abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103250090
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb daar niet zo een trek in, en ik woon in een "dorp" dus iedereen kent iedereen.
Tevens is mijn vader bekend hier in Scheveningen, dus ben altijd de zoon van....

Ik heb geen zin in gezeik. Is te vaak voor gekomen. Maar ik doe eigelijk niet meer aan alleen sex en dan door.

die tijd heb ik volledig gehad, ben ik over heen gegroeid.
Ok, ja in een dorp houdt iedereen elkaar in de gaten :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103250099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Sinji het volgende:
En een relatie moet naar mijn mening beginnen met dit als het fundament. Vaak leer ik meiden echt kennen nadat ik met ze naar bed ben geweest.
Tijdens seks: "aaahh... oeeee.... aaahh Brenda!"...... "Mijn naam is Marieke..."?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:34:50 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dus je hebt de strijd tegen de kilo's opgegeven ?
* heloef steekt handje in de lucht
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103250174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt dat doe ik ook nooit
ok ff fobo gechecked van je, maar je ziet er toch gewoon gemiddeld uit?
Denk niet dat je uiterlijk een rol speelt :)
Do what you love, love what you do!
pi_103250190
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

dat laatste is natuurlijk onbetaalbaar, voor mij wel. kapsel werkt niet. sportschool ook niet (en geloof me nou maar ik ga niet weer een afval-dieet discussie beginnen)

En als je er uiteindeljik goed uitziet heeft dat een pingpong effect van positieve feedback wat je weer zelfvertrouwen geeft wat weer meer durf creeert. Mooie mensen hebben het dus in feite makkelijker. En mensen die er gemiddeld uitzien maar nog verlegen zijn. dat zijn dan in feite gewoon watjes.
Als overgewicht je grote probleem is, doe er dan wat aan. Iedereen kan afvallen, al zal het de één wat meer moeite kosten dan de andere. En ja dat zal zwaar zijn, vooral in het begin. Maar je leeft maar één keer, dus het is wel de moeite waard lijkt mij. Zeker als je er heel erg mee zit.
pi_103250206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt dat doe ik ook nooit
Verwacht je dan ook niet van een meid dat ze aandacht aan haar haar besteedt?
pi_103250239
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Check mijn fobo :+ dan zie je die plaat _O-

[..]

mmm dat is best moeilijk
Die foto links onder is het beste, geen bril en op je gemak. De rest is te geforceerd :) (als je het op paiq ofzo zou zetten less = more).
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103250288
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:

[..]

* heloef steekt handje in de lucht
Dus je hebt er momenteel vrede mee ?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:37:14 #34
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103250299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef TheGame het volgende:

[..]

Als overgewicht je grote probleem is, doe er dan wat aan. Iedereen kan afvallen, al zal het de één wat meer moeite kosten dan de andere. En ja dat zal zwaar zijn, vooral in het begin. Maar je leeft maar één keer, dus het is wel de moeite waard lijkt mij. Zeker als je er heel erg mee zit.
Als je wilt afvallen moet je het goed doen zo denk ik. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redenen. Het betekent trouwens niet dat me dan laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.

En wat ik zei over "gemiddeld uitziende jongens die te verlegen zijn zijn maar watjes" dat wil ik veranderen in "die hebben gewoon wat hulp nodig. maar het is echt makkelijker dan je uiterlijk rigoreus veranderen. vind ik. uit ervaring.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:38:09 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250369
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dus je hebt er momenteel vrede mee ?
Ja ik was vroeger bezig met afvallen omdat ik onzeker was.
Nu ben ik er mee gestopt omdat ik meer zelfvertrouwen heb dan vroeger.

Wel let ik er op dat het niet verergert.
C'est la vie
pi_103250371
quote:

[..]

Chicks diggen hem. Afvallen hoeft niet altijd hoor.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103250395
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef kree het volgende:

[..]

ok ff fobo gechecked van je, maar je ziet er toch gewoon gemiddeld uit?
Denk niet dat je uiterlijk een rol speelt :)
Dat zie ik zelf anders. :{ en ik heb helaas nog steeds een negatief zelfbeeld en zelfvertrouwen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verwacht je dan ook niet van een meid dat ze aandacht aan haar haar besteedt?
Ja :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die foto links onder is het beste, geen bril en op je gemak. De rest is te geforceerd :) (als je het op paiq ofzo zou zetten less = more).
Die staat ook op Paiq
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:38:44 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250405
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alleen omdat ie op TV is.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:38:53 #39
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103250414
quote:

[..]

Absoluut. Voor wat hoort wat. Meer booty betekent voor jou dus minder schenkstroop. Letterlijk en figuurlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103250415
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest weer lachen :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:39:14 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103250433
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok, ja in een dorp houdt iedereen elkaar in de gaten :D
Scheveningen is natuurlijk niet echt een dorp. Maar het komt aardig in de buurt. En als je pa dan ook nog een bekende winkel heeft en jij de zoon bent van.... dan kan het allemaal wat lastiger worden :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103250463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je wilt afvallen moet je het goed doen zo denk ik. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redenen. Het betekent trouwens niet dat me dan laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.

En wat ik zei over "gemiddeld uitziende jongens die te verlegen zijn zijn maar watjes" dat wil ik veranderen in "die hebben gewoon wat hulp nodig. maar het is echt makkelijker dan je uiterlijk rigoreus veranderen. vind ik. uit ervaring.
Klopt; je moet je levensstijl structureel veranderen om een je lichaam "in shape" te krijgen en te houden. Voor sommige (die overgewicht of juist ondergewicht hebben); kost dit wel wat meer energie dan voor de rest; maar het is zeker mogelijk als je dat wil.
pi_103250494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zie ik zelf anders. :{ en ik heb helaas nog steeds een negatief zelfbeeld en zelfvertrouwen.

[..]

Ja :)

[..]

Die staat ook op Paiq
Nice, je ziet ook duidelijk op die foto dat het je niets kon schelen dat er een foto werd gemaakt. Dat is de juiste uitstraling.
pi_103250512
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Alleen omdat ie op TV is.
Je weet wat je te doen staat.
pi_103250535
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je wilt afvallen moet je het goed doen. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redneen. Het betkent trouwen sniet dat me dna laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.
Je hoeft ook niet te diëten. Veel cardio en gewoon een gezond voedingspatroon is waarschijnlijk genoeg.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:41:24 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103250559
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je weet wat je te doen staat.
Ja op TV komen.
Maar dat wil al sinds groep 5.
C'est la vie
pi_103250589
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Scheveningen is natuurlijk niet echt een dorp. Maar het komt aardig in de buurt. En als je pa dan ook nog een bekende winkel heeft en jij de zoon bent van.... dan kan het allemaal wat lastiger worden :D
Ga je ooit uit buiten je eigen woonplaatst om een ONS te scoren of echt helemaal los te gaan?
pi_103250643
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja op TV komen.
Maar dat wil al sinds groep 5.
Ben je ergens exceptioneel goed in? Je deed toch mee met dat WK tvkijken?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:42:51 #49
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103250663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dus je hebt de strijd tegen de kilo's opgegeven ?
Opgegeven niet, maar dieten werkt gewoon niet. Dat betkent niet dat ik gewoon heb laten gaan ofzo he. Zo slecht denken Hollanders dan weer direkt. Ik ben in 7-8 jaar niet aangekomen met mijn eet-stijl maar val ook niet af. En ik weet waarom en daarom dieet ik ook niet. Het heeft geen zin om water naar de zee te dragen het regent.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103250680
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ga je ooit uit buiten je eigen woonplaatst om een ONS te scoren of echt helemaal los te gaan?
Idd gewoon treintje pakken & stappen. Woonplaats/sociale controle is geen excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')