Ok, ja in een dorp houdt iedereen elkaar in de gatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo een trek in, en ik woon in een "dorp" dus iedereen kent iedereen.
Tevens is mijn vader bekend hier in Scheveningen, dus ben altijd de zoon van....
Ik heb geen zin in gezeik. Is te vaak voor gekomen. Maar ik doe eigelijk niet meer aan alleen sex en dan door.
die tijd heb ik volledig gehad, ben ik over heen gegroeid.
Tijdens seks: "aaahh... oeeee.... aaahh Brenda!"...... "Mijn naam is Marieke..."?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Sinji het volgende:
En een relatie moet naar mijn mening beginnen met dit als het fundament. Vaak leer ik meiden echt kennen nadat ik met ze naar bed ben geweest.
* heloef steekt handje in de luchtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus je hebt de strijd tegen de kilo's opgegeven ?
ok ff fobo gechecked van je, maar je ziet er toch gewoon gemiddeld uit?quote:
Als overgewicht je grote probleem is, doe er dan wat aan. Iedereen kan afvallen, al zal het de één wat meer moeite kosten dan de andere. En ja dat zal zwaar zijn, vooral in het begin. Maar je leeft maar één keer, dus het is wel de moeite waard lijkt mij. Zeker als je er heel erg mee zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat laatste is natuurlijk onbetaalbaar, voor mij wel. kapsel werkt niet. sportschool ook niet (en geloof me nou maar ik ga niet weer een afval-dieet discussie beginnen)
En als je er uiteindeljik goed uitziet heeft dat een pingpong effect van positieve feedback wat je weer zelfvertrouwen geeft wat weer meer durf creeert. Mooie mensen hebben het dus in feite makkelijker. En mensen die er gemiddeld uitzien maar nog verlegen zijn. dat zijn dan in feite gewoon watjes.
Die foto links onder is het beste, geen bril en op je gemak. De rest is te geforceerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Check mijn fobodan zie je die plaat
[..]
mmm dat is best moeilijk
Als je wilt afvallen moet je het goed doen zo denk ik. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redenen. Het betekent trouwens niet dat me dan laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als overgewicht je grote probleem is, doe er dan wat aan. Iedereen kan afvallen, al zal het de één wat meer moeite kosten dan de andere. En ja dat zal zwaar zijn, vooral in het begin. Maar je leeft maar één keer, dus het is wel de moeite waard lijkt mij. Zeker als je er heel erg mee zit.
Ja ik was vroeger bezig met afvallen omdat ik onzeker was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus je hebt er momenteel vrede mee ?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als overgewicht je grote probleem is, doe er dan wat aan. Iedereen kan afvallen, al zal het de één wat meer moeite kosten dan de andere. En ja dat zal zwaar zijn, vooral in het begin. Maar je leeft maar één keer, dus het is wel de moeite waard lijkt mij. Zeker als je er heel erg mee zit.
Dat zie ik zelf anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
ok ff fobo gechecked van je, maar je ziet er toch gewoon gemiddeld uit?
Denk niet dat je uiterlijk een rol speelt
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Verwacht je dan ook niet van een meid dat ze aandacht aan haar haar besteedt?
Die staat ook op Paiqquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die foto links onder is het beste, geen bril en op je gemak. De rest is te geforceerd(als je het op paiq ofzo zou zetten less = more).
Alleen omdat ie op TV is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chicks diggen hem. Afvallen hoeft niet altijd hoor.
Absoluut. Voor wat hoort wat. Meer booty betekent voor jou dus minder schenkstroop. Letterlijk en figuurlijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest weer lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chicks diggen hem. Afvallen hoeft niet altijd hoor.
Scheveningen is natuurlijk niet echt een dorp. Maar het komt aardig in de buurt. En als je pa dan ook nog een bekende winkel heeft en jij de zoon bent van.... dan kan het allemaal wat lastiger wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, ja in een dorp houdt iedereen elkaar in de gaten
Klopt; je moet je levensstijl structureel veranderen om een je lichaam "in shape" te krijgen en te houden. Voor sommige (die overgewicht of juist ondergewicht hebben); kost dit wel wat meer energie dan voor de rest; maar het is zeker mogelijk als je dat wil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen moet je het goed doen zo denk ik. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redenen. Het betekent trouwens niet dat me dan laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.
En wat ik zei over "gemiddeld uitziende jongens die te verlegen zijn zijn maar watjes" dat wil ik veranderen in "die hebben gewoon wat hulp nodig. maar het is echt makkelijker dan je uiterlijk rigoreus veranderen. vind ik. uit ervaring.
Nice, je ziet ook duidelijk op die foto dat het je niets kon schelen dat er een foto werd gemaakt. Dat is de juiste uitstraling.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zie ik zelf anders.en ik heb helaas nog steeds een negatief zelfbeeld en zelfvertrouwen.
[..]
Ja
[..]
Die staat ook op Paiq
Je hoeft ook niet te diëten. Veel cardio en gewoon een gezond voedingspatroon is waarschijnlijk genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen moet je het goed doen. Tot dan doe ik niet meer aan dieten. Dieten werken niet om hele principiele fysiologische redneen. Het betkent trouwen sniet dat me dna laat gaan he. In 7 jaar ben ik niet meer aangekomen maar val ik ook niet echt af.
Ja op TV komen.quote:
Ga je ooit uit buiten je eigen woonplaatst om een ONS te scoren of echt helemaal los te gaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scheveningen is natuurlijk niet echt een dorp. Maar het komt aardig in de buurt. En als je pa dan ook nog een bekende winkel heeft en jij de zoon bent van.... dan kan het allemaal wat lastiger worden
Ben je ergens exceptioneel goed in? Je deed toch mee met dat WK tvkijken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja op TV komen.
Maar dat wil al sinds groep 5.
Opgegeven niet, maar dieten werkt gewoon niet. Dat betkent niet dat ik gewoon heb laten gaan ofzo he. Zo slecht denken Hollanders dan weer direkt. Ik ben in 7-8 jaar niet aangekomen met mijn eet-stijl maar val ook niet af. En ik weet waarom en daarom dieet ik ook niet. Het heeft geen zin om water naar de zee te dragen het regent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus je hebt de strijd tegen de kilo's opgegeven ?
Idd gewoon treintje pakken & stappen. Woonplaats/sociale controle is geen excuus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ga je ooit uit buiten je eigen woonplaatst om een ONS te scoren of echt helemaal los te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |