De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn godquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie ik daar het woord "vuist"? VUIST IN DE LUCHT, SCHAAKMEESTER STAAT PARAAT!
Waarschijnlijk niet. Iemand gooit roet in het eten om het zo maar te zeggen, dat was een van de omstandighedenquote:
Ze hebben reclame nodig, snap dat dan! Zal hem trouwens even rippen voordat ze hem offline halen.quote:
Heluquote:
En ik ben bereid een sexy dansje te wagen..quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent wel een lekkere beer ja
Een extra setje heupen is nooit verkeerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik sta daar al met mijn zwans te zwaaienOme Hork en de Beernichten dit dat.
Op maandag avond?quote:
Oh vandaar, dat is wel zuur dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Iemand gooit roet in het eten om het zo maar te zeggen, dat was een van de omstandigheden
Doe dat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze hebben reclame nodig, snap dat dan! Zal hem trouwens even rippen voordat ze hem offline halen.
Thanks lieverdddquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
Oh MK, ze hebben gewoon een baggersite, maar bestaan wel bij de kvk : https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=120428230000In orde dus.
Ja, JJ computerservice.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kent er iemand een goede pcreparatieservice? :$
Oh ja. Dat vergeet ik steeds.quote:
Wiet vragen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik moest mijn verlanglijstje invullen voor lootjes trekken_!
Welke FOK!sters heb je op het lijstje gezet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta wel in je UI nu!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En behoorlijk ook. Maar goed, vrij weinig aan te doen op dit moment.
Gewoon hier in Sassem!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
helemaal aan de andere kant vd wereld
- Vliegtuigquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil hem lezen:quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
- Vraag wereldvrede.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Dan moet die wel passen in je huidige systeem hequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
Ik wil een nieuwe videokaart voor Sinterklaas, helaas vieren we het niet meer.
Ik wil z'n baard, dat lijkt mij echt fantastisch om een paar sokken van te breienquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
Ik wil een nieuwe videokaart voor Sinterklaas, helaas vieren we het niet meer.
Je moet dat nummer ook keihard draaien in je auto en dan de ramen naar beneden en op die manier heel stoer en heel langzaam door je buurt rijden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder dat nummer kunnen
Ik ook gewoon puur om kinderen in de zeik te nemenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil z'n baard, dat lijkt mij echt fantastisch om een paar sokken van te breien
Pommetje Horlepiep 4, die zou ik voor je kopenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet dat nummer ook keihard draaien in je auto en dan de ramen naar beneden en op die manier heel stoer en heel langzaam door je buurt rijden.
Niet meer dan terecht!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook gewoon puur om kinderen in de zeik te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |