Epischquote:
Ik weet zeker van wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik zou het zelf niet beter kunnuh
laptop openschroevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand waar ik kan checken of ik 2 keer 2GB ram heb of 1 keer 4GB ram?
Je kast open maken. Plug er uit en je ram er uit klikken. Zijkant checken en klaar. Sowieso kun je ze ook gewoon tellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand waar ik kan checken of ik 2 keer 2GB ram heb of 1 keer 4GB ram?
Sanasoufi en Zweetteef.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Mensen die FOK! als dagboek gebruiken
Ik bedoel maarwie doet dat nou
Uhm, hoe weet ik welke kaart ram is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kast open maken. Plug er uit en je ram er uit klikken. Zijkant checken en klaar. Sowieso kun je ze ook gewoon tellen.
Waarom niet, hebben we vaker gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil ik ook met jouDus plan een dag, maar niet in november
Bankje waar je een reepje uit kan halen door 2 klipjes open te duwen is meestal wel ram.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, hoe weet ik welke kaart ram is?Heel dom, ik weet het.
die smalle kaartjes zijn ramquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, hoe weet ik welke kaart ram is?Heel dom, ik weet het.
ja sry tentamenweek en allesquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
Aaaighyththhtttttttt
Ga je straks weer weg?
Langwerpige smalle kaartjes dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef FreezePop het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)DDR2_ram_mounted.jpg
rez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |