abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:20:31 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103249239

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103249287
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Blijkbaar...

Helpt het misschien ook om iemand aan te spreken; kort gesprekje... weggaan; en later nog eens tegen het lijf lopen. Ze herkent je dan, weet dat ze je eerder heeft gesproken, en is dan wellicht wat opener?
Nee, dat zou ik niet doen. Geeft aan dat je te snel afhaakt en dat maakt je minder interessant. Zolang ze blijft staan/je aan blijft kijken is ze geïnteresseerd. Normale menselijke reactie om even de kat uit de boom te kijken als een vreemde je aanspreekt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:21:46 #3
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249314
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan je teveel schelen wat ze over je denkt. Het is alsof je alles aan haar geeft en dat zij mag bepalen of ze het laat vallen of gaat koesteren. Dit vind ze onaantrekkelijk. Het is aantrekkelijk voor haar als je emotioneel stabiel bent.
Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.

alsof meiden niet kijken naar uiterlijk :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103249334
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had vrienden die 343423534535x zeiden dat ik een leuke gast was.
Op den duur ga je het nog geloven ook joh.
Willen jullie dat dan allemaal een keertje tegen mij zeggen dat ik leuk en aardig ben. Net zolang dat ik het ga geloven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103249352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:17 schreef Sinji het volgende:

[..]

Begin te oefenen met lage doelstellingen.
Zoals; "ik wil gewoon neuken aanstaande vrijdag" ;)
pi_103249399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

2 minimaal op 1 avond.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103249415
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.

Lol, het is vele malen makkelijker om je uiterlijk te verbeteren dan aan je verlegenheid te werken.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:23:28 #8
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249436
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

nee dat is de cherry in top. je moet zeke rbeginnen met 'hoi' en hopen dat ze je niet afpoeiert.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:23:50 #9
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef TheGame het volgende:

[..]

Lol, het is vele malen makkelijker om je uiterlijk te verbeteren dan aan je verlegenheid te werken.
Bij mij is dat andersom.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:24:09 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103249484
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Willen jullie dat dan allemaal een keertje tegen mij zeggen dat ik leuk en aardig ben. Net zolang dat ik het ga geloven.
Zij hebben het 2 maanden volgehouden. :')
Ik weet niet of jij net zo'n plaat hebt voor je hoofd als ik.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:24:15 #11
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103249494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

alsof meiden niet kijken naar uiterlijk
:')
In veel mindere mate dan wij naar meiden. Het is wat je uitstraalt wat veel belangrijker is. En gasten die er heel goed uitzien hebben het gevaar dat een meid een extra stevige schild opzetten vanwege de gedachte dat het wel een 'player' moet zijn.
pi_103249702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:

En hoe laat ik dat los?
Door meer opties te creëren. Hierdoor wordt je wat kalmer in je hoofd want je zet niet alles op het spel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103249712
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bij mij is dat andersom.
Dan ben je of nooit echt verlegen geweest, of je moet er een boek over gaan schrijven.

Uiterlijk is gemakkelijk aan te passen door betere kleding/kapsel/sportschool en desnoods een plastisch chirurg.
pi_103249743
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat vrouwen vaak de vervelende gewoonte hebben om zich plots aan je te gaan hechten. Zie je wel hij komt voor een 2de of 3de keer hij vind me leuk. Komt alleen maar gezeik van.

Ik kan alles hebben :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103249761
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Zij hebben het 2 maanden volgehouden. :')
Ik weet niet of jij net zo'n plaat hebt voor je hoofd als ik.
Check mijn fobo :+ dan zie je die plaat _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Door meer opties te creëren. Hierdoor wordt je wat kalmer in je hoofd want je zet niet alles op het spel.
mmm dat is best moeilijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:29:18 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

In veel mindere mate dan wij naar meiden. Het is wat je uitstraalt wat veel belangrijker is. En gasten die er heel goed uitzien hebben het gevaar dat een meid een extra stevige schild opzetten vanwege de gedachte dat het wel een 'player' moet zijn.
Mja OK dat geloof ik nog wel of dat echt zo is laat ik in het midden want je wete neit wat meiden echt denken. zelfs niet als ze het zeggen. maar als man is je doelstelling gewoon 'neuken' das alles. Dat bizarre relationele gedoe als GTST met onzekrheden is iig niet voor mij weggelgd, ik zou hard wegrennen of het on the spot uitmaken (is nog ver van mijn bed uiteraard maarja)

Zo gaan meiden ook met jongens om trouwens, de aardige gozers mogen de heftige psycholoigsche shit dragen en lijden in het leven. De players zijn voor een beetje vertier. Zo denken meiden dus. Maar als relaties echt zo verskrikkelijk zijn. wil ik liever alleen het plezier.
pi_103249854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

alsof meiden niet kijken naar uiterlijk :')
Geen slachtofferrol spelen en als excuus gebruiken voor falen. Iedereen kan goed worden met vrouwen :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:30:47 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103249893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kan alles hebben :)
Ik heb daar niet zo een trek in, en ik woon in een "dorp" dus iedereen kent iedereen.
Tevens is mijn vader bekend hier in Scheveningen, dus ben altijd de zoon van....

Ik heb geen zin in gezeik. Is te vaak voor gekomen. Maar ik doe eigelijk niet meer aan alleen sex en dan door.

die tijd heb ik volledig gehad, ben ik over heen gegroeid.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:30:52 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dan ben je of nooit echt verlegen geweest, of je moet er een boek over gaan schrijven.

Uiterlijk is gemakkelijk aan te passen door betere kleding/kapsel/sportschool en desnoods een plastisch chirurg.
dat laatste is natuurlijk onbetaalbaar, voor mij wel. kapsel werkt niet. sportschool ook niet (en geloof me nou maar ik ga niet weer een afval-dieet discussie beginnen)

En als je er uiteindeljik goed uitziet heeft dat een pingpong effect van positieve feedback wat je weer zelfvertrouwen geeft wat weer meer durf creeert. Mooie mensen hebben het dus in feite makkelijker. En mensen die er gemiddeld uitzien maar nog verlegen zijn. dat zijn dan in feite gewoon watjes.
pi_103249970
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

dat laatste is natuurlijk onbetaalbaar, voor mij wel. kapsel werkt niet. sportschool ook niet (en geloof me nou maar ik ga niet weer een afval-dieet discussie beginnen)
Heb je dan overgewicht ?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:32:16 #21
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103249991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mja OK dat geloof ik nog wel of dat echt zo is laat ik in het midden want je wete neit wat meiden echt denken. zelfs niet als ze het zeggen. maar als man is je doelstelling gewoon 'neuken' das alles. Dat bizarre relationele gedoe als GTST met onzekrheden is iig niet voor mij weggelgd, ik zou hard wegrennen of het on the spot uitmaken (is nog ver van mijn bed uiteraard maarja)

Zo gaan meiden ook met jongens om trouwens, de aardige gozers mogen de heftige psycholoigsche shit dragen en lijden in het leven. De players zijn voor een beetje vertier. Zo denken meiden dus. Maar als relaties echt zo verskrikkelijk zijn. wil ik liever alleen het plezier.
Het punt is dat je de crap van die meiden niet moet aanvaarden! Hallo, ben je psych niet. Wil je het leuk hebben? Mooi, ik ook.

En een relatie moet naar mijn mening beginnen met dit als fundament. Vaak leer ik meiden echt kennen nadat ik met ze naar bed ben geweest.
pi_103249994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Dude; je vergeet steeds gel in je haar te doen :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:32:45 #23
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103250014
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Heb je dan overgewicht ?
Mja, redelijk. Best veel. Kweenie.
pi_103250039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dude; je vergeet steeds gel in je haar te doen :)
Dat klopt dat doe ik ook nooit
14 SHADES OF GREY
pi_103250073
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mja, redelijk. Best veel. Kweenie.
Dus je hebt de strijd tegen de kilo's opgegeven ?
pi_103250090
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb daar niet zo een trek in, en ik woon in een "dorp" dus iedereen kent iedereen.
Tevens is mijn vader bekend hier in Scheveningen, dus ben altijd de zoon van....

Ik heb geen zin in gezeik. Is te vaak voor gekomen. Maar ik doe eigelijk niet meer aan alleen sex en dan door.

die tijd heb ik volledig gehad, ben ik over heen gegroeid.
Ok, ja in een dorp houdt iedereen elkaar in de gaten :D
pi_103250099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Sinji het volgende:
En een relatie moet naar mijn mening beginnen met dit als het fundament. Vaak leer ik meiden echt kennen nadat ik met ze naar bed ben geweest.
Tijdens seks: "aaahh... oeeee.... aaahh Brenda!"...... "Mijn naam is Marieke..."?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:34:50 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

* heloef steekt handje in de lucht
C'est la vie
pi_103250174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ok ff fobo gechecked van je, maar je ziet er toch gewoon gemiddeld uit?
Denk niet dat je uiterlijk een rol speelt :)
Do what you love, love what you do!
pi_103250190
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En als je er uiteindeljik goed uitziet heeft dat een pingpong effect van positieve feedback wat je weer zelfvertrouwen geeft wat weer meer durf creeert. Mooie mensen hebben het dus in feite makkelijker. En mensen die er gemiddeld uitzien maar nog verlegen zijn. dat zijn dan in feite gewoon watjes.
Als overgewicht je grote probleem is, doe er dan wat aan. Iedereen kan afvallen, al zal het de één wat meer moeite kosten dan de andere. En ja dat zal zwaar zijn, vooral in het begin. Maar je leeft maar één keer, dus het is wel de moeite waard lijkt mij. Zeker als je er heel erg mee zit.
pi_103250206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Verwacht je dan ook niet van een meid dat ze aandacht aan haar haar besteedt?
pi_103250239
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

mmm dat is best moeilijk
Die foto links onder is het beste, geen bril en op je gemak. De rest is te geforceerd :) (als je het op paiq ofzo zou zetten less = more).
pi_103250288
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:

[..]

* heloef steekt handje in de lucht
Dus je hebt er momenteel vrede mee ?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:37:14 #34
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103250299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef TheGame het volgende:

[..]

Als overgewicht je grote probleem is, doe er dan wat aan. Iedereen kan afvallen, al zal het de één wat meer moeite kosten dan de andere. En ja dat zal zwaar zijn, vooral in het begin. Maar je leeft maar één keer, dus het is wel de moeite waard lijkt mij. Zeker als je er heel erg mee zit.
Als je wilt afvallen moet je het goed doen zo denk ik. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redenen. Het betekent trouwens niet dat me dan laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.

En wat ik zei over "gemiddeld uitziende jongens die te verlegen zijn zijn maar watjes" dat wil ik veranderen in "die hebben gewoon wat hulp nodig. maar het is echt makkelijker dan je uiterlijk rigoreus veranderen. vind ik. uit ervaring.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:38:09 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250369
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dus je hebt er momenteel vrede mee ?
Ja ik was vroeger bezig met afvallen omdat ik onzeker was.
Nu ben ik er mee gestopt omdat ik meer zelfvertrouwen heb dan vroeger.

Wel let ik er op dat het niet verergert.
C'est la vie
pi_103250371
quote:

[..]

Chicks diggen hem. Afvallen hoeft niet altijd hoor.
pi_103250395
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef kree het volgende:

[..]

ok ff fobo gechecked van je, maar je ziet er toch gewoon gemiddeld uit?
Denk niet dat je uiterlijk een rol speelt :)
Dat zie ik zelf anders. :{ en ik heb helaas nog steeds een negatief zelfbeeld en zelfvertrouwen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verwacht je dan ook niet van een meid dat ze aandacht aan haar haar besteedt?
Ja :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die foto links onder is het beste, geen bril en op je gemak. De rest is te geforceerd :) (als je het op paiq ofzo zou zetten less = more).
Die staat ook op Paiq
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:38:44 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250405
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alleen omdat ie op TV is.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:38:53 #39
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103250414
quote:

[..]

Absoluut. Voor wat hoort wat. Meer booty betekent voor jou dus minder schenkstroop. Letterlijk en figuurlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103250415
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest weer lachen :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:39:14 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103250433
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok, ja in een dorp houdt iedereen elkaar in de gaten :D
Scheveningen is natuurlijk niet echt een dorp. Maar het komt aardig in de buurt. En als je pa dan ook nog een bekende winkel heeft en jij de zoon bent van.... dan kan het allemaal wat lastiger worden :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103250463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je wilt afvallen moet je het goed doen zo denk ik. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redenen. Het betekent trouwens niet dat me dan laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.

En wat ik zei over "gemiddeld uitziende jongens die te verlegen zijn zijn maar watjes" dat wil ik veranderen in "die hebben gewoon wat hulp nodig. maar het is echt makkelijker dan je uiterlijk rigoreus veranderen. vind ik. uit ervaring.
Klopt; je moet je levensstijl structureel veranderen om een je lichaam "in shape" te krijgen en te houden. Voor sommige (die overgewicht of juist ondergewicht hebben); kost dit wel wat meer energie dan voor de rest; maar het is zeker mogelijk als je dat wil.
pi_103250494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zie ik zelf anders. :{ en ik heb helaas nog steeds een negatief zelfbeeld en zelfvertrouwen.

[..]

Ja :)

[..]

Die staat ook op Paiq
Nice, je ziet ook duidelijk op die foto dat het je niets kon schelen dat er een foto werd gemaakt. Dat is de juiste uitstraling.
pi_103250512
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Je weet wat je te doen staat.
pi_103250535
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je wilt afvallen moet je het goed doen. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redneen. Het betkent trouwen sniet dat me dna laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.
Je hoeft ook niet te diëten. Veel cardio en gewoon een gezond voedingspatroon is waarschijnlijk genoeg.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:41:24 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250559
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je weet wat je te doen staat.
Ja op TV komen.
Maar dat wil al sinds groep 5.
C'est la vie
pi_103250589
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Scheveningen is natuurlijk niet echt een dorp. Maar het komt aardig in de buurt. En als je pa dan ook nog een bekende winkel heeft en jij de zoon bent van.... dan kan het allemaal wat lastiger worden :D
Ga je ooit uit buiten je eigen woonplaatst om een ONS te scoren of echt helemaal los te gaan?
pi_103250643
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja op TV komen.
Maar dat wil al sinds groep 5.
Ben je ergens exceptioneel goed in? Je deed toch mee met dat WK tvkijken?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:42:51 #49
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103250663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Opgegeven niet, maar dieten werkt gewoon niet. Dat betkent niet dat ik gewoon heb laten gaan ofzo he. Zo slecht denken Hollanders dan weer direkt. Ik ben in 7-8 jaar niet aangekomen met mijn eet-stijl maar val ook niet af. En ik weet waarom en daarom dieet ik ook niet. Het heeft geen zin om water naar de zee te dragen het regent.
pi_103250680
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ga je ooit uit buiten je eigen woonplaatst om een ONS te scoren of echt helemaal los te gaan?
Idd gewoon treintje pakken & stappen. Woonplaats/sociale controle is geen excuus.
pi_103250706
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Op tv kunnen ze inderdaad iedereen kneden om grappig gevonden te worden.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:43:57 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250727
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik kan goed lullen in een camera en improviseren.
Presenteren is niet zo moeilijk.
C'est la vie
pi_103250742
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nice, je ziet ook duidelijk op die foto dat het je niets kon schelen dat er een foto werd gemaakt. Dat is de juiste uitstraling.
Dat klopt, een van de weinige foto's die ik zelf ook cool vind.
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:44:45 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103250775
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

Mischien kan ie zijn buk laten golven dan wordt dat zijn gimmick. Zorg ik voor de muziek. En een vriend van mij de coupletten die hij kan zingen. soort 'love cant turn around' househit neerplempen. hoppa beroemd :D
pi_103250808
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mischien kan ie zijn buik laten golven.:D
:P Dat kan ik
Finally, someone let me out of my cage
pi_103250867
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Op de meet waren er toch ook foto's gemaakt; zaten daar geen leuke tussen?
pi_103250893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Op de meet waren er toch ook foto's gemaakt; zaten daar geen leuke tussen?
Welke meet?
14 SHADES OF GREY
pi_103250925
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welke meet?
ow ik dacht dat je er ook bij was in Enschede...
pi_103250968
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als die derde zonder bril was en zonder je hand daar onder je kin was ie ook gelijk een stuk leuker geweest :)
pi_103251155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

ow ik dacht dat je er ook bij was in Enschede...
Daar had ik best bij willen zijn :)

overigens zijn bijna alle foto's uit mijn fobo van Fok!meets

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als die derde zonder bril was en zonder je hand daar onder je kin was ie ook gelijk een stuk leuker geweest :)
Zonder bril zie ik er wel leuk uit dat vind ik ook. Alleen ik zie zo weinig zonder
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:51:15 #61
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103251180
Lensen?
pi_103251254
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:51 schreef Sinji het volgende:
Lensen?
Het idee van lenzen staat mij tegen en ik weet ook niet of dat wel kan met mijn ogen
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:52:39 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103251285
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het idee van lenzen staat mij tegen en ik weet ook niet of dat wel kan met mijn ogen
Met mijn ogen kon het in ieder geval niet.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:52:46 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103251292
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ga altijd wel los met stappen dat is het verhaal niet. Iedereen weet dat ik van het vele stappen ben. Als je op stap wilt whatsapp of sms je mij en ik ben altijd wel ergens in het nachtleven te vinden op vrijdag en zaterdag. En vaak ook op donderdag. En hoe meer mensen er zijn hoe gezelliger het is.

Maar dat doe ik omdat ik het leuk vind, het is een uitlaatklep voor mij. Ik ga nooit op stap om te scoren of een ONS op te pikken.

Als ik bv op op vrijdag op facebook zet, WEEEEEKEND waar gaan we heen krijg ik alleen daar op al 20+ berichten.

Zelfde als ik een foto op facebook zet van tijens tappen. 10+ reacties altijd wel.

Vroeger toen ik wel voor het versieren op stap ging vond ik het vervelend dat ik zo in de gaten gehouden werd en alles bij me ouders uit kwam. Om je een voorbeeld te geven.

Toen ik in de horeca werkte had ik een hele leuke vrouwelijke collega. Super lichaam en zo gek als een deur. Op een avond elkaar beetje uitdagen en we eindige met een body shot. Zij op de bar en ik zal dan dropshot uit haar navel drinken. Lang verhaal kort, haar broek ging iets open en de dropshot kwam iets lager dan de navel, nog net netjes zeg maar.

man dat heeft me toch een verhaal opgeleverd. Dat zelfs me vader me belde met de vraag. uhm wat heb jij gisteren gedaan met..... IK BEN TROTS OP JE! maar echt iedereen had het er over. Zelfs menen die er niet bij waren hadden het er over.

Terwijl het niks geks was. Dat vond ik toen erg vermoeiend.
pi_103251350
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Zonder bril zie ik er wel leuk uit dat vind ik ook. Alleen ik zie zo weinig zonder
Een bril hoeft niet negatief te zijn wat betreft je looks. Tegenwoordig zijn er zoveel verschillende monturen. Ik ken enkele mensen met een bril die er juist beter door uit gaan zien. Probeer er een beetje mee te experimenteren om je eigen look te creëen. Niet altijd voor de veilige keuze gaan ;).
pi_103251416
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een bril hoeft niet negatief te zijn wat betreft je looks. Tegenwoordig zijn er zoveel verschillende monturen. Ik ken enkele mensen met een bril die er juist beter door uit gaan zien. Probeer er een beetje mee te experimenteren om je eigen look te creëen. Niet altijd voor de veilige keuze gaan ;).
Volgende keer dat ik een bril ga kopen neem ik iemand mee die wel smaak heeft
14 SHADES OF GREY
pi_103251541
quote:

[..]

Ik heb zelf ook een paar jaar een bril gedragen, en die stond me wel eigenlijk, maar toch heb ik gemerkt dat mensen (bewust of onbewust) je als een nerd gaan zien. Ik vond het erg kut van mijn ouders dat ik geen lenzen mocht toen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:56:41 #68
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103251558
quote:

[..]

With right guidance, you can be player - Consinjius
pi_103251748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgende keer dat ik een bril ga kopen neem ik iemand mee die wel smaak heeft
Kan maar 1 ding zeggen en dat is dat je te min over jezelf denkt.
Boeie ik ben ook niet moeders mooiste (of hoewel hahahaha).

Ik heb eigenlijk best wel schijt aan m'n uiterlijk.
Loop nooit in mode kleding enzo maar doe aan wat ik lekker vindt zitten.

Nou er zullen best meiden zijn die daarop afknappen, maar die zijn dan toch niet mijn type.

Dus leuk als je een avond seks wil en je daarop kleed in mode, maar dat is toch niet waar ik naar zoek nu. :)
pi_103251771
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef Sinji het volgende:

[..]

With right guidance, you can be player - Consinjius
_O-
pi_103251807
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
Toen ik in de horeca werkte had ik een hele leuke vrouwelijke collega. Super lichaam en zo gek als een deur. Op een avond elkaar beetje uitdagen en we eindige met een body shot. Zij op de bar en ik zal dan dropshot uit haar navel drinken. Lang verhaal kort, haar broek ging iets open en de dropshot kwam iets lager dan de navel, nog net netjes zeg maar.

man dat heeft me toch een verhaal opgeleverd. Dat zelfs me vader me belde met de vraag. uhm wat heb jij gisteren gedaan met..... IK BEN TROTS OP JE! maar echt iedereen had het er over. Zelfs menen die er niet bij waren hadden het er over.

Haha; nouja... als het een positieve ervaring is kan ik me niet indenken dat het echt zo vervelend is. Ligt er beetje aan hoe mensen erop reageren.
Ik heb zelf een keer een gehad dat er een foto van me gemaakt was toen ik dronken was, die nogal beschamend was. Daar wordt tot op de dag van vandaag (1.5 jaar later) nog wel eens aan gerefereerd; iets wat ik dan wel niet zo prettig vind :P. Wellicht dat die situatie bij jou qua gevoel enigszins vergelijk was.
pi_103251929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef kree het volgende:

[..]

Nou er zullen best meiden zijn die daarop afknappen, maar die zijn dan toch niet mijn type.

Dus leuk als je een avond seks wil en je daarop kleed in mode, maar dat is toch niet waar ik naar zoek nu. :)
Ja maar komop; zelfs al ga je niet voor seks ofzo; dan nog is het voor haar toch ook veel leuker wanneer je je best doet om er goed uit te zien?
pi_103251939
quote:

[..]

Ik ga altijd wel los met stappen dat is het verhaal niet. Iedereen weet dat ik van het vele stappen ben. Als je op stap wilt whatsapp of sms je mij en ik ben altijd wel ergens in het nachtleven te vinden op vrijdag en zaterdag. En vaak ook op donderdag. En hoe meer mensen er zijn hoe gezelliger het is.

Maar dat doe ik omdat ik het leuk vind, het is een uitlaatklep voor mij. Ik ga nooit op stap om te scoren of een ONS op te pikken.

Als ik bv op op vrijdag op facebook zet, WEEEEEKEND waar gaan we heen krijg ik alleen daar op al 20+ berichten.

Zelfde als ik een foto op facebook zet van tijens tappen. 10+ reacties altijd wel.

Vroeger toen ik wel voor het versieren op stap ging vond ik het vervelend dat ik zo in de gaten gehouden werd en alles bij me ouders uit kwam. Om je een voorbeeld te geven.

:{
pi_103251986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef kree het volgende:

[..]

Dat weet ik dat ik mijzelf te kort doe. :{

Mee eens. Ik wil gewoon mijzelf kunnen zijn met kleren die ik lekker vind ipv van kleren die volgens de mode moeten.

Zulke oppervlakkige seks wil ik wel
14 SHADES OF GREY
pi_103252019
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja maar komop; zelfs al ga je niet voor seks ofzo; dan nog is het voor haar toch ook veel leuker wanneer je je best doet om er goed uit te zien?
ja ok, maar ik doe me best om er gewoon gemiddeld uit te zien.
Ik wil niet zeggen dat ik als een zwerver over straat ga hoor ;)

Gewoon is goed genoeg voor mij.
En dat lukt ook prima denk, ben niet zo'n mode popje :)
pi_103252066
Als je zelf weinig aan je uiterlijk doet, verwacht dan ook niet al te veel van de dames.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:03:51 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103252081
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha; nouja... als het een positieve ervaring is kan ik me niet indenken dat het echt zo vervelend is. Ligt er beetje aan hoe mensen erop reageren.
Ik heb zelf een keer een gehad dat er een foto van me gemaakt was toen ik dronken was, die nogal beschamend was. Daar wordt tot op de dag van vandaag (1.5 jaar later) nog wel eens aan gerefereerd; iets wat ik dan wel niet zo prettig vind :P. Wellicht dat die situatie bij jou qua gevoel enigszins vergelijk was.
tja je moet je voor stellen dat er wat voor oordelen over mij bestaan. Komt ook mede door mijn ouders.

tevens ben ik vrij schaamteloos dus ik doe wat ik wil. Echter vinden mensen dat zo interesant dat men er over praat. Gevolg is dat veel bij me ouders uit komt. Dat is niet zo erg, echter kan het wel tegen je gaan werken :)

Het is vrij moeilijk uit te leggen :D
pi_103252086
Het grappige is juist dat als je echt met de mode mee gaat dat je dan juist niet opvalt tussen de massa _O-
pi_103252088
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mee eens. Ik wil gewoon mijzelf kunnen zijn met kleren die ik lekker vind ipv van kleren die volgens de mode moeten.

Oh dan moet je toch meer mode doen hahaha :)
Ik wil een relatie en niet 1 avond seks.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:04:16 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103252115
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef HiddenResponse het volgende:
Als je zelf weinig aan je uiterlijk doet, verwacht dan ook niet al te veel van de dames.
Ik doe niks aan mijn haar.
Voor de rest word alles goed verzorgd.
C'est la vie
pi_103252129
quote:
Op je teentjes getrapt? :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:05:12 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103252174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef kree het volgende:

[..]

Een relatie kan ook na 1 avond seks.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:05:28 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103252195
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:{
Vertel wat is er?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef firefly3 het volgende:
Het grappige is juist dat als je echt met de mode mee gaat dat je dan juist niet opvalt tussen de massa _O-
Nou dat valt denk ik wel mee. Het leuke aan mode is dat wanneer je er in mee gaat je wel een volledig eigen stijl kan aanhouden waar door je juist kan opvallen.

Echter krijg je dan direct de vraag van, wanneer ga je mee met de mode?
pi_103252208
quote:
Mode is ook niet iets waar je in mee moet gaan, maar iets waar je op voor moet lopen.
pi_103252246
quote:
Wel mee eens. Ik vind het wel belangrijk dat een meid haar best doet voor haar uiterlijk; en ik vind dat ze dat ook best van mij mogen verwachten. Maakt het geheel toch net wat aantrekkelijker.
pi_103252279
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Een relatie kan ook na 1 avond seks.
Klopt dat is al meerdere keren gezegd hier.
Maar dat is niet echt mijn manier, ja of misschien wel.
maar er moet bij mij toch meer zijn als alleen fysieke aantrekkingskracht wil ik met iemand gaan de eerste avond. :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:07:14 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103252322
quote:
Fuck de mode.
Ik draag lekker wat ik zelf wil.
Er zijn ook mensen die altijd kledingadvies aannemen.
Ik heb echt nog nooit kledingadvies aangenomen.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:07:57 #88
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103252363
quote:
True story :)
pi_103252364
quote:

[..]
Leuk altijd de volgende middag/avond na zo'n avond ja. Vooral als het in je eigen geheugen een zwart gat is.
pi_103252403
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Fuck de mode.
Kledingadvies kan behoorlijk los staan van mode, maar gewoon wat het best past bij je figuur etc.

Mensen kunnen haten op mode hoeveel ze willen, maar het lelijkste is toch wel mensen die slecht zittende kleding kopen.
pi_103252421
quote:

[..]

Fuck de mode.
Mode is niet echt belangrijk. Wat je draagt moet vooral goed bij je lichaam passen. Puur en alleen al heel kritisch zijn naar de grootte van de kledingstukken die je koopt doet al veel. Mensen hebben bijna standaard de neiging om dingen te groot te kopen.
pi_103252475
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vertel wat is er?

[..]

Nou dat valt denk ik wel mee. Het leuke aan mode is dat wanneer je er in mee gaat je wel een volledig eigen stijl kan aanhouden waar door je juist kan opvallen.

Echter krijg je dan direct de vraag van, wanneer ga je mee met de mode?
Je klinkt nu eerlijk gezegd als een rijkelui's zoon die een tikkeltje arrogant is (je zei zelf dat mensen je in het dagelijks leven soms arrogant vinden) maar die zichzelf op het forum probeert te bewijzen met 10x facebook berichtjes over je foto en 20 facebook berichtjes over dat je gaat stappen en dat soort dingen. Je bent toch al 32 ofzo? Lijkt wel onzeker zo :/

Het maakt allemaal niet uit, of je nou 40 of 0 facebook berichtjes krijgt :)

Je gaat mee met de mode als je de dingen koopt die in de mode zijn, simpel.
pi_103252482
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mode is niet echt belangrijk. Wat je draagt moet vooral goed bij je lichaam passen. Puur en alleen al heel kritisch zijn naar de grootte van de kledingstukken die je koopt doet al veel. Mensen hebben bijna standaard de neiging om dingen te groot te kopen.
GMTA.
pi_103252494
quote:

[..]

Fuck de mode.
^O^ mijn instelling ook :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:10:18 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103252507
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt dat is al meerdere keren gezegd hier.
Maar dat is niet echt mijn manier, ja of misschien wel.
maar er moet bij mij toch meer zijn als alleen fysieke aantrekkingskracht wil ik met iemand gaan de eerste avond. :)
Tuurlijk.
Maar stel je voor je komt iemand tegen en je hebt er 2 uur mee staan praten en ze komt leuk en intelligent over en ze vraagt je mee naar huis. Dan zie ik niet in waarom daar geen relatie uit kan vloeien.
C'est la vie
pi_103252555
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Maar stel je voor je komt iemand tegen en je hebt er 2 uur mee staan praten en ze komt leuk en intelligent over en ze vraagt je mee naar huis. Dan zie ik niet in waarom daar geen relatie uit kan vloeien.
Juist maar dan heb ik al 2 uur staan praten, dus dan kan ik wel een inschatting maken of er meer inzit als alleen een x seks
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:11:15 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103252561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Precies daar ben ik vooral op gaan letten.
Ik ben nu alles in XL gaan kopen.
Ik kocht altijd alles XXL waardoor ik er alleen maar uitzag als een enorme vetzak. :')
C'est la vie
pi_103252595
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leuk uitzien en mode zijn compleet verschillende dingen als je t mij vraagt. Het eerste gaat er gewoon om dat je er niet suf uitziet, het tweede is naar mijn idee iets voor homo's en verwijfde types.
pi_103252618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef kree het volgende:

[..]

Of ergens anders gaan zoeken :P als je echt seks wil kan je dat echt krijgen. :)
14 SHADES OF GREY
pi_103252634
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

GMTA.
Get my Tshirt away?
pi_103252642
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Westerling het volgende:

[..]

Leuk uitzien en mode zijn compleet verschillende dingen als je t mij vraagt. Het eerste gaat er gewoon om dat je er niet suf uitziet, het tweede is naar mijn idee iets voor homo's en verwijfde types.
Dit.
pi_103252666
quote:

[..]

Valt het matchen van je horlogebandje, riem en schoenen al onder het homo gedrag eigenlijk?
pi_103252669
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef Flepke het volgende:

[..]

Get my Tshirt away?
Great minds think alike. Maar wat jij zei kan ook hoor.
pi_103252676
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Precies daar ben ik vooral op gaan letten.
Ik ben nu alles in XL gaan kopen.
Ik kocht altijd alles XXL waardoor ik er alleen maar uitzag als een enorme vetzak. :')
Lange mensen die zichzelf te lang vinden en gebukt door het leven gaan lijken ook nog langer :D
pi_103252713
quote:

[..]

En wat is niet suf? Meestal draag ik een spijkerbroek en bandshirts. Ga nu niet zeiken over die bandshirts. Wat die draag ik nu eenmaal vaak
14 SHADES OF GREY
pi_103252752
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Great minds think alike. Maar wat jij zei kan ook hoor.
^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wat is niet suf? Meestal draag ik een spijkerbroek en bandshirts. Ga nu niet zeiken over die bandshirts. Wat die draag ik nu eenmaal vaak
Tssk. Zolang je ze maar niet draagt bij het uitgaan. O+
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:14:57 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103252790
quote:

[..]

Koop geen bandshirts meer dat is suf.
C'est la vie
pi_103252816
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

^O^

[..]

Tssk. Zolang je ze maar niet draagt bij het uitgaan. O+
Ik ga een nette bloes/shirt naar een metalconcert aandoen :')
14 SHADES OF GREY
pi_103252837
quote:

[..]

Bandshirts? :o Ik was alweer vergeten dat die bestonden :P
pi_103252848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Valt het matchen van je horlogebandje, riem en schoenen al onder het homo gedrag eigenlijk?
Als t tijdsafhankelijk is sowieso :P . Letten op kleuren is gewoon voor gevorderden denk ik (ik ben er nog niet aan toe :P )

Dat is namelijk wat mode mode maakt, dat het over een tijdje weer anders is en dat je dat allemaal bij moet gaan houden.
pi_103252867
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Koop geen bandshirts meer dat is suf.
Ooit koop ik geen bandshirts en cd's meer op die dag ben ik namelijk dood :D
14 SHADES OF GREY
pi_103252893
Bandshirts zijn echt nut dun.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_103252902
Bij informatica is het wel een beetje een stereotype:
zwart bandshirt
spijkerbroek
lang haar, eventueel met haarbandje
bril
je pikt ze er zo uit :P
pi_103252910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar bij een metalconcert lopen dan ook geen (aantrekkelijke) vrouwen schat ik zo in.
pi_103252914
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
Band avatar wel? :D
pi_103252916
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bandshirts? :o Ik was alweer vergeten dat die bestonden :P
Dan moet je onder die steen waar je onder zit vandaan komen
14 SHADES OF GREY
pi_103252919
Nou effe mijn idee.

We hebben twee verschillende dingen.

1. oppervlakkige seks voor een keer (avond)
2. je zoekt iemand waarmee je verder wil en een relatie.

Denk dat je je voor 1, zo goed mogelijk moet kleden blabala mode etc
en voor 2, gewoon jezelf moet zijn en leuk moet kunnen praten en dan doet klede of mode er veel minder toe
pi_103252935
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon een ontbloot bovenlijf en dan een goede riem op je spijkerbroek. Een armband erbij; en klaar!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:17:14 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103252950
Ik ken echt niemand meer die bandshirts draagt.
C'est la vie
pi_103252957
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind dat het best kan, mits het t-shirt een beetje beschaafd is. Ik draag ze zelf nooit, maar een tshirt van bijvoorbeeld muse vind ik best kunnen.
pi_103252960
Ik draag voornamelijk jeans, topje en een vestje. Soms jurkjes.
ik ben alleen niet van de sieraden etc, dat komt nog wel ooit. :')
pi_103252962
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan moet je onder die steen waar je onder zit vandaan komen
Ik luister meestal ander muziek vandaar, kwestie van cultuurverschil.
pi_103252972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Band avatar wel? :D
Je draagt je Avatar niet op straat :P

Ik heb ook bandshirts maar die draag ik alleen thuis, of tijdens het klussen.
pi_103252992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef kree het volgende:
Nou effe mijn idee.

en voor 2, gewoon jezelf moet zijn en leuk moet kunnen praten en dan doet klede of mode er veel minder toe
Twee woorden:

Fuck kleding
pi_103253003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef Westerling het volgende:

[..]

Als t tijdsafhankelijk is sowieso :P . Letten op kleuren is gewoon voor gevorderden denk ik (ik ben er nog niet aan toe :P )

Dat is namelijk wat mode mode maakt, dat het over een tijdje weer anders is en dat je dat allemaal bij moet gaan houden.
Nee het is tijdsonafhankelijk. Het is gewoon not done om bruine schoenen en een zwarte riem te dragen. Dat bedoelde ik. Maargoed; dat is bij de ene kledingstijl ook weer belangrijker dan bij de andere. Als ik een pak ofzo draag dan let ik extra goed op dat soort dingen.
pi_103253006

kan best vind ik
pi_103253032
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Flepke het volgende:

[..]

Maar bij een metalconcert lopen dan ook geen (aantrekkelijke) vrouwen schat ik zo in.
Zeker wel :D genoeg de meest zijn aantrekkelijk dan die hippe modedozen :')
14 SHADES OF GREY
pi_103253037
quote:
Nou effe mijn idee.

Voor beide zul je een goede eerste indruk moeten maken. Wat iemand thuis op de bank aanheeft kan me niet schelen, al huppel je naakt rond, als je uit gaat moet je er gewoon altijd goed uit zien of je uit bent op een ONS of een relatie.
pi_103253047
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:
Bij informatica is het wel een beetje een stereotype:
zwart bandshirt
spijkerbroek
lang haar, eventueel met haarbandje
bril
je pikt ze er zo uit :P
Voldoe jij aan dit stereotype trouwens? ;)
pi_103253055
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Je draagt je Avatar niet op straat :P

Ik heb ook bandshirts maar die draag ik alleen thuis, of tijdens het klussen.
Secret bandshirt troll likes staying underground ;)
pi_103253060
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:
[ afbeelding ]
kan best vind ik
Die is wel tof ja, er zijn dus uitzonderingen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:19:22 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103253073
quote:
[ afbeelding ]
kan best vind ik
Dat moet kunnen ja.
C'est la vie
pi_103253113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Voldoe jij aan dit stereotype trouwens? ;)
Nee, anders zou ik het ook niet als stereotype benoemen. Ik val vast wel weer onder een ander stereotype :P.
pi_103253130
quote:
Nou effe mijn idee.

Uit 1 kan 2 best voortvloeien hoor.
Gewoon loltrappen de eerste paar weken. ^O^
pi_103253132
quote:
[ afbeelding ]
kan best vind ik
Ik heb er maling aan wat andere er van vinden. Tot op een zekere hoogte naar mijn oma zal ik mijn shirt met rottend lijk thuis laten maar voor de rest /care
14 SHADES OF GREY
pi_103253140
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor beide zul je een goede eerste indruk moeten maken. Wat iemand thuis op de bank aanheeft kan me niet schelen, al huppel je naakt rond, als je uit gaat moet je er gewoon altijd goed uit zien of je uit bent op een ONS of een relatie.
Klopt maar een goede eerste indruk hoeft niet alleen van kleding af te hangen.
(kan wel helpen hoor dat geef ik toe)
pi_103253142
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Secret bandshirt troll likes staying underground ;)
Je bent vandaag hipster of je bent het niet he. Jullie hebben toch nooit van de muziek gehoord waar ik naar luister!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:20:26 #138
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103253145
quote:
[ afbeelding ]
kan best vind ik
Met een goed zittende colbert erbij, pussymagnet yo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:20:38 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103253156
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:

Je klinkt nu eerlijk gezegd als een rijkelui's zoon die een tikkeltje arrogant is (je zei zelf dat mensen je in het dagelijks leven soms arrogant vinden) maar die zichzelf op het forum probeert te bewijzen met 10x facebook berichtjes over je foto en 20 facebook berichtjes over dat je gaat stappen en dat soort dingen. Je bent toch al 32 ofzo? Lijkt wel onzeker zo :/

Het maakt allemaal niet uit, of je nou 40 of 0 facebook berichtjes krijgt :)
Het is lastig uit te leggen zonder al te prive dingen te gaan vertellen :)

Ik wil niks bewijzen op het forum, echter probeer ik een beeld te schetsen waar in duidelijk is dat veel mensen mij in de gaten houden. In dat geval zijn bv de aantal reacties op facebook wel belangrijk om aan te geven hoeveel mensen mij in de gaten houden.

Mensen vinden mij arrogant omdat ik doe wat ik zelf wil en daar bij geen rekening ga houden met anderen. Ik doe wat ik zelf wil en waar ik zin in heb. Men kan dat soms als arrogant ervaren.

quote:
Je gaat mee met de mode als je de dingen koopt die in de mode zijn, simpel.
Maar dan gaat iedereen met de moden mee. Want als iemand nieuwe kleren gaat kopen is dat heel vaak de nieuwe collectie van de winkel. De nieuwe collectie is op dat moment het geen wat in de moden is.
pi_103253173
quote:
[ afbeelding ]
kan best vind ik
Jep; maar het is een risico met uitgaan. Op grijze t-shirts zie je het namelijk heel goed wanneer je zweet ;).
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:21:08 #141
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103253194
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef Flepke het volgende:

[..]

Uit 1 kan 2 best voortvloeien hoor.
Gewoon loltrappen de eerste paar weken. ^O^
pi_103253197
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee het is tijdsonafhankelijk. Het is gewoon not done om bruine schoenen en een zwarte riem te dragen. Dat bedoelde ik. Maargoed; dat is bij de ene kledingstijl ook weer belangrijker dan bij de andere. Als ik een pak ofzo draag dan let ik extra goed op dat soort dingen.
Nee maar dat is heel wat anders, dat is gewoon een keer aanleren wat bij mekaar kan en wat niet. De reden dat ik mode met wijvengedrag associeer is dat t telkens verandert en dat je er daardoor de hele tijd actief mee bezig moet zijn. En de hele tijd bezig zijn met je uiterlijk dat is toch een beetje wijvengedrag.
pi_103253234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt maar een goede eerste indruk hoeft niet alleen van kleding af te hangen.
(kan wel helpen hoor dat geef ik toe)
Het kan niet alleen helpen, het is gewoon zeker de helft van je hele uiterlijk. Dat is niet iets om te verwaarlozen. Op kleding kan je een persoonlijkheid baseren.
pi_103253244
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jep; maar het is een risico met uitgaan. Op grijze t-shirts zie je het namelijk heel goed wanneer je zweet ;).
Dat is waar ja :P
Ik koos dat plaatje omdat een vriend die soms draagt, maar dan in het zwart :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:22:22 #145
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103253283
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Sollicitateren als fashionadvisor lijkt me nu een logische stap voor jou
pi_103253330
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het kan niet alleen helpen, het is gewoon zeker de helft van je hele uiterlijk. Dat is niet iets om te verwaarlozen. Op kleding kan je een persoonlijkheid baseren.
hmmm nou weet niet of ik het wel met dat laatste eens ben.
pi_103253343
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:

[..]

Een hetro als fashionnicht :D
14 SHADES OF GREY
pi_103253347
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is lastig uit te leggen zonder al te prive dingen te gaan vertellen :)

Ik wil niks bewijzen op het forum, echter probeer ik een beeld te schetsen waar in duidelijk is dat veel mensen mij in de gaten houden. In dat geval zijn bv de aantal reacties op facebook wel belangrijk om aan te geven hoeveel mensen mij in de gaten houden.

Mensen vinden mij arrogant omdat ik doe wat ik zelf wil en daar bij geen rekening ga houden met anderen. Ik doe wat ik zelf wil en waar ik zin in heb. Men kan dat soms als arrogant ervaren.

[..]

Maar dan gaat iedereen met de moden mee. Want als iemand nieuwe kleren gaat kopen is dat heel vaak de nieuwe collectie van de winkel. De nieuwe collectie is op dat moment het geen wat in de moden is.
Probeer eerlijk gezegd niet je leven geheel prijs te geven, dan denkt iemand snel "oh die vind zichzelf zo belangrijk en praat alleen over zichzelf".

Ja klopt, veel mensen hebben standaard kleding. Het is soms zelfs zo erg dat het soms lijkt alsof weer dezelfde persoon voorbij komt maar dan is het een ander.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:23:34 #149
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103253367
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt; je moet je levensstijl structureel veranderen om een je lichaam "in shape" te krijgen en te houden. Voor sommige (die overgewicht of juist ondergewicht hebben); kost dit wel wat meer energie dan voor de rest; maar het is zeker mogelijk als je dat wil.
Das een denkfout dat wordt veroorzaakt door nuanceren. En daarom neem ik goedbedoelde adviezen vrijwel nooit te r harte. het is meestal bijmekaar geraapte onzin en sterk genuanceert zodta het aannemlijk klinkt. mensen hebben daar niks aan. maar ik begrijp wel dat het niet slecht bedoeld is. men moet allean niet gaan kotsen op mij als ik er niks mee doe. want dat heeft een goeie reden.
pi_103253375
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:

[..]

Lol; ik vond jou colbert tip anders ook erg goed ;).
pi_103253405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef firefly3 het volgende:
Ja klopt, veel mensen hebben standaard kleding.
Heb ik ook altijd. Which reminds me: ik moet nieuwe kleren kopen :P
pi_103253429
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Das een denkfout dat wordt veroorzaakt door nuanceren.
Wat is een denkfout?
pi_103253449
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Je bent vandaag hipster of je bent het niet he. Jullie hebben toch nooit van de muziek gehoord waar ik naar luister!
Gespeeld op een hapidrum? :)

pi_103253465
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef kree het volgende:

[..]

hmmm nou weet niet of ik het wel met dat laatste eens ben.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, ik kan je namelijk gewoon garanderen dat vrouwen op kledingstijl al een beeld van je persoonlijkheid maken.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:25:28 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103253498
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, ik kan je namelijk gewoon garanderen dat vrouwen op kledingstijl al een beeld van je persoonlijkheid maken.
Ik denk dat bijna iedereen dat wel doet?
pi_103253529
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef minibeer het volgende:

[..]

Heb ik ook altijd. Which reminds me: ik moet nieuwe kleren kopen :P
neeee :P
pi_103253532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik wel iig.
pi_103253538
quote:

[..]

En speelt mode daarbij mee?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:26:29 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103253571
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus.
C'est la vie
pi_103253587
pi_103253597
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nee; eigen stijl vooral.
pi_103253615
Je kunt wel leuke kleding kopen, maar als je je kleding uit doet of oud wordt voel je je nog steeds dezelfde loser die je altijd was :{w Vandaar -> zelfverrijking _O_
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:27:26 #163
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103253635
quote:

[..]

Ja, absoluut ;(
pi_103253644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt wel leuke kleding kopen, maar als je je kleding uit doet of oud wordt voel je je nog steeds dezelfde loser die je altijd was :{w Vandaar -> zelfverrijking _O_
Of sportschool :P.
pi_103253650
quote:

[..]

Ik denk dat vrouwen er wel meer mee bezig zijn als mannen eigenlijk.
Of nouja als ik voor mezelf spreek.

Ik val eigenlijk juist niet op die hele top geklede meiden op èèn of andere manier.
Ik ga meer naar gemiddeld toe (ja super lelijk moeten ze natuurlijk ook weer niet zijn)

Uitstraling is het waar ik op val en daar hoeft echt geen heel veel mode (of teveel make up op te zitten)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:27:54 #166
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103253670
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Swagg
pi_103253698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Of sportschool :P.
Er was zelfs iemand die beter werd met vrouwen terwijl hij alsmaar dikker werd :D
pi_103253709
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

neeee :P
Ik vind het niet zo erg hoor, standaard kleren. Dus die koop ik waarschijnlijk weer :P.
Mijn kleren zijn een beetje te klein, dat is het meer.
pi_103253733
quote:

[..]

Nouja, verzorging zelf is natuurlijk het belangrijkste. Maar mode speelt zeker wel mee.
pi_103253748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Swagg
Jij zag er dit weekend ook niet verkeerd uit hoor :9
pi_103253801
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er was zelfs iemand die beter werd met vrouwen terwijl hij alsmaar dikker werd :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:29:57 #172
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103253822
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Same to you brah. Boks

dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:30:43 #173
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103253878
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nouja, verzorging zelf is natuurlijk het belangrijkste. Maar mode speelt zeker wel mee.
En beelvorming. zo kunnen lelijke negers sneller positief in het oog spingen (want beeldovrming via media) dan bijv. sjinezen.
pi_103253929
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:31:18 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103253940
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef firefly3 het volgende:
En wat voor kleding is volgens jou goed dan?

Ik heb volgens velen nette mooie kleding aan. Maar om op jou altijd terug komende voorbeeld te gebruiken. Mij boeit het niet als er een vlek op komt. Daar hebben we een wasmachine voor en verpest mijn avond nie.
pi_103253957
Oke; dit wordt te erg :D.

Mijn werkdag zit er weer op; ik ga terug naar Eindhoven!

Tot snel iedereen!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:31:51 #177
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103253976
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef Axel1988 het volgende:

Tot snel iedereen!
Cheers mate
pi_103253995
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En beelvorming. zo kunnen lelijke negers sneller positief in het oog spingen (wnat beeldovrming via media) dan bijv. sjinezen.
Dat heb ik jou wel vaker horen zeggen. Het is wel zo, maar ik weet niet of dat alleen via de media komt hoor.
pi_103254051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef Axel1988 het volgende:

Tot snel iedereen!
latâh!
pi_103254092
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oke nja verzorging zit zeker goed bij mij, mode scoor ik dan maar geen punten op. Dat is me de moeite niet waard :P .
pi_103254100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En beelvorming. zo kunnen lelijke negers sneller positief in het oog spingen (want beeldovrming via media) dan bijv. sjinezen.
Dat zou kunnen, ik heb geen idee, ik val eigenlijk altijd op blank.
pi_103254115
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En wat voor kleding is volgens jou goed dan?

Ik heb volgens velen nette mooie kleding aan. Maar om op jou altijd terug komende voorbeeld te gebruiken. Mij boeit het niet als er een vlek op komt. Daar hebben we een wasmachine voor en verpest mijn avond nie.
Voor de meeste mensen bepaald een vlek op hun shirt hun gemoedsstand omdat hun eigenwaarde en zelfvertrouwen hierop gebaseerd zijn. Het doet de beginneling meer schade aan dan dat het wat oplevert.

Kleding dragen die je leuk vind, smaak veranderen op basis van jezelf niet op basis van mode.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:33:49 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103254129
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, ik heb geen idee, ik val eigenlijk altijd op blank.
:'(
C'est la vie
pi_103254252
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:29 schreef Sinji het volgende:

[..]

Same to you brah. Boks

[ afbeelding ]
_O-

Hey homie, jij weet vast wel waar we komend weekend een triggah op een niggah kunnen pullen voor deze niggah zijn swagger?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:37:10 #185
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103254362
Ai ai, misschien iets voor Myraela, hijs blank ( volgens mij :') )
pi_103254404
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:38:32 #187
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103254455
Is dit het picspam topic? :')
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:38:38 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103254461
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor de meeste mensen bepaald een vlek op hun shirt hun gemoedsstand omdat hun eigenwaarde en zelfvertrouwen hierop gebaseerd zijn. Het doet de beginneling meer schade aan dan dat het wat oplevert.

Kleding dragen die je leuk vind, smaak veranderen op basis van jezelf niet op basis van mode.
eerste ben ik het met je eens.

Echter mode blijft een vaag begrip. Want nogmaals, als je nu een winkel in loopt en daar kleding koopt wat JIJ leuk vind is dat bijna altijd van de nieuwe collectie. De nieuwe collectie is dan op dat moment de mode. Dus ga je toch mee met de mode.

Ik denk dat je altijd wel met de mode mee gaat. Elke type kleding stijl heeft zijn eigen mode van dat moment.

De kunst is om een eigen stijl te ontwikkelen die bij jou past, jij draagt het omdat JIJ dat leuk vind en niet omdat het in de bladen staat. Zo kan je met de huide mode je eigen stijl hebben en opvallen.
pi_103254474
Ah het plaatjesuurtje is weer begonnen.
pi_103254561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

eerste ben ik het met je eens.

Echter mode blijft een vaag begrip. Want nogmaals, als je nu een winkel in loopt en daar kleding koopt wat JIJ leuk vind is dat bijna altijd van de nieuwe collectie. De nieuwe collectie is dan op dat moment de mode. Dus ga je toch mee met de mode.

Ik denk dat je altijd wel met de mode mee gaat. Elke type kleding stijl heeft zijn eigen mode van dat moment.

De kunst is om een eigen stijl te ontwikkelen die bij jou past, jij draagt het omdat JIJ dat leuk vind en niet omdat het in de bladen staat. Zo kan je met de huide mode je eigen stijl hebben en opvallen.
Zoveel weet ik niet van mode af inderdaad
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:42:56 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103254729
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoveel weet ik niet van mode af inderdaad
Naar mijn mening moet er niet gesproken worden over wel of niet met de mode mee gaan. Maar eerder van een eigen stijl ontwikkelen waar jij je prettig bij voelt. En niet omdat iedereen om je heen het draagt. Want dat noem ik schaapjes gedrag.

Tevens moet je ook niet bang zijn voor opmerkingen, hoe vaak hoor je niet dat goed gekleede mannen verwijft of homo's zijn. Dat zijn dingen waar je niet door moet laten beinvloeden. Vind jij het leuk, voel jij je er prettig in. Dan moet je het gewoon dragen.

Of nou ja, dat is mijn mening dan.
pi_103254785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Naar mijn mening moet er niet gesproken worden over wel of niet met de mode mee gaan. Maar eerder van een eigen stijl ontwikkelen waar jij je prettig bij voelt. En niet omdat iedereen om je heen het draagt. Want dat noem ik schaapjes gedrag.

Tevens moet je ook niet bang zijn voor opmerkingen, hoe vaak hoor je niet dat goed gekleede mannen verwijft of homo's zijn. Dat zijn dingen waar je niet door moet laten beinvloeden. Vind jij het leuk, voel jij je er prettig in. Dan moet je het gewoon dragen.

Hier ben ik het ook mee eens :)
pi_103254790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:33 schreef Westerling het volgende:

[..]

Oke nja verzorging zit zeker goed bij mij, mode scoor ik dan maar geen punten op. Dat is me de moeite niet waard :P .
Ja maar verzorging hoeft natuurlijk ook niet alles te zeggen.

Als ik er totaal geen aandacht aan besteed (met een kater 's-avonds/'s-middags net voordat de winkels dicht gaan de deur uitren) en ik dan even wat willekeurig aantrek & zonder in de spiegel te kijken de deur uit ren zie ik er blijkbaar toch goed genoeg uit voor leuke gesprekken & nummers.

Ik denk dat het puur gaat om wat voor een beeld je van jezelf hebt, als je je schaamt dat je er zo uitziet dan zijn je kansen wel verkeken. Dan straal je dat namelijk ook uit.
pi_103255028
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ja maar verzorging hoeft natuurlijk ook niet alles te zeggen.

Als ik er totaal geen aandacht aan besteed (met een kater 's-avonds/'s-middags net voordat de winkels dicht gaan de deur uitren) en ik dan even wat willekeurig aantrek & zonder in de spiegel te kijken de deur uit ren zie ik er blijkbaar toch goed genoeg uit voor leuke gesprekken & nummers.

Ik denk dat het puur gaat om wat voor een beeld je van jezelf hebt, als je je schaamt dat je er zo uitziet dan zijn je kansen wel verkeken. Dan straal je dat namelijk ook uit.
Goh zouden we het toch nog ergens over iets eens zijn ;)
pi_103255035
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ja maar verzorging hoeft natuurlijk ook niks te zeggen.

Ik zie er juist het best uit als ik wakker word met een kater, mijn haar lekker wild zit, mijn make-up er zover af is dat alleen de zwarte lijntjes er nog vaagjes op zitten. Ik niet helder uit mijn ogen kan kijken en het teveel pijn doet ze open te houden in het licht.

Om een of andere reden willen mensen dan altijd met me praten. :') Of misschien maken ze zich gewoon zorgen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:48:07 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103255046
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies zo denk ik er ook over.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:48:49 #197
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103255083
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zie er juist het best uit als ik wakker word met een kater, mijn haar lekker wild zit, mijn make-up er zover af is dat alleen de zwarte lijntjes er nog vaagjes op zitten. Ik niet helder uit mijn ogen kan kijken en het teveel pijn doet ze open te houden in het licht.

Om een of andere reden willen mensen dan altijd met me praten. :') Of misschien maken ze zich gewoon zorgen.
dat laatste meid ;)
pi_103255134
quote:

[..]

Haha, om de een of andere reden krijg ik ook meer aandacht met een ongeschoren boevekop dan keurig gladgeschoren :P
pi_103255156
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:49 schreef Westerling het volgende:

[..]

Haha, om de een of andere reden krijg ik ook meer aandacht met een ongeschoren boevekop dan keurig gladgeschoren :P
2daagse baardjes zijn ook gewoon geil.
pi_103255377
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Precies zo denk ik er ook over.
Kan je niet een radioshow beginnen als een soort van dr heLove :P
pi_103255390
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien is dat het wel ;) . In ieder geval na dag 3 begint t er ineens onverzorgd uit te zien, dat vind ik zelf ook wel
pi_103255416
quote:

[..]

En lekker lui :)
pi_103255458
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:53 schreef Westerling het volgende:

[..]

Misschien is dat het wel ;) . In ieder geval na dag 3 begint t er ineens onverzorgd uit te zien, dat vind ik zelf ook wel
Als ik met mannen afspreek vraag ik altijd of ze niet willen scheren. Nouja, niet de eerste keer natuurlijk.
pi_103255500
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:53 schreef Westerling het volgende:

[..]

Na dag 1000 helemaal

dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:55:34 #205
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103255506
Nevermind, easyy
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:56:10 #206
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103255536
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik met mannen afspreek vraag ik altijd of ze niet willen scheren. Nouja, niet de eerste keer natuurlijk.
Gelijk met demands komen ojoo :{w
pi_103255547
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is dit?? Ik vind het wel een Flepke :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:57:02 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103255581
ik heb vaak een stoppelbaart staan van een aantal dagen. Nu moet er wel direct bij gezegt worden dat het je wel moet staan.

Als je geen dichte baardgroei hebt zal ik het niet doen, want dan krijg je plukjes baard :D
pi_103255619
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef ook_gek het volgende:
ik heb vaak een stoppelbaart staan van een aantal dagen. Nu moet er wel direct bij gezegt worden dat het je wel moet staan.
:9~ :9~ :9~ :9~
pi_103255634
quote:

[..]

Inderdaad, die "Just rolled out of bed look", sommige staat het wel, andere niet.
pi_103255707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef Sinji het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een fotoboek aan?

(sorry voor offtopic, maar dit is ook mijn langste sessie op een topic ooit)
Weet ik zelf niet meer
pi_103255716
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haha, een meisje waar ik mee afsprak liet een keer vallen dat ze stoppelbaardjes wel leuk vond. Dus ik liet m een keer staan toen bij een afspraakje, na een hele zoenpartij gevraagd wat ze van t baardje vond: "Ik proefde ineens bloed dus toen maar wat rustiger gedaan."

Ik snapte al niet wat ik verkeerd deed :P .
pi_103255732
quote:

Maar na een uurtje zoenen heb ik er een schrale bek van :')
pi_103255741
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

WTF is dit?? Ik vind het wel een Flepke :D
Nah, ik heb een scheermes.(lange) baarden zijn voor sinterklazen & andere oude wijze mannen.
pi_103255786
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ :9~
Vrouwen zijn raar.
Ik krijg altijd te horen van je moet je scheren, dat is dan geen relatie materiaal maar gewoon bekende meiden..... |:(
pi_103255798
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:59 schreef Flepke het volgende:

Nah, ik heb een scheermes.(lange) baarden zijn voor sinterklazen & andere oude wijze mannen.
Je post is niet gericht op de afbeelding die ik linkte :P
pi_103255799
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar na een uurtje zoenen heb ik er een schrale bek van :')
Nooit zo'n last van eigenlijk.
pi_103255814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Na dag 1000 helemaal

[ afbeelding ]
Nee, maar t is echt apart hoe t ineens om kan slaan. Tot 3 dagen ziet t er gewoon goed uit voor zover ik kan beoordelen. Heb een beetje mediterraan uiterlijk en dan staat zoiets wel. Maar daarna wordt t ineens ranzig :P
pi_103255832
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:

Nooit zo'n last van eigenlijk.
Ik heb denk ik een gevoelige huid dan ofzo :)
pi_103255908
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je post is niet gericht op de afbeelding die ik linkte :P
Verrek je hebt gelijk. Maar ik rol zoals in die foto inderdaad.
pi_103255948
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nee, maar t is echt apart hoe t ineens om kan slaan. Tot 3 dagen ziet t er gewoon goed uit voor zover ik kan beoordelen. Heb een beetje mediterraan uiterlijk en dan staat zoiets wel. Maar daarna wordt t ineens ranzig :P
Ja inderdaad haha! Het is echt alles of niets ineens :D
pi_103255959
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Flepke het volgende:

Verrek je hebt gelijk. Maar ik rol zoals in die foto inderdaad.
Het sloeg niet zo zeer op jou als persoon, maar meer op de naam Flepke. En het ziet er niet uit :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:03:18 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103255967
quote:

[..]

Godver. ;(
C'est la vie
pi_103256013
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Godver. ;(
Geen baardgroei?
pi_103256016
quote:

Godver. ;(
Je hebt geen baardgroei? Niet alle vrouwen houden van ongeschoren koppies.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:04:24 #226
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_103256021
Even tussendoor, het hangt er natuurlijk wel van af hoe jouw baardgroei is. De ene heeft een volle baard, de andere heeft 3 haartjes op de wang, en 6 haren onder zijn kin.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_103256027
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het sloeg niet zo zeer op jou als persoon, maar meer op de naam Flepke. En het ziet er niet uit :D
Bij de naam Flepke krijg ik ook zo'n beeld, komt het niet door een gek figuurtje van een product ofzo?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:04:58 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256046
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:04 schreef Westerling het volgende:

[..]

Geen baardgroei?
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je hebt geen baardgroei? Niet alle vrouwen houden van ongeschoren koppies.
Hoe raden jullie het. :')
C'est la vie
pi_103256053
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:04 schreef firefly3 het volgende:

Bij de naam Flepke krijg ik ook zo'n beeld, komt het niet door een gek figuurtje van een product ofzo?
Een beetje net als Flipje, van Hero jam :P
pi_103256070
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Een beetje net als Flipje, van Hero jam :P
Ja die _O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:05:32 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103256077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef ook_gek het volgende:

Als je geen dichte baardgroei hebt zal ik het niet doen, want dan krijg je plukjes baard :D
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Even tussendoor, het hangt er natuurlijk wel van af hoe jouw baardgroei is. De ene heeft een volle baard, de andere heeft 3 haartjes op de wang, en 6 haren onder zijn kin.
ik was je al voor ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:05:41 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256087
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja dat laatste is mijn baard. :')
C'est la vie
pi_103256121
Flepke
pi_103256126
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Een wijze chinees-baardje :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:07:00 #235
358523 IkStampOpTacos
pi_103256154
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

ik was je al voor ;)
Ik las het net terug. :)
-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:07:18 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef Westerling het volgende:

[..]

Een wijze chinees-baardje :P
Nee het groeit alleen onder mijn kin.
C'est la vie
pi_103256194
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:04 schreef heloef het volgende:

Hoe raden jullie het. :')
Genoeg vrouwen die vallen op een jongensachtige look met blote billen gezicht:P
pi_103256204
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig groeit jouw haar niet onder mijn kin :/
pi_103256210
knip
pi_103256242
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef Flepke het volgende:
knip
zag het plaatje nog net :P
maar dat zal je vast niet zijn geweest of wel???
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:08:51 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256268
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die vallen op een jongensachtige look met blote billen gezicht:P
In mijn leeftijd categorie vallen ze allemaal op ouder.
Dus tsja.
Ik moet me maar gaan verlagen tot 14 jarigen denk ik. :')
C'est la vie
pi_103256274
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is toch juist precies een chinezenbaardje?
pi_103256314
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:

Waarschijnlijk ben je dan op de rest van je lichaam ook niet over behaard. Alleen maar een voordeel toch? :Y)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:09:56 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256332
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat is toch juist precies een chinezenbaardje?
Ja maar niet zoals die van mij groeit. :')
C'est la vie
pi_103256351
quote:

[..]

Godver. ;(
Wees maar blij, anders stond je er iedere ochtend als mij bij.
pi_103256353
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef heloef het volgende:

In mijn leeftijd categorie vallen ze allemaal op ouder.
Dus tsja.
Ik moet me maar gaan verlagen tot 14 jarigen denk ik. :')
Of een wat oudere doelgroep zoeken die weer op jonger valt ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:10:33 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256368
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben je dan op de rest van je lichaam ook niet over behaard. Alleen maar een voordeel toch? :Y)
Overal groeit mijn haar redelijk tot goed.
Alleen op de plek waar ik het nu wel eens wil, groeit het weer niet. :')
C'est la vie
pi_103256376
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
WTF die slip en eigenlijk, wat er half uitsteekt _O-
pi_103256420
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

WTF die slip en eigenlijk, wat er half uitsteekt _O-
Steve-O stijl :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:11:34 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256439
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Kan ook nog.
Alleen die kom ik tot nu toe nog niet tegen.
C'est la vie
pi_103256468
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hij kijkt in elk geval wel heel erg blij
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:12:03 #252
358523 IkStampOpTacos
pi_103256475
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Of je wat volwassener gaan gedragen? Leeftijd boeit nooit zoveel, zeker niet als je eenmaal boven de 20 bent.
-
pi_103256483
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef kree het volgende:

[..]

zag het plaatje nog net :P
maar dat zal je vast niet zijn geweest of wel???
Moest hem even heruploaden, kut imageshack.
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan ook nog.
Heb je toch helemaal niet nodig? Je hebt volleybal chick (bijna)
pi_103256512
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef heloef het volgende:

Overal groeit mijn haar redelijk tot goed.
Alleen op de plek waar ik het nu wel eens wil, groeit het weer niet. :')
Op je bolletje?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef kree het volgende:

Steve-O stijl :)
Geen idee wie het is en zo te zien, wil ik dat ook zo houden ook :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef heloef het volgende:

Kan ook nog.
Op andere plekken zoeken ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:14:00 #255
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103256585
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die plaatjes. het 'uit de kast topic' is vast ergens verderop hoor.
pi_103256624
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:

Hoe kom je aan die plaatjes. het 'uit de kast topic' is vast ergens verderop hoor.
Grappig dat het jou dan ook aantrekt ;)
pi_103256653
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die plaatjes.
Ik hou mijn bronnen nog even voor mijzelf. Zoek je eigen gaypr0n maar.
pi_103256682
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef Flepke het volgende:

Daar word ik nou geil van.. :@ :') :@
pi_103256739
quote:

[..]

Trouwens op èèn of andere manier denk ik wel dat vrouwen op dat soort plaatjes/mannen vallen.

Of denk ik nu helemaal verkeerd?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:16:45 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256756
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]
Op je bolletje?
Daar vooral.
Maar laten we beneden ook niet vergeten. :')
quote:
[..]

Op andere plekken zoeken ;)
Tsja vorige week kwam ik de 5de tegen die zei "ik val op ouder"
Gaat niet echt lekker zo. :')
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:17:14 #261
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103256785
quote:

[..]

hoef ze ook niet. het verbaasde me alleen dat je die plaatjes had.
pi_103256810
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef heloef het volgende:

Daar vooral.

Je wil haar beneden? :?
pi_103256899
quote:

[..]

Daar vooral.

[..]

5de al? :')
pi_103256902
quote:

[..]

Moet je ook niet vragen "val je op oudere of jongere mannen?" krijg je dat gezeik niet enzo.
pi_103256942
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

hoef ze ook niet. het verbaasde me alleen dat je die plaatjes had.
Mij ook, is toch keigeil enzo. Had ze veel eerder moeten hebben!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:20:03 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103256992
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je wil haar beneden? :?
Nee ik wil haar op mijn gezicht alleen. _O-
Het groeit overal goed maar op mijn hoofd zit er binnen no-time een afro. :')
C'est la vie
pi_103257044
(te) jonge meisjes vallen wel op mij :(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:21:18 #268
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103257058
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Marie zei tegen heloef dat zij ouder zoekt. plot thickens :')
pi_103257062
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef kree het volgende:

[..]

Trouwens op èèn of andere manier denk ik wel dat vrouwen op dat soort plaatjes/mannen vallen.

Of denk ik nu helemaal verkeerd?
Nouja, een man die gewoon geen ene fuck geeft om hoe hij eruit ziet & er waarschijnlijk redelijk goed uitziet zal wel aantrekkelijk gevonden worden denk ik ja.
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Dude wtf? Zodat je kan likken als lassie zeker?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:21:29 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103257078
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja het gaat in raptempo. :')14.gif
C'est la vie
pi_103257080
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef heloef het volgende:

Het groeit overal goed maar op mijn hoofd zit er binnen no-time een afro. :')
Ah ik dacht juist dat je kalend werd ( wat wel apart zou zijn op je 17e, maar goed). Jij wil geen afro op je gezicht, geloof mij :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:22:18 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103257141
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dude wtf?
Ik wil een baard.
Ik praat geen juridische taal hoor.
C'est la vie
pi_103257157
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wil een baard.
Ik praat juridische taal hoor.
Zie mijn edit
pi_103257164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef kree het volgende:
(te) jonge meisjes vallen wel op mij :(
Jonge meisjes zijn tof.
pi_103257168
scheren is kut. dat dat even gezegd is. ~:)
pi_103257194
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jonge meisjes zijn tof.
Ja dat heb ik gemerkt alleen er is een probleem.
Ze zijn te jong :')
pi_103257199
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef Flepke het volgende:

Nouja, een man die gewoon geen ene fuck geeft om hoe hij eruit ziet & er waarschijnlijk redelijk goed uitziet zal wel aantrekkelijk gevonden worden denk ik ja.

Ook die mannen moeten zich scheren!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:23:04 #278
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103257202
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Grappig dat het jou dan ook aantrekt ;)
je trekt voorbarige en verkeerde conclusies ;)
pi_103257229
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef kree het volgende:

[..]

Oh we hebben het over je chat-meisje, ja dat gaat te ver.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:23:42 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103257250
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef dawg het volgende:
scheren is kut. dat dat even gezegd is. ~:)
aziatisch haar scheren is pas kut.
pi_103257252
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

:Y
pi_103257277
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:

Over welk leeftijdsverschil hebben we het dan?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:24:13 #283
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103257293
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef kree het volgende:

[..]

niet dat het wat uit zou maken, maar hoe oud ben jij kree?
pi_103257299
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

niet dat het wat uit zou maken, maar hoe oud ben jij kree?
15-28 uit het hoofd
pi_103257335
quote:

[..]

15 en 28 en ze is nog steeds verliefd op me.
Maar laten we er niet weer een discussie van maken want dan weet ik het alweer :')
pi_103257350
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef Flepke het volgende:

15-28 uit het hoofd
Dat is pretty sick idd.
pi_103257380
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

aziatisch haar scheren is pas kut.
sowieso is scheren kut. daarom doe ik het niet al te vaak en loop ik er dus vaak ongeschoren ruig bij. :7
pi_103257385
quote:

[..]

Dat is pretty sick idd.
Daarom weet ik ook.
pi_103257394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef kree het volgende:

[..]

Maar laten we er niet weer een discussie van maken want dan weet ik het alweer :')
Gewoon lid worden van stichting martijn voor gratis juridische support :9 ^O^
pi_103257422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef kree het volgende:

Geen discussie, maar wel opmerkelijk dat jij met een 15 jarig chat en haar de kans geeft verliefd op je te worden. Shame on you :{w
pi_103257440
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef Flepke het volgende:

[..]

Gewoon lid worden van stichting martijn voor gratis juridische support :9 ^O^
In maart wordt ze 16 hoor.

En van wat ik vandaag op het nieuws hoorde, kun je daar maar beter niet lid van worden ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:26:24 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103257443
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zie mijn edit
Ik zie er uit als een jochie.
Misschien met een baard begin ik enigszins op een vent te lijken.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:26:48 #293
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103257472
Ik sprak ooit een meisje bij de h&m aan, die bleek ook 15. Goed te doen hoor ik dacht dat ze 17 was. als ik een knappe jongen was geweest ahad ze vast wel dr hyves of 06- gegegven.
pi_103257501
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Geen discussie, maar wel opmerkelijk dat jij met een 15 jarig chat en haar de kans geeft verliefd op je te worden. Shame on you :{w
ja zij deed het hoor hahaha
ik heb vanaf het begin af aan gezegd dat het nooit wat zou kunnen worden.
En als zij verliefd wordt op mij dan kan ik daar weinig aan doen.
pi_103257569
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef kree het volgende:

Nee, op die leeftijd moet je meisjes tegen zichzelf in bescherming nemen. Toen je hoorde dat ze 15 was, had je het gelijk moeten afkappen.
pi_103257585
quote:

[..]

kap dan het contact af, jij bent de volwassene met een verantwoordelijkheid. of tenminste, dat had je kunnen zijn. nu klinkt het gewoon pedo, eerlijk gezegd.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:28:25 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103257602
quote:

[..]

Bewaren voor later. niets aantrekken van die hypocrieten.
pi_103257681
beetje dubieus kree. Maar dat heb je al vaker gehoord geloof ik ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:29:40 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103257683
Ach zie het als een compliment en ga door.
Er is nog nooit iemand verliefd geworden op mij dus je hebt daar alvast een streepje voor.
C'est la vie
pi_103257685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef dawg het volgende:

[..]

kap dan het contact af, jij bent de volwassene met een verantwoordelijkheid. of tenminste, dat had je kunnen zijn. nu klinkt het gewoon pedo, eerlijk gezegd.
Jailbait O+ :9
pi_103257711
Haha gaan we weer.

Jongens ik doe niks met haar behalve een beetje chatten en dat vindt ik leuk.
Hier kunnen we weer uren over doorgaan maar dat maakt toch niet uit. :)

En zij ziet zelf wel in dat het ook nooit kan gaan werken maar ze heeft wel verliefdheids gevoelens voor me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')