zijn na Viva La Vida.
pi_103319950
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik mag toch heus wel wat kritiek leveren :') Daarnaast lijkt iedereen in de hemel te zijn met dit album en dat vind ik eerder jammer, aangezien ze de andere albums ook goed vonden en ik had verwacht dat mensen hier daarom ook wel wat kritiek zouden hebben :') Je kan niet zeggen dat ze een ontoegankelijkere of vernieuwende weg ingeslagen zijn na Viva La Vida.
je had al eerder kritiek en ik hoop dat je inziet dat tig keer je negatieve mening uiten niet bijdraagt aan een gezellig fantopic. Je bent nogal egoistisch als je denkt dat iedereen jouw mening zou moeten delen. Accepteer zoals het is en als het je niet aanstaat zijn we je hier liever rijk dan kwijt.

Ik zeg dus niet dat je geen kritiek mag leveren, maar 1 keer is genoeg. Tis een fan- en geen bashtopic.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103324602
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

je had al eerder kritiek en ik hoop dat je inziet dat tig keer je negatieve mening uiten niet bijdraagt aan een gezellig fantopic. Je bent nogal egoistisch als je denkt dat iedereen jouw mening zou moeten delen. Accepteer zoals het is en als het je niet aanstaat zijn we je hier liever rijk dan kwijt.

Ik zeg dus niet dat je geen kritiek mag leveren, maar 1 keer is genoeg. Tis een fan- en geen bashtopic.
Sorry hoor, ik vind het best een aardig album en ik zie ook niet in waarom ik Coldplay zou bashen, maar als mensen dat wel willen doen is dat toch hun goed recht (als het tenminste op een fatsoenlijke manier beargumenteerd is).

Is dit een fantopic trouwens? Ik zie 'Coldplay' in de topictitel staan, maar dat houdt toch eerder in dat hier gewoon over Coldplay gesproken mag worden en dat hoeft dan toch niet per se op een adorerende manier te zijn?
Amen.
pi_103324745
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik vind het best een aardig album en ik zie ook niet in waarom ik Coldplay zou bashen, maar als mensen dat wel willen doen is dat toch hun goed recht (als het tenminste op een fatsoenlijke manier beargumenteerd is).

Is dit een fantopic trouwens? Ik zie 'Coldplay' in de topictitel staan, maar dat houdt toch eerder in dat hier gewoon over Coldplay gesproken mag worden en dat hoeft dan toch niet per se op een adorerende manier te zijn?
Misschien moet je m'n laatste zin nog eens doorlezen.
Ik zie namelijk mensen die het album niet waarderen, prima, even goede vrienden. Maar ik zie diezelfde mensen na een aantal positieve reacties toch weer tevoorschijn komen om te benadrukken hoe slecht ze het album vinden. Alsof ze het niet aankunnen dat er wel liefhebbers zijn.

Verder hoop ik dat je het met me eens bent dat je in een artiesten/bandtopic liever positieve reacties herhaaldelijk ziet dan negatieve.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103324951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Misschien moet je m'n laatste zin nog eens doorlezen.
Ik zie namelijk mensen die het album niet waarderen, prima, even goede vrienden. Maar ik zie diezelfde mensen na een aantal positieve reacties toch weer tevoorschijn komen om te benadrukken hoe slecht ze het album vinden. Alsof ze het niet aankunnen dat er wel liefhebbers zijn.

Verder hoop ik dat je het met me eens bent dat je in een artiesten/bandtopic liever positieve reacties herhaaldelijk ziet dan negatieve.
Natuurlijk, maar als mensen het album niks vinden mag dat ook gezegd worden. Daar kan dan weer op gereageerd worden door mensen die het hier niet mee eens zijn. Dan ontstaat er een discussie, ook niet een onbelangrijk onderdeel van een forum, dacht ik.
Amen.
pi_103325913
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Jivis het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar als mensen het album niks vinden mag dat ook gezegd worden. Daar kan dan weer op gereageerd worden door mensen die het hier niet mee eens zijn. Dan ontstaat er een discussie, ook niet een onbelangrijk onderdeel van een forum, dacht ik.
Zeggen dat Coldplay de weg kwijt is doormiddel van een nieuw geluid en een bepaalde clip is nou niet echt een vorm van discussie dunkt mij.

Tuurlijk, discussie is goed, en meningen moeten geuit worden. Echter is er een grens tussen kritiek en iets simpelweg de grond in boren en zeggen dat ze de weg kwijt zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103329367
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zeggen dat Coldplay de weg kwijt is doormiddel van een nieuw geluid en een bepaalde clip is nou niet echt een vorm van discussie dunkt mij.

Tuurlijk, discussie is goed, en meningen moeten geuit worden. Echter is er een grens tussen kritiek en iets simpelweg de grond in boren en zeggen dat ze de weg kwijt zijn.
Ik zal proberen mijn mening wat duidelijker toe te lichten dan. Ik ben altijd een groot fan geweest van het vroegere Coldplay, X & Y vond ik wisselvallig, maar had een aantal prachtige nummers. Viva La Vida vond ik in eerste instantie niks, maar naar verloop van tijd werd het misschien mijn favoriete album van hen. Ik vond met name de manier waarop werd afgeweken van traditionele songstructuren erg verfrissend en sfeervol (Escapist, Strawberry Swing, Lovers in Japan en Yes bijvoorbeeld). Ook de ambient stukjes (dankzij Brain Eno) waren erg goed, daarom keek ik erg naar dit album uit, omdat ik wist dat Eno een nog grotere rol zou krijgen.
Ik mis bij Xylo de sfeer, het voelt nogal onsamenhangend. Het bevat wel een paar aardige nummers (Hurts like Heaven en Every Teardrop), maar ik mis een gericht thema. De clip van Every Teardrop vind ik best mooi en Coldplay passend, maar de laatste clip slaat wat mij betreft de plank helemaal mis. Hij past beter bij een punkpop band dan een band die een serieus nummer en een sfeer wil neerzetten.
pi_103332669
Mensen die hem al hebben?? Hoe ziet het boekje en dergelijke uit? Ben zeer benieuwd.
Krijg hem waarschijnlijk morgen binnen met de post.
pi_103333317
Ik heb 'm nog niet helaas! Word morgenmiddag pas. Ik hoor wel berichten dat vooral de kleinere platenzaken 'm onder de toonbank door verkopen en hem dan pas morgen aanslaan... Verleidelijk op zich, al vind ik de middenstander platenboer te duur met CD's tegenwoordig! Ik wacht morgen fijn de aanbieding van de lokale Media-Markt af.
pi_103333638
Ik werk in een Music Store en heb hem daar al de hele dag op staan. :P

Er is inderdaad een streng embargo. Morgen pas de verkoop.
pi_103333752
Ik dacht dat de Music Store failliet was? Maare, wat is jullie prijs? ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')