Je kan ergens instellen wat voor kleur je eigen posts hebben & wat voor kleur de posts van de TS zijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
Hoezo roze? Ik snap jullie allemaal niet, ik volg iets niet?
haha bedankt in iedergevalquote:
Oh ik was vergeten dat je eigen kleuren kon instellen, heb dit lang geleden gedaan en dacht dat ze voor iedereen gelijk warenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
Je kan de kleuren alleen voor jezelf instellen, dat je roze bent zijn haar instellingen.
Haha, ik heb het op mijn pc uitstaan maar via mijn mobiel pakt hij automatisch blauw voor TS en licht groen voor mijn posts, ook in quotes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat je eigen kleuren kon instellen, heb dit lang geleden gedaan en dacht dat ze voor iedereen gelijk waren
Per persoon kan je dat instellen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan de kleuren alleen voor jezelf instellen, dat je roze bent zijn haar instellingen.
Klopt, daar heb ik het ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Haha, ik heb het op mijn pc uitstaan maar via mijn mobiel pakt hij automatisch blauw voor TS en licht groen voor mijn posts, ook in quotes.
Als je een abbo hebt volgens mij wel, anders alleen voor jezelf en de TS.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Per persoon kan je dat instellen?
We worden een keer serieus genomen als vrouwen hierquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Als je een abbo hebt volgens mij wel, anders alleen voor jezelf en de TS.
Zo'n speciale happening mag wel even gevierd worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We worden een keer serieus genomen als vrouwen hier![]()
lol okquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, sufferdJe kunt een kleur instellen voor TS (standaard dus) en voor je eigen posts.
"Attitudes are more important than facts." -George MacDonaldquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik neem vrouwen altijd serieusquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toe
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toe
Iedere keer als ik mijn horoscoop eens lees wordt mij een interessante ontwikkeling op dat gebied beloofdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.
Vergeten ze er steeds bij te zetten dat je dan wel zelf actie moet ondernemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Capstan het volgende:
Iedere keer als ik mijn horoscoop eens lees wordt mij een interessante ontwikkeling op dat gebied beloofd
En waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.
Op FOK! posten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
En waar denk je dat ik mee bezig ben?
Er staat ook echt bij 'Kom eens uit die luie stoel!'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeten ze er steeds bij te zetten dat je dan wel zelf actie moet ondernemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |