misschien helpt het om een andere maat naald te gebruiken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef trovey het volgende:
Ik heb al 3 soorten wol gebruikt om te proberen die moesjes vlot te kunnen haken...tot nu toe geen succes.Bij de eerste zie je de moesjes nauwelijks, bij de tweede is de boel niet soepel en blijft de haakpen haken en bij de derde splijt de wol teveel.
IK BAAL!
Heb ik al al gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 00:00 schreef trui het volgende:
[..]
misschien helpt het om een andere maat naald te gebruiken?
Trovey wat zijn in hemelsnaam moesjes?????quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef trovey het volgende:
Ik heb al 3 soorten wol gebruikt om te proberen die moesjes vlot te kunnen haken...tot nu toe geen succes.Bij de eerste zie je de moesjes nauwelijks, bij de tweede is de boel niet soepel en blijft de haakpen haken en bij de derde splijt de wol teveel.
IK BAAL!
Hee!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef AmiAlinie het volgende:
[ [url=SAM_0909]afbeelding[/url] ]
Hoop dat deze foto lukt van mn creatie
Wat leuk, deze zou je echt in een gadgetwinkel zo kunnen verkopenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef Lyssa het volgende:
Wat een mooie, maar ingewikkeld patroontje trui!
Ik heb weer eens wat afgemaakt:
Meet Ziggy Stardustthe GLAMrock unicorn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's op mijn ravelry!
Wat een lieve creaties allemaal, ook die hartjes zo losquote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef AmiAlinie het volgende:
Dit waren een paar van mijn creaties
Prachtig, je details zijn echt heel mooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef trui het volgende:
hehheh afgesproken.![]()
ik heb een patroontje van mypicot.com geprobeerd en 't begint nu een beetje in te slijten:
[ afbeelding ]
(crappy telefoon foto maar allez)
geweldig!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is superleukquote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef Lyssa het volgende:
Wat een mooie, maar ingewikkeld patroontje trui!
Ik heb weer eens wat afgemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem gewoon een stuk van het zelfde draad als de grannys en dan steek ik de naald gewoon van het ene 'v-tje' in het 'v-tje' van de andere granny. Wel eerst vasthechten aan de granny en op het eind ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie enig idee wat de meest handige, maar ook mooie/platte manier is om veel granny squares aan elkaar te naaien/joinen?
dus gewoon met een stopnaald aan elkaar naaien begrijp ik?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een stuk van het zelfde draad als de grannys en dan steek ik de naald gewoon van het ene 'v-tje' in het 'v-tje' van de andere granny. Wel eerst vasthechten aan de granny en op het eind ook.
Er is mij hier namelijk verteld dat als je ze aan elkaar haakt, je een 'opstaand' randje krijgt.
Ik ken 2 manieren eigenlijk naast het gewone 'aan elkaar naaien'quote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie enig idee wat de meest handige, maar ook mooie/platte manier is om veel granny squares aan elkaar te naaien/joinen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |