dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:11 schreef borisz het volgende:
Paddenstoelentaart: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=759084
Zachtjes opwarmen in een pan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Geen restje fu yung hai dus, mijn combimagnetron is overleden
Probeer de 'nieuwe' burger, McDeluxe. Is er sinds vandaag. Geen idee of hij lekker is maar dat zal wel moetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:54 schreef Liveitup het volgende:
Ik ga morgen naar de Mc Do want moeder is niet thuis.
Is al effe geleden dat ik daar voor het laatst was, aanbevelingen?
topquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef Liveitup het volgende:
Aight, zal hem proberen en geef morgen de recensie
smaakt die lekker? ik heb em nml in de koelkast staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef TC_Artemis het volgende:
Sperzibonen, gebakken aardappels en valess avec camembert
Goed dat je dat schrijft. Ik wil morgen ook een bal gehakt eten, gelijk het gehakt uit de vriezer gehaald!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Lief-visje het volgende:
Vanavond gehaktballen met andijvie en aardappelen.
Straks nog een paar toastjes
Ja diequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef MaximusTG het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
?
Tja, iets van Irish soda bread of zo?
Honeycombquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Gezocht en eindelijk gevonden; de rode pakjes met natrium bicarbonaatIemand nog leuke tips?
Dat verkopen ze toch helemaal niet in de supermarkt? Dat is bakpoeder, daar zit wel een verschil in..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja dieIn vergelijking met die kleine flutzakjes van de supermarkt kost het geen drol
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb toendertijd bij de drogist natrium bicarbonaat gehaald. En da was schreeuwend duur (waarschijnlijk ook zeer zuiver) in vergelijking met dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Dat verkopen ze toch helemaal niet in de supermarkt? Dat is bakpoeder, daar zit wel een verschil in..
engeland?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Zo twee geroosterde boterhammen, met roomboter
En vanavond Ainsley's fajitas.
Wil ook nog iets met pompoen doen, heb ik gehaald voor £1maar nog nooit iets mee gedaan. Het liefst iets hartigs, iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |