Nog opmerkelijker vind ik de doorkijk vloer, als je in je slaapkamer staat:quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Rockfire het volgende:
We hangen de bank aan het plafond:
[ afbeelding ]
En vanuit de slaapkamer genieten we van een mooi uitzicht op een dak van golfplaten:
[ afbeelding ]
hier
Zo'n hangbank is superchill!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Rockfire het volgende:
We hangen de bank aan het plafond:
[ afbeelding ]
En vanuit de slaapkamer genieten we van een mooi uitzicht op een dak van golfplaten:
[ afbeelding ]
hier
Toch eigenlijk alleen de keuken en de babykamer. Arm kindquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:34 schreef knappekloon het volgende:
haha het hele huis is ook gewoon vergeven van oranje dingen haha
dat zit recht boven de bank. vond het al apart volgens mij zijn het ramen die gewoon in verticale kozijnen geplaatst zijn ooit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Nog opmerkelijker vind ik de doorkijk vloer, als je in je slaapkamer staat:
[ afbeelding ]
Zelfde huis
Leuk als je wat eerder uit bed bent dan je vrouw, als zij zich aankleedt kijk je rechtstreeks d'r woknok inquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde huis
Leuk voor de visite als de kinderen naar bed gaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde huis
Dat dacht ik ook gelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Leuk als je wat eerder uit bed bent dan je vrouw, als zij zich aankleedt kijk je rechtstreeks d'r woknok in
Dat valt toch wel mee? Er ligt een oprit die je in rijdt, daarna kun je achteruit terugsteken de garage in. Niet heel logisch en handig, maar op zich kan 't wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Leandra het volgende:
Ik denk een hele oude computer....
Ik vind het overigens opvallender dat de ingang van de garage onder het huis aan de achterkant zit.
Je kunt er wel met een auto komen, maar je moet wel erg inventief zijn met de manier waarop
[ afbeelding ]
Da's een zeldzame foto van het glazen plafond.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde huis
Huis is een beetje....uuuuhh...wat zal ik zeggen.....VOL?quote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Worldwide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/follega/huis-47015743-straatweg-4/
Wat dacht je dan van die prachtige A6 op 10 meter voor de gevel langsquote:Op zondag 13 november 2011 15:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
Huis is een beetje....uuuuhh...wat zal ik zeggen.....VOL?
Mijn ouders deden dat ook, overal kleedjes en beeldjes, vandaar dat ik nu zo'n 'kaal' interieur heb.quote:Op zondag 13 november 2011 15:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
Huis is een beetje....uuuuhh...wat zal ik zeggen.....VOL?
Grappig, Huisje Tibbesma Daar heb ik nog een midweekje vakantie gehouden. Behalve klein is het ook nog eens erg laag. Iedereen boven de 1.75 meter loopt de hele dag gebukt rond.quote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef Gwywen het volgende:
Lekker standaard allemaal.
[..]
Ik vind RM ook mooi, maar de inrichting van dat huis vind ik regelrecht![]()
Wonen er echt mensen, vraag je je af, of is het prettig wonen in een catalogus?
Hier nog iets heel grappigs, in Friesland, laatste verbouwing vermoedelijk in 1798 uitgevoerd.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Elohel het volgende:
Ik kan even alleen een link plaatsen omdat ik niet weet hoe ik de link van de foto moet achterhalen met een iphone
Wat doe je als blijkt dat je geen rekening hebt gehouden met je gasfornuis tijdens het inbouwen van je keuken?
Dan zet je het er toch gewoon voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |