Voor haar nietquote:
Toen was je nog strakquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig ben ik 4 jaar geleden al door Mama Beer ontmaagd.
Oké, dan ben heb ik me vergist, en ben je inderdaad echt een hopeloos gevalquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, dan kwalificeer ik zeker niet, ik ben later ontmaagd.
Ze hebben elkaar daarna dronken anaal genomen, dus wel een happy ending.quote:
Dit valt niet goed te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut ik wist dat ik mensen vergeten was
Mensen die niet op hun veertiende zijn ontmaagdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, dan ben heb ik me vergist, en ben je inderdaad echt een hopeloos geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu wil ik door jou wel ontmaagd worden. Zo iets lievvvs heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd![]()
![]()
![]()
Ik weet dat hij nieuw is, maar toch klinkt hij bekend.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun veertiende zijn ontmaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gangbang /quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik ga even naar een vriendinnetje om een party te regelenn. Tot straks
DE GEILHEIDDDDDDquote:
Ik las spleetjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DE GEILHEIDDDDDD
Ik neem mn speeltjes wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |