Ah, dat verklaart de resultatenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:27 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is er in godsnaam gebeurd met Rezai?
[ afbeelding ]
Precies. Caravane was altijd al behoorlijk aan de maat, maar dit is toch wel wat té.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Tim86 het volgende:
ze was altijd al vrij fors..zo gigantisch groot is het verschil ook niet..
Die is er dan ook snel weer bij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef TheArt het volgende:
Alisa Kleybanova komt terug bij het toernooi van MiamiBij haar werd vorig jaar lymfeklierkanker geconstateerd, maar die ziekte heeft ze overwonnen.
Martic was Hsieh gewoon heel hard van de baan aan het slaan totdat ze op 6-2, 4-2 kramp kreeg. Hoe lucky kan je een toernooi winnenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef luckass het volgende:
Kuala Lumpur.
Winnares krijgt in QF een WO (Radwanska), speelt in de halve finale tegen een iemand die net daarvoor haar QF af moest maken en in de finale tegen Martic, die net daarvoor drie uur nodig had tegen Jankovic.
3 games in 6 sets, toch een mooi gemiddeldequote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef Szura het volgende:
Halve finales Charleston
Safarova - Hercog 6-0 6-0
Williams - Stosur 6-1 6-1
Finale
Williams - Safarova 6-0 6-1![]()
![]()
Née. Wozniackiquote:
Omgquote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef Szura het volgende:
Halve finales Charleston
Safarova - Hercog 6-0 6-0
Williams - Stosur 6-1 6-1
Finale
Williams - Safarova 6-0 6-1![]()
![]()
quote:Roland Garros kleurt roze
Van onze Telesportredactie
De tennissters worden dit jaar op Roland Garros op bijzondere wijze in het zonnetje gezet. Op 7 juni - de dag dat bij de vrouwen de halve finales op het programma staan - kleurt het gravel roze.
Op court 1 wordt het traditionele gravel op de betreffende zaterdag dus vervangen door 'roze gemalen steen'. De aanblik hiervan is nog een grote verrassing.
De dag van de halve finales staat in Parijs ook bekend als de vrouwendag van Roland Garros.
Telesport
Over smaak valt niet te twisten. Ik hou absoluut niet van kort haar, zeker niet bij wat grotere vrouwenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:54 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het er echt VEEL beter uit zien. MAar dat ligt misschien aan mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |