Ik kan er helemaal niets meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:00 schreef igi0n het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier zo'n lockpick set, maar niemand die erover verteld!
Heb er zelf ook 1, kon wel me eigen kamer op slot en van het slot af krijgen
Moet je nog een nieuwe all-in-one? Heb nog wel een splinternieuwe in doos voor je.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben dit jaar nadat m'n HP-cardrigdge leeg was maar eens overgestapt op de kleurenlaserprinter.
Nog geen moment spijt, briljante scherpte, kwaliteit en snelheid.
Ik koop trouwens eigenlijk altijd een nieuwe printer i.p.v. vulling te kopen.
Heb er geen hoor, want kan er toch vast neits mee. Alhoewel het misschien een keer handig zou zijn. Fietssleutel van m'n secundaire fiets kwijtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:00 schreef igi0n het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier zo'n lockpick set, maar niemand die erover verteld!
Heb er zelf ook 1, kon wel me eigen kamer op slot en van het slot af krijgen
Kan hem wel doorsturen als ik klaar benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb er geen hoor, want kan er toch vast neits mee. Alhoewel het misschien een keer handig zou zijn. Fietssleutel van m'n secundaire fiets kwijt
Welke heb je besteld?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef Skippy_ball het volgende:
De Cree's zijn nu 10 dagen onderweg.. Hmm mogen nu wel eens komen
Gefeliciteerd. Al veel besteld?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef igi0n het volgende:
Tja het is even een handigheidje, er zit zelfs 1 pick op voor auto's. Maar voor de rest is het gewoon leuk om er mee te prutsen.
Edit: Ik loop mee sinds topic 94, dat is nu net een jaar geleden![]()
http://www.ebay.nl/itm/32(...)l2649#ht_1803wt_1185quote:
Wie, ik?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/32(...)l2649#ht_1803wt_1185
en daar dan 2 van. Ze moeten uit Spanje komen, dus had ze eigenlijk al wel verwacht nu
Op aanraden van Shiznuts (geloof ik)
Oh, maar wie was het dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wie, ik?![]()
Dat je uit Spanje moet bestellen? En de WF-501B? Die heb ik niet eens.
Daar staan altijd van die leuke vrouwkesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:29 schreef shiznuts het volgende:
DaMn, hebben jullie dat gezien? http://www.buyincoins.com/products_new.html?page=1&disp_order=6
Zou je alles wat op zo'n plaatje staat krijgen? Is wel leuk om te bestellen...
Deze heb ik het uiteraard over...
Ik wou zeggen 'die is niet dood' maar toen kreeg ik van het AD dit in de mail.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:31 schreef Michael-H het volgende:
Krijgen we nu ook Kadaffi in memoriam iPhone-hoesjes?
Moet je nog een nieuwe all-in-one? Heb nog wel een splinternieuwe in doos voor je.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben dit jaar nadat m'n HP-cardrigdge leeg was maar eens overgestapt op de kleurenlaserprinter.
Nog geen moment spijt, briljante scherpte, kwaliteit en snelheid.
Ik koop trouwens eigenlijk altijd een nieuwe printer i.p.v. vulling te kopen.
Die was slechts 2 keer eerder langs gekomen vandaag, maar hij blijft mooiquote:
totaal 3 dus alquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die was slechts 2 keer eerder langs gekomen vandaag, maar hij blijft mooi
Volgens mij maken ze een deel van het plastic in china met iets van carbolineum , want daar ruikt het naar
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die was slechts 2 keer eerder langs gekomen vandaag, maar hij blijft mooi
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:46 schreef RobertNL het volgende:
Chinese webshops topic #165 Waar ook China inflatie kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |