Ik neem vrouwen altijd serieusquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We worden een keer serieus genomen als vrouwen hier![]()
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toe
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toe
Iedere keer als ik mijn horoscoop eens lees wordt mij een interessante ontwikkeling op dat gebied beloofdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.
Vergeten ze er steeds bij te zetten dat je dan wel zelf actie moet ondernemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Capstan het volgende:
Iedere keer als ik mijn horoscoop eens lees wordt mij een interessante ontwikkeling op dat gebied beloofd
En waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.
Op FOK! posten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
En waar denk je dat ik mee bezig ben?
Er staat ook echt bij 'Kom eens uit die luie stoel!'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeten ze er steeds bij te zetten dat je dan wel zelf actie moet ondernemen?
Zou het dat zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ho ho, ik las enkel zijn horoscoop voor hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
en tijn is een stuk verder dan een aantal posters dus sommige aannamen kloppen ook al niet
Oooh, is dat het? Dat stond er idd niet nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo dat is scherpquote:
MissCactus deed ook maar een aannamequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
en tijn is een stuk verder dan een aantal posters dus sommige aannamen kloppen ook al niet
niet jijquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ho ho, ik las enkel zijn horoscoop voor hoor.
Wat zij ik net over serieus nemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb het liever iets hards op ander vlakJup
En bij vlagen ben jij de dominantste zeker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij moet eerst eens die ijsmuren afbreken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, waarom ik nou weer niet?
Ook een voorkeur voor iemand uit dit topic? Die jouw hart al 'n beetje hebben gestolen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |