quote:18.10.2011:
Inklaring niet afgerond.
Info verzoek naar klant verstuurd
En mijn 3S code doet het geeneensquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:17 schreef monkeybrain het volgende:
Die grabbelton![]()
10% kortingsbonnen noem ik geen cadeau's.
Huur liever wat meer personeel in i.p.v. stomme webdesigners met stomme acties waarmee postNL geld krijgt van de winkels.
Neen, maar 2636.. welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het park, eerst bank links is ook geen postcode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekke chinezen, moeten ze er maar een stabiele site op nahouden![]()
quote:Deal witbieltje,
Thanks for your message.
Solly fol the tlouble,
Could your tell us the full name of your oldel?
We will tly oul best to help you.
Looking folwald to youl eally leply.
Best legalds,
Shawn
www.packagetrackr.com ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:23 schreef i124Q het volgende:
Kunnen de zoekgoden me nog even helpen?
Een paar topics terug werden sites om pakketjes te tracken vermeld maar ik kan ze nergens vinden.
In chrome doet die het wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef Miniem het volgende:
Waarom kan ik geen recommender invoeren bij BIC![]()
Het balkje staat er niet.
Zowel in FF als in IE.
Terwijl het in IE wel kon.
Ik heb gewoon heel het balkje niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:42 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
In chrome doet die het wel.
onder tokko1 dan
Even in IE bekijken, FireFox doe ik niet aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb gewoon heel het balkje niet.
Heb jij hetzelfde in FF en IE?
Echt raar, waar heeft dat dan mee te maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Even in IE bekijken, FireFox doe ik niet aan
In IE is die er gewoon hoor..
Ik heb alleen, have a coupon code?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef Skippy_ball het volgende:
Geen idee..
Zit jij verkeerd anders?
[ afbeelding ]
Raaaawr!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb alleen, have a coupon code?
Dat balkje eronder niet
En weer een tevreden klant overstapt op Google Chrome..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
FF Chrome geinstalleerd en daar heb ik het ook niet
Je kan maar een keer recommender invullen he? Alleen bij je eerste order, daarna verdwijnt het balkje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb alleen, have a coupon code?
Dat balkje eronder niet
Ik heb nog nooit een recommender ingevuld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Je kan maar een keer recommender invullen he? Alleen bij je eerste order, daarna verdwijnt het balkje.
Volgens mij snap je het niet helemaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:08 schreef CraHeX het volgende:
Je bent ingelogd, dus je hebt al een account, dus je kan geen recommender maken.
Nee, ik ben ingelogd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:09 schreef CraHeX het volgende:
Ow, je bent al uitgelogd zeker?
Ben iets te enthousiast vanwege me pakketje D:
Solvedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ik ben ingelogd.
Moet je uitgelogd zijn om iemand te kunnen recommenden dan?
Ah, blijkbaar wel.
Wist ik veel![]()
Pictures or it didn't happenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef CraHeX het volgende:
Dit hoesje is uberleet!
Ik ben echt zo blij nu
In het cardreader kastje naast het chinese artikelen kastjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:15 schreef CraHeX het volgende:
Komt er an, zeker.
Ff cardreader zoeke.
Had dees al voor dat ik in China kocht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:16 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
In het cardreader kastje naast het chinese artikelen kastje
Dat zijn de linkjes naar de thumbnails.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef CraHeX het volgende:
[ http://img42.imageshack.us/img42/8849/bild0035ov.th.jpg (copy/paste deze link) ]
iPod scherm wat viesjes
[ http://img812.imageshack.us/img812/4213/bild0034g.th.jpg (copy/paste deze link) ]
editquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat zijn de linkjes naar de thumbnails.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |