Ik neem vrouwen altijd serieusquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We worden een keer serieus genomen als vrouwen hier![]()
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toe
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee boogschutter maar dat doet er verder ook niet toe
Iedere keer als ik mijn horoscoop eens lees wordt mij een interessante ontwikkeling op dat gebied beloofdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.
Vergeten ze er steeds bij te zetten dat je dan wel zelf actie moet ondernemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Capstan het volgende:
Iedere keer als ik mijn horoscoop eens lees wordt mij een interessante ontwikkeling op dat gebied beloofd
En waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je horoscoop zegt dat je actie moet ondernemen op relatie gebied.
Op FOK! posten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
En waar denk je dat ik mee bezig ben?
Er staat ook echt bij 'Kom eens uit die luie stoel!'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeten ze er steeds bij te zetten dat je dan wel zelf actie moet ondernemen?
Zou het dat zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ho ho, ik las enkel zijn horoscoop voor hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
en tijn is een stuk verder dan een aantal posters dus sommige aannamen kloppen ook al niet
Oooh, is dat het? Dat stond er idd niet nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo dat is scherpquote:
MissCactus deed ook maar een aannamequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
en tijn is een stuk verder dan een aantal posters dus sommige aannamen kloppen ook al niet
niet jijquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ho ho, ik las enkel zijn horoscoop voor hoor.
Wat zij ik net over serieus nemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb het liever iets hards op ander vlakJup
En bij vlagen ben jij de dominantste zeker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij moet eerst eens die ijsmuren afbreken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, waarom ik nou weer niet?
Ook een voorkeur voor iemand uit dit topic? Die jouw hart al 'n beetje hebben gestolen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh, het lijkt alsof je me kentquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef Flepke het volgende:
En bij vlagen ben jij de dominantste zeker.
Hoe kan een man online mijn hart nou stelen? Daarbij laat ik die niet zo snel stelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:38 schreef mrk.n het volgende:
Ook een voorkeur voor iemand uit dit topic? Die jouw hart al 'n beetje hebben gestolen?
Dat heeft iemand al gedaan volgens mij. Maar niet van hier denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan een man online mijn hart nou stelen? Daarbij laat ik die niet zo snel stelen
Bustedquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
Dat heeft iemand al gedaan volgens mij. Maar niet van hier denk ik
Heeft ze je nou al geaccepteerd op msn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft iemand al gedaan volgens mij. Maar niet van hier denk ik
Dat eerste lijkt me ook erg lastig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan een man online mijn hart nou stelen? Daarbij laat ik die niet zo snel stelen
Oooh als jij aannames wilt doen, ook bestquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, waarom ik nou weer niet?
Waarom neem je die uitspraak zo letterlijk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En hoe ben jij versiert?quote:
Dat kan ook prima, maar dan moet je iemand wel eerst irl gezien hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:41 schreef mrk.n het volgende:
Waarom neem je die uitspraak zo letterlijk?Maar goed, harten stelen/verliefd worden kan wel via internet. Dat heb ik wel geleerd op FOK!
, al vind ik het persoonlijk moeilijk te begrijpen.
Zij is meer degene die het versierwerk doet.quote:
Ah, dus het mag wel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oooh als jij aannames wilt doen, ook best
Bij sommige personen niet, blijkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, maar dan moet je iemand wel eerst irl gezien hebben
Neem maar aan wat je wilt. Of het waar is iets heel anders natuurlijkquote:
Dat maakt dan ook niet uit, daar zijn het nou eenmaal aannames voor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neem maar aan wat je wilt. Of het waar is iets heel anders natuurlijk
Alleen in hele begin stadium, daarna geef ik braaf het stokje overquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef Flepke het volgende:
Zij is meer degene die het versierwerk doet.
handig zo'n toverstokjequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen in hele begin stadium, daarna geef ik braaf het stokje over
Dat is dan verliefd worden op het beeld wat je denkt van iemand te hebben, maar dat zul je dan toch echt moeten checken irl. Vaak blijkt het toch anders te zijn.quote:
En dat kan nog wel eens tegenvallenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is dan verliefd worden op het beeld wat je denkt van iemand te hebben, maar dat zul je dan toch echt moeten checken irl. Vaak blijkt het toch anders te zijn.
Hoe gaat het nou met die ene paiq date van je die je ook op dat festival had gezien?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat kan nog wel eens tegenvallen
Leuk filmpje, goed geacteerd. Je ziet meteen het verschilquote:
Inderdaad, is "peter parker" uit "the spiderman", om zijn identiteit geheim te houden doet hij zich voor als een beta mannetje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk filmpje, goed geacteerd. Je ziet meteen het verschil
Voor de mensen die het niet gezien hebben: Het is een filmpje van iemand waarbij zijn uitstraling ineens veranderd in een paar seconde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |