Had gelezen op racedepartement, dat de lancering vh stuurtje uitgesteld is...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)=ADVNLTWE00201200099
Dit stuurtje ga ik eind november maar kopen.
Fanatec is net wat teveel voor mijn wensen, dit is nog betaalbaar.
Knutsel ik zelf nog wel een houten wheelstand in elkaar
Als ik rivals doe staat er ook vaak een ! naast de tijd. Heeft de betreffende rival dan ook geen clean lap gereden!??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Bastard het volgende:
Wat trouwens ook frustrerend is; als je rivals speelt en ronde na ronde steeds voorbij de ghost bent van je rival maar ook steeds een uitroepteken rijdt.
En dan als je dan een clean lap rijdt nog maar een tiende voor de ghost rijdt
Ja die rivals heb je ook, meestal als je voor het eerst gaat rijden op een onderdeel dan is degene onderin je rival en die is natuurlijk bizar slechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Als ik rivals doe staat er ook vaak een ! naast de tijd. Heeft de betreffende rival dan ook geen clean lap gereden!??
Dat zou lekker KUT zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Had gelezen op racedepartement, dat de lancering vh stuurtje uitgesteld is...
Of omdat iemand slipstreamt bij jou!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef twi het volgende:
Maar soms heb je ook een uitroepteken om helemaal niks. Kan ik zo pissig om worden, bijna een perfecte ronde en omdat je twee bochten voordat je je hotlap begon over het gras bent gegaan telt de volledige volgende ronde niet meer. Of omdat je tijdens de race een stukje in de slipstream zat van de koploper.
Dat vooral, daardoor heb ik vrij veel tijden met uitroepteken op de leaderboards staan. Zeker bij races van 2 of 3 laps is het lastig zat om ver genoeg van je tegenstanders uit te lopen zodat je die slipstreams niet meer hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of omdat iemand slipstreamt bij jou!
Dat was die race inderdaad gisteravond, rondje na rondje was ik sneller maar die enalaatse bocht hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef Catch_me het volgende:
Net de tijden van Butch en mayor gebeat met die chevy spark, sorry jongensWel een lekkere creditboost krijg je er van
op dit moment ben ik dat met een 45.969 (met een chevy spark)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat voor tijd is de snelste op Fok dan met de Beginner cars op Top gear east track.
Ik zit bij een andere club
ok :pquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef trance_fan het volgende:
[..]
op dit moment ben ik dat met een 45.969 (met een chevy spark)
Jep dat kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan je trouwens nu wel cockpit view bij split screen of net als forza 3 oook niet?
RUF zitten derin. Zijn toch ook Porsches?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Yippie![]()
dat miste ik wel namelijk. Maar zitten dus helemaal geen porsches in
komen die ooit nog?
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef 12345r het volgende:
[..]
RUF zitten derin? Zijn toch ook Porsches?
O, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merk
Het zijn ook Porsches, maar dan van het merk RUF. xD !!1!1EINZ!1!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef 12345r het volgende:
[..]
O, weer wat geleerd.
Ze lijken er in ieder geval wel verdomd veel op
Die Warthog krijg je door alle auto's in Autovista vrij te spelenquote:
Porsches zitten er niet in omdat EA met Shift de rechten daarop bezit, en ze niet meewerken. Porsche heeft ook alles geprobeerd om hier verandering in te brengen maar zonder succes. Daarom is er alleen RUF...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merk
Net een 45.782 gereden en er is nog ruimte voor verbeteringquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat voor tijd is de snelste op Fok dan met de Beginner cars op Top gear east track.
Ik zit bij een andere club
Hoe bedoel je precies? Club, auto, onderdeel van spel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef TheFastLane het volgende:
@gamefreek waar race jij die race van top gear oost lus. Ik ben Leen polo. ik zit dit een beetje te volgen en ik hou wel van een competitietje!
Ligt eraan, als je een andere versnellingsbak inzet kun je daar ook aanpassingen aan doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
Oja, en kom er nu pas achter dat je ook met je eigen auto die challenge mag doen waar jullie t over hebben...
En ik snapte dr al niks vannwaarom jullie zo hard liepen op t rechte stuk.
Maar qua afstelling is er, behalve bandenspanning, niks te wijzigen toch?
Haha, zo een staat hier vlakbij maar dan in Polo variant..!quote:
Klopt. Ten eerste moet de basekleur van het dak doorlopen via de C-stijl tot onder de deuren en verder niet voorkomen op de auto..quote:
Ik heb Joss T1 tuning gekocht, die auto rijdt over de 400 als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef DutchSpike het volgende:
Mijn 3 snelste auto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mercedes SLR McLaren: S700
Nissan GT-R SpecV: R1
Bugatti Veyron: R3 800
Boh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb Joss T1 tuning gekocht, die auto rijdt over de 400 als ik mij niet vergis
Misschien het belangrijkste nog wel;quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Klopt. Ten eerste moet de basekleur van het dak doorlopen via de C-stijl tot onder de deuren en verder niet voorkomen op de auto..
De voordeuren moeten dezelfde kleur hebben als de voorbumper
De motorkap, achterdeuren en achterbumper moeten dezelfde kleur hebben
Voorspatborden, grille en moeten dezelfde kleur hebben.
Achterklep hangt af van de base kleur.
http://www.rossvw.com/harlequin/schemes.html
Daarmee heb ik die speed achievement gehaald op die enorme testtrack, halverwege eerste rondje had ik m alquote:
Close........quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:54 schreef Desunoto het volgende:
Opvang voor verwaarloosde katten waar ze met gametherapie experimenteren?
Ik had het op de Le Mans circuit gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarmee heb ik die speed achievement gehaald op die enorme testtrack, halverwege eerste rondje had ik m al
ik ook, SSC ultimate aero en dan vol gas. Wat een ramp dat ding...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:20 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Ik had het op de Le Mans circuit gedaan.
Die auto ziet er niet uit vind ik...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ook, SSC ultimate aero en dan vol gas. Wat een ramp dat ding...
Oh staat die in de club?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja, mijn 44.1xx Spark in de starter car challenge is ook een zwart vierkantje
Nee, ik zit bij een andere clubquote:
Komt vast nog wel te koop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef Vendris het volgende:
Sneu dat je de BMW 1M niet kunt kopen als je die dlc code niet hebt gekregen bij pre-order..
Klopt, zal ongetwijfeld wel in een van de upcoming DLC packs zitten, blijft triest van store in kwestie welke beweren dat de code IN de doos zou moeten zitten terwijl deze dus nog plastic sealed wasquote:
Je kan ook livery's kopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Ultrakiller47 het volgende:
Heb ff een vraag. Ik weet nie als dit er is maar kun je ook ergens stickers apart downloaden of kun je alleen complete paint jobs krijgen?
U want code? Ik heb m erbij gekregen, maar die bak doet me niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef Vendris het volgende:
Sneu dat je de BMW 1M niet kunt kopen als je die dlc code niet hebt gekregen bij pre-order..
hij zit ook in het doosje, samen met het boekjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef Vendris het volgende:
[..]
Klopt, zal ongetwijfeld wel in een van de upcoming DLC packs zitten, blijft triest van store in kwestie welke beweren dat de code IN de doos zou moeten zitten terwijl deze dus nog plastic sealed wasstraks maar eens aan de slag met de vinyls...
Nee, dat is de launch pack en track pack. Niet de BMW, of welke andere pre-order auto dan ook. Ik heb hier 2 vouchers liggen die ze bij Gamemania in eerste instantie vergeten waren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
hij zit ook in het doosje, samen met het boekje
Eerst Vendris afwachten. Hij krijgt een half uur.quote:
Hee ik heb ook bij gamemania gereserveerd maar kreeg niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee, dat is de launch pack en track pack. Niet de BMW, of welke andere pre-order auto dan ook. Ik heb hier 2 vouchers liggen die ze bij Gamemania in eerste instantie vergeten waren.
Ze zitten dus NIET in het hoesje.
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee ik heb ook bij gamemania gereserveerd maar kreeg niks
Gaat moeilijk als je doof bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.
Wat wil je er voor?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:32 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
U want code? Ik heb m erbij gekregen, maar die bak doet me niks.
Ergo, code nog niet gebruikt.
Ja ga ik doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.
Ik vraag of je de 1 M coupe wil HEBBEN. Moeilijk he, lezen......quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef Vendris het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je doof bent
\
[..]
Wat wil je er voor?
Graag!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:58 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik vraag of je de 1 M coupe wil HEBBEN. Moeilijk he, lezen......
Iemand anders heeft zojuist de CR-Z EX gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
PMquote:
heuj een persoon met hetzelfde probleemquote:
edit: Nevermind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
heuj een persoon met hetzelfde probleem
Das toevallig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
heuj een persoon met hetzelfde probleem
Heb ik zojuist 2 dove mensen een auto gegeven!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Vendris het volgende:
[..]
Das toevallig!
Bunta-Fujiwara, van harte bedankt voor het pmen van de code, hij staat inmiddels al in de garage!!
[ afbeelding ]
Inderdaad een enorm toeval!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Heb ik zojuist 2 dove mensen een auto gegeven!?![]()
Was toeval, niet uit medelijden!!! Don't hate!
Je hebt mensen die rare dingen denken.... Maar hoe groot is de kans dat ik de (waarschijnlijk) enige dove fokkers in dit topic beide een auto geef!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Vendris het volgende:
[..]
Inderdaad een enorm toeval!
En medelijden is natuurlijk nergens voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |