De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist, maar dat doen ze niet. Ze doen gewoon de ronde via dm/pm. En er dan om lachen op het forum, dat vind ik het jammere er aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. We praten erover net als alle andere onderwerpen die hier aangehaald worden. En ja, dit onderwerp roept wat andere reacties op dan andere onderwerpen, maar ik vind dat dit gewoon moet kunnen. Mits de pics gewoon in dat forum blijven.
Ik heb ergens nog een oud spiderman shirt, is nog van m'n pa geweest zelfsquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat dacht ik! Zoek meer van deze, maar kan weinig leuks vinden.
Niet over seks willen praten.quote:
Klopt, maar dat gebeurt de helft van de keer inderdaad. Dat is wel jammer inderdaad, maar tot nu toe is dat nog niet aan de orde. In ieder geval, zover ik weetquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, maar dat doen ze niet. Ze doen gewoon de ronde via dm/pm. En er dan om lachen op het forum, dat vind ik het jammere er aan.
Wat wilde je nou vragen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jongens ik heb jullie hulp nodig, ook die van de heilige maagd, ik ben namelijk de wanhoop nabij!
3!
Flips de heilige maagd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jongens ik heb jullie hulp nodig, ook die van de heilige maagd, ik ben namelijk de wanhoop nabij!
3!
Haha, wat grappig en origineel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb je probleem opgelost man, succes!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
3!
Vergevenquote:
Oh ik wil best over seks praten hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet over seks willen praten.Oké, die opmerking sloeg nergens op.
Weet ik, en daarom mag je ook wel lachenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest teringhard lachen om de TT![]()
Kus flips, hou wel van je hoor
Ja verdommequote:
Alsof je daar iets op tegen hebquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Intronic het volgende:
Flippppp had je wel mogen vertellen trouwens hoor. Nu moet ik je alles gaan leren
.
Van users die zo opvallen door postgedrag komen die foto's binnen 2 minuten na het plaatsen bij bijna iedereen via de PM.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gebeurt de helft van de keer inderdaad. Dat is wel jammer inderdaad, maar tot nu toe is dat nog niet aan de orde. In ieder geval, zover ik weet
Nouja, wel dus. Dat is waar dit onderwerp dus mee begon. Maar goed, ik zei al, ik hou me wel weer stil. Zoals Huppel al zei; i've made my point.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gebeurt de helft van de keer inderdaad. Dat is wel jammer inderdaad, maar tot nu toe is dat nog niet aan de orde. In ieder geval, zover ik weet
Nee, want dan ben je een moeder zonder ooit seks te hebben gehad, lijkt mij ook maar niks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdommeZo wil ik niet bekend staan hoor
Gelukkig maar!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergeven
[..]
Oh ik wil best over seks praten hoorMaar ja
[..]
Weet ik, en daarom mag je ook wel lachen
[..]
Ja verdommeZo wil ik niet bekend staan hoor
You mad?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, wel dus. Dat is waar dit onderwerp dus mee begon. Maar goed, ik zei al, ik hou me wel weer stil. Zoals Huppel al zei; i've mad my point.
Dat ben ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je een moeder zonder ooit seks te hebben gehad, lijkt mij ook maar niks.
Zie jequote:
Lijkt mij niks. Liever seks dan kinderen krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je een moeder zonder ooit seks te hebben gehad, lijkt mij ook maar niks.
Succesquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Nou mijn strakke NikeFit shirtje is weer aan. Ik ga hardlopen, kusjes!
Jij hebt nog nooit seks gehad, ik geloof er niks van.quote:
Je bent een schatjequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet meer tegen, het is me allemaal even te veel
Seks is bah.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit seks gehad, ik geloof er niks van.
Die blauwe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Nou mijn strakke NikeFit shirtje is weer aan. Ik ga hardlopen, kusjes!
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, wel dus. Dat is waar dit onderwerp dus mee begon. Maar goed, ik zei al, ik hou me wel weer stil. Zoals Huppel al zei; i've made my point.
Ja nou echt hoor.quote:
Nu moet ik denken aan een filmquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
SeksEen eckte zolderautist wordt pas op z'n 41e ontmaagd door een hoer.
Of een gigolo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Shit, dan kwalificeer ik zeker niet, ik ben later ontmaagd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een ex gehad die door zijn ooms naar de hoeren was gebracht toen ie 16 werdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |