hihihihi woordgarpjequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een appeltje mee schillen
ja straks terugkijken want ik was in slaap gevallen na m'n werkquote:
Wrm zo hatelijkkquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dit antwoord duidt er uiteindelijk op uit dat ik je heb te pakken
Je bent een slijmerd
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef Patje1987 het volgende:
Geen tijd voor neonletters omdat VI, VI
Ja man goed begin maar helaas wat minder einde, balen man!quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet! Als je vraagt wat ze zeggen zullen ze het uitleggen.(of ze verneuken het en zorgen er voor dat jij de rest van de avond bier haalt, zonder dat je het doorhebt
)
Zeer spijtig welquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja man goed begin maar helaas wat minder einde, balen man!
Epischquote:
Ik weet zeker van wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik zou het zelf niet beter kunnuh
laptop openschroevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand waar ik kan checken of ik 2 keer 2GB ram heb of 1 keer 4GB ram?
Je kast open maken. Plug er uit en je ram er uit klikken. Zijkant checken en klaar. Sowieso kun je ze ook gewoon tellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand waar ik kan checken of ik 2 keer 2GB ram heb of 1 keer 4GB ram?
Sanasoufi en Zweetteef.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Mensen die FOK! als dagboek gebruiken
Ik bedoel maarwie doet dat nou
Uhm, hoe weet ik welke kaart ram is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kast open maken. Plug er uit en je ram er uit klikken. Zijkant checken en klaar. Sowieso kun je ze ook gewoon tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |