Just-eat is sowieso in elk opzicht beter dan thuisbezorgd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat just eat (nog nooit besteld) beter is als thuisbezorgt. Alhoewel die toko er natuulk niks aan kan doen dat het eten echt niet te vreten was
Waarom? Ik bestel daar ook nooit..ik vind het een beetje een stomme naam " Just Eat " Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Just-eat is sowieso in elk opzicht beter dan thuisbezorgd.
Ja. Sorry je hebt het gemistquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
En?
Was gister toch dat je gratis kon eten?
Ik vind het wel degelijk slim van JustEat, de overvloed aan aandacht die ze kregen zal zeker wel een boost voor sales zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:34 schreef renwan het volgende:
Ik zou ook geen gratis eten weggeven als een paar figuren op internet daarom gaan vragen
Alleen van mij alleen alquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk slim van JustEat, de overvloed aan aandacht die ze kregen zal zeker wel een boost voor sales zijn geweest.
Niet liegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:39 schreef xminator het volgende:
Het was lekker, bedankt voor het eten
Leuk dat ze pm's hebben verstuurd met een code.
Precies, vóór de acties van JustEat en Thuisbezorgd.nl has ik nog nooit van die sites gehoord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk slim van JustEat, de overvloed aan aandacht die ze kregen zal zeker wel een boost voor sales zijn geweest.
Gemist dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Thuisbezorgd of Justeat heeft onlangs een Facebook-actie gehouden voor gratis pizza. Geen fokkers die dat hebben meegemaakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |