Speed of sound!quote:
je luistert nu Paradisequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Akoestisch is het juist het mooistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef CoExist het volgende:
Ze speelden "The Scientist" tijdens de laatste tour akoestisch... En daar werd ik dus niet zo blij van! Het is 1 van mijn favoriete Coldplay tracks.
quote:
ik lust ook wel een beschuitje met 'mquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:36 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
Ik moet zeggen dat Chris er wat looks betreft wel erg op vooruit is gegaanEerst was et zo'n mager en best schriel menneke, en nu lijkt ie eindelijk wat spieren gekweekt te hebben
Viel me op bij een van zijn laatste optredens die ik heb gezien
![]()
gast, hou eens op met je gemekker. Dat het jouw smaak niet is, wil niet zeggen dat ze de weg kwijt zijn. Doe eens niet zo bekrompenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Akoestisch is het juist het mooist![]()
Ik baal er nog steeds nog wel van dat Mylo Xyloto zo'n matig album geworden is, en die clip laat al helemaal zien dat ze de weg kwijt zijn. Ik ben nog wel benieuwd naar de B-kantjes, want Moving to Mars is met afstand hun mooiste nummer van deze sessie.
Ik mag toch heus wel wat kritiek leverenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
gast, hou eens op met je gemekker. Dat het jouw smaak niet is, wil niet zeggen dat ze de weg kwijt zijn. Doe eens niet zo bekrompen
je had al eerder kritiek en ik hoop dat je inziet dat tig keer je negatieve mening uiten niet bijdraagt aan een gezellig fantopic. Je bent nogal egoistisch als je denkt dat iedereen jouw mening zou moeten delen. Accepteer zoals het is en als het je niet aanstaat zijn we je hier liever rijk dan kwijt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik mag toch heus wel wat kritiek leverenDaarnaast lijkt iedereen in de hemel te zijn met dit album en dat vind ik eerder jammer, aangezien ze de andere albums ook goed vonden en ik had verwacht dat mensen hier daarom ook wel wat kritiek zouden hebben
Je kan niet zeggen dat ze een ontoegankelijkere of vernieuwende weg ingeslagen zijn na Viva La Vida.
Sorry hoor, ik vind het best een aardig album en ik zie ook niet in waarom ik Coldplay zou bashen, maar als mensen dat wel willen doen is dat toch hun goed recht (als het tenminste op een fatsoenlijke manier beargumenteerd is).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
je had al eerder kritiek en ik hoop dat je inziet dat tig keer je negatieve mening uiten niet bijdraagt aan een gezellig fantopic. Je bent nogal egoistisch als je denkt dat iedereen jouw mening zou moeten delen. Accepteer zoals het is en als het je niet aanstaat zijn we je hier liever rijk dan kwijt.
Ik zeg dus niet dat je geen kritiek mag leveren, maar 1 keer is genoeg. Tis een fan- en geen bashtopic.
Misschien moet je m'n laatste zin nog eens doorlezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind het best een aardig album en ik zie ook niet in waarom ik Coldplay zou bashen, maar als mensen dat wel willen doen is dat toch hun goed recht (als het tenminste op een fatsoenlijke manier beargumenteerd is).
Is dit een fantopic trouwens? Ik zie 'Coldplay' in de topictitel staan, maar dat houdt toch eerder in dat hier gewoon over Coldplay gesproken mag worden en dat hoeft dan toch niet per se op een adorerende manier te zijn?
Natuurlijk, maar als mensen het album niks vinden mag dat ook gezegd worden. Daar kan dan weer op gereageerd worden door mensen die het hier niet mee eens zijn. Dan ontstaat er een discussie, ook niet een onbelangrijk onderdeel van een forum, dacht ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Misschien moet je m'n laatste zin nog eens doorlezen.
Ik zie namelijk mensen die het album niet waarderen, prima, even goede vrienden. Maar ik zie diezelfde mensen na een aantal positieve reacties toch weer tevoorschijn komen om te benadrukken hoe slecht ze het album vinden. Alsof ze het niet aankunnen dat er wel liefhebbers zijn.
Verder hoop ik dat je het met me eens bent dat je in een artiesten/bandtopic liever positieve reacties herhaaldelijk ziet dan negatieve.
Zeggen dat Coldplay de weg kwijt is doormiddel van een nieuw geluid en een bepaalde clip is nou niet echt een vorm van discussie dunkt mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als mensen het album niks vinden mag dat ook gezegd worden. Daar kan dan weer op gereageerd worden door mensen die het hier niet mee eens zijn. Dan ontstaat er een discussie, ook niet een onbelangrijk onderdeel van een forum, dacht ik.
Ik zal proberen mijn mening wat duidelijker toe te lichten dan. Ik ben altijd een groot fan geweest van het vroegere Coldplay, X & Y vond ik wisselvallig, maar had een aantal prachtige nummers. Viva La Vida vond ik in eerste instantie niks, maar naar verloop van tijd werd het misschien mijn favoriete album van hen. Ik vond met name de manier waarop werd afgeweken van traditionele songstructuren erg verfrissend en sfeervol (Escapist, Strawberry Swing, Lovers in Japan en Yes bijvoorbeeld). Ook de ambient stukjes (dankzij Brain Eno) waren erg goed, daarom keek ik erg naar dit album uit, omdat ik wist dat Eno een nog grotere rol zou krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeggen dat Coldplay de weg kwijt is doormiddel van een nieuw geluid en een bepaalde clip is nou niet echt een vorm van discussie dunkt mij.
Tuurlijk, discussie is goed, en meningen moeten geuit worden. Echter is er een grens tussen kritiek en iets simpelweg de grond in boren en zeggen dat ze de weg kwijt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |