IF IT GETS TO 500 BUYERS ALL THE BUYERS WILL GET IT AT USD0.01quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef CraHeX het volgende:
Kan je die gewoon single bestellen?
Doe 1ct horloge?
Edit: Cartprice 0,29$? :/
nee, maar bestel er meteen even 2, das afgerond 1 eurocent..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef CraHeX het volgende:
Vet, moet je er iets bijbestellen? Dat willen ze wel maar doe ik niet
Nee, gewoon 2 in je mandje knikkeren en afwachten tot je ze kunt afrekenenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef CraHeX het volgende:
Vet, moet je er iets bijbestellen? Dat willen ze wel maar doe ik niet
Volgens mij kan je er uiteindelijk maar 1 afrekenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef witbiertje het volgende:
[..]
nee, maar bestel er meteen even 2, das afgerond 1 eurocent..
Nee, je rekent er 2 af en krijgt 1 geleverd. (Ik krijg nog 1 scheetkussen(tje)...)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:44 schreef i124Q het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er uiteindelijk maar 1 afrekenen.
231, zullen we hier aftellen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef CraHeX het volgende:
Nvm "It still needs 234 buyers to get the lowest price of USD 0.01"
Hmm, zie nu in de orderlist dat ik maar 1 had besteld, die ik ook nog eens hier iemand belooft heb...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef witbiertje het volgende:
[..]
(Ik krijg nog 1 scheetkussen(tje)...)
Hoe zullen die kinderarbeiders dat vinden? xD Werken voor 1 cent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef thethoryd het volgende:
en je bent ook best zielig als je 1 cent gaat claimen
Maarja 1000 keer 1 cent is 10 euro en ze doen alles voor winst daar
De ZT180 heb ik 180 USD voor betaald en die andere 140 geloof ik. Heb in Maart nieuwe software erop gezet. Dus weet niet precies welke versie het nu is. Laat maar weten wat je er voor over hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef Racer88 het volgende:
Las trouwens nog dat mensen een tablet hebben liggen die ze niet gebruiken.
Ik was erg te spreken over het goedkoopste model tablet, had er 48,5 euro voor betaald uit china. Volgend mij Mid 009 oid. Maar heb m iig van de trap laten donderen, en hey, daar kan die niet tegen
Dus iemand die zon tablet kwijt wil voor minder dan de nieuwprijs uiteraard?
Wel met android 2.2 btw
Verwacht dat je zo'n 1 had?: http://www.buyincoins.com(...)-3-product-8150.htmlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:43 schreef Racer88 het volgende:
Ja mijn bedoeling is dus, dat het goedkoper wordt dan die 48,5 euro, je hebt zelf dus duurdere tablets, dus goedkoper dan 48 zal je het niet maken gok ik zo
Ik zoek gewoon iemand die zon goedkope tablet heeft gekocht en m niet meer wil.Anders bestel ik die van 48 weer.
Is pas 10x gezegd, je kunt pas betalen als de deal afgelopen is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef DarkNoize het volgende:
Ik wil dat 1 cent horloge ook nog even bestellen, maar als ik dan in paypal wil betalen komt er steeds te staan: ''Shopping cart has no any goods''
Terwijl er toch echt 2 (en daarna geprobeerd met1) in mijn winkelmandje staan
Dan kan je dus gewoon beter bij mistertao of zarmark bestellen.. Minder fee een korting op shipping!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef W00fer het volgende:
Nog een Taobao agent gevonden:
http://www.crightstyle.com/
Neemt free pictures. 10% fee. 2 payments. Geen korting op shipping.
Ouchquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Damn, 700 pond is wel heel gek
Hier in Nederland kunnen ze er ook wat van hoor. Zo was mijn grote verjaardags- of kerstkado van vorig jaar een bluetooth usb ding waar m'n ouders >50 euro voor betaald hadden
Klopt, die (zoiets) had ik idd. En uberoid had ik ook al gevonden, maar niet kunnen instaleren voordat ik de mijne de trap af had gefrisbeedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verwacht dat je zo'n 1 had?: http://www.buyincoins.com(...)-3-product-8150.html
Dit is de nieuwe versie (paar dollar duurder) die multitoutch ondersteund.
Edit: 65 dollar, met recommender en coupon van 2% = +- ¤48.50
Als je er weer 1 hebt denk ik dat je hierdoor nog blijer word: http://www.ohwzo.nl/2011/(...)-android-tablet-pcs/
Klinkt....Herkenbaarquote:Chinezen schieten uit met slof
LONDEN - Een Engelsman die bij een Chinees bedrijf een slof voor zijn grote linkervoet bestelde, keek raar op toen hij zijn bestelling kreeg. In plaats van een slof in maat 49,5 kreeg hij er een van ruim 2 meter.
Tom Boddingham met zijn twee sloffen... Tom Boddingham met zijn twee sloffen...
Het Chinese bedrijf had in plaats van de Engelse maat 14.5 een slof gemaakt in maat 1450, omgerekend 2.10 meter, melden Britse media.
De 27-jarige Tom Boddingham draagt altijd speciaal op maat gemaakt schoeisel. Zijn linkervoet is namelijk twee maten groter dan zijn rechter. „Volgens mij ben ik de eigenaar van de grootste slof ter wereld”, zei Boddingham. Hij gaat de slof op internet verkopen.
Het bedrijf heeft excuses aangeboden en beloofd een nieuwe slof in de juiste maat te zullen sturen.
Net als bij Ahappydeal.quote:[White Original Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch] -> is out of stock.It has been removed from your shopping cart and we will put it into your favorites. Thank you!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wordt vast nooit verzonden :p Paypal Claim!
quote:keek raar op toen hij zijn bestelling kreeg
Ziet er netjes uit! Dan zal die van mij ook wel binnenkort komenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn Shark is binnen, ong. 1.5 week voordat ie kwam denk..
Kan alleen iemand helpen om die LED dingen in te stellen? Damn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik links onderin indruk krijg ik de stopwatchquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:36 schreef shiznuts het volgende:
Zit toch gebruiksaanwijzing bij. Ik moet toevallig m'n horloge een minuut terugzetten dus zal ff kijken...
Linksonderknop ingedrukt houden... en dan spelen met de knopjes.
Als het goed is niet. 1x rechtsboven is dag, linksboven datum, linksonder tijd, nog een keer seconden, rechtsonder alarm.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als ik links onderin indruk krijg ik de stopwatch
Heb de tijd eindelijk ingesteld, wat een geklootquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als het goed is niet. 1x rechtsboven is dag, linksboven datum, linksonder tijd, nog een keer seconden, rechtsonder alarm.
Een keer linksonder drukken om de tijd te zien, dan de knop ingedrukt houden tot de boel knippert. Naar volgende instelling met knop linksonder, met boven links en boven rechts waarde veranderen.
- Wat is trouwens dat blauwe op de zijkant van die knop? Ik heb daar een sharklogo...-
Kijk even wat inkorten kost bij de V&D !quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb de tijd eindelijk ingesteld, wat een gekloot
Wat een geniaal horloge zeg!
Moet alleen nog langs de juwelier om het bandje in te korten.
Oja, dat blauwe.. was plastic. Heb hem nu weg gehaald, ook een Shark logo.. hehe
Ik neem hem even mee naar het werk, we hebben een eigen Technische Dienst. Misschien dat die 'm even willen inkorten voor me.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk even wat inkorten kost bij de V&D !
Chinese zuinigheid!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb het uiteindelijk zelf maar met een hamer en een naald gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |