Zie jequote:
Lijkt mij niks. Liever seks dan kinderen krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je een moeder zonder ooit seks te hebben gehad, lijkt mij ook maar niks.
Succesquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Nou mijn strakke NikeFit shirtje is weer aan. Ik ga hardlopen, kusjes!
Jij hebt nog nooit seks gehad, ik geloof er niks van.quote:
Je bent een schatjequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet meer tegen, het is me allemaal even te veel
Seks is bah.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit seks gehad, ik geloof er niks van.
Die blauwe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Nou mijn strakke NikeFit shirtje is weer aan. Ik ga hardlopen, kusjes!
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, wel dus. Dat is waar dit onderwerp dus mee begon. Maar goed, ik zei al, ik hou me wel weer stil. Zoals Huppel al zei; i've made my point.
Ja nou echt hoor.quote:
Nu moet ik denken aan een filmquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
SeksEen eckte zolderautist wordt pas op z'n 41e ontmaagd door een hoer.
Of een gigolo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Shit, dan kwalificeer ik zeker niet, ik ben later ontmaagd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een ex gehad die door zijn ooms naar de hoeren was gebracht toen ie 16 werdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad die door zijn ooms naar de hoeren was gebracht toen ie 16 werd
Weet ik tochquote:
Nu wil ik door jou wel ontmaagd worden. Zo iets lievvvs heeft nog nooit iemand tegen mij gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Trollscience het volgende:
hoi flippie kzou je tant2hard gefe en je je maagdelijkheid ontnemen want je bent superliev enso![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |