Coupon vragen voor als hij weer in stock isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef witbiertje het volgende:
[White Original Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch] -> is out of stock.It has been removed from your shopping cart and we will put it into your favorites. Thank you!
lekker dan zo'n groupdeal
Spuit 11![]()
Dat is wel vaak het geval.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Hmm lekker dan
Ah, dan komt mijn Shark Watch ook ongeveer vandaag, morgen, overmorgen, of daarna
quote:
Ja, op mijn 2 pakketjes zitten ook RA-nummers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef RobertNL het volgende:
Bestel je een pakketje bij MisterTao:
Betaal je: Air Mail (no Tracking Number): $4.51
Krijg je wel een tracking nummer voor een product van 4 dollar (incl shipping dus 8)![]()
Moet ik weer naar het postkantoor om het op te halen...
Ik sta ook altijd op het postkantoor: Zoek maar naar een bruine envelop! Ik denk dat die <wijst> het is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef witbiertje het volgende:
Krijg van de week een pakketje overhandigd van de buurman, zie ik nog zo'n bruine bubbeltjesenvelop in zijn handen. "Niet voor mij?" vraag ik? "Nee, voor de buren" zei hij.
Wie o wie hier is mijn buurman?
Ik las 't vanochtend ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef witbiertje het volgende:
Foutje in de interpretatie bij de chinees:
http://www.telegraph.co.u(...)lation-in-China.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef witbiertje het volgende:
Foutje in de interpretatie bij de chinees:
http://www.telegraph.co.u(...)lation-in-China.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat moet er stuk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:35 schreef Goddelijker het volgende:
Zucht, een aantal dingen besteld voor iemand anders, zijn er 2 kapot.
Maar even contact opnemen met FocalPrice.
* RobertNL heeft dit 30 min geleden nog meegemaaktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd op het postkantoor: Zoek maar naar een bruine envelop! Ik denk dat die <wijst> het is.
2 horloges waarvan er 1 een barst heeft en een 2e loopt niet.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL heeft dit 30 min geleden nog meegemaakt
Of je maakt 2 foto's van horloge 1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
2 horloges waarvan er 1 een barst heeft en een 2e loopt niet.
Ik denk dat het verstandiger is om bij de 2e ook het ruitje kapot te slaan, anders gaan ze weer zeuren over het vervangen van de batterij.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok je maakt 2 foto's van horloge 1
Dat had ik ook bij een horloge van FP.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:35 schreef Goddelijker het volgende:
Zucht, een aantal dingen besteld voor iemand anders, zijn er 2 kapot.
Maar even contact opnemen met FocalPrice.
Heb even in mijn glazen bol gekeken, en ze worden nu in het vliegtuig richting Rusland gestopt, waarna ze via de weg met een vrachtwagen hier heenkomen. Kan er een dag naast zitten maar hij is er over een dag of 15 vanaf vandaag..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef Skippy_ball het volgende:
De Cree's zijn nu 10 dagen onderweg.. Hmm mogen nu wel eens komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |