quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad die door zijn ooms naar de hoeren was gebracht toen ie 16 werd
Weet ik tochquote:
Nu wil ik door jou wel ontmaagd worden. Zo iets lievvvs heeft nog nooit iemand tegen mij gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Trollscience het volgende:
hoi flippie kzou je tant2hard gefe en je je maagdelijkheid ontnemen want je bent superliev enso![]()
![]()
Jij was 14?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Trollscience het volgende:
hoi flippie kzou je tant2hard gefe en je je maagdelijkheid ontnemen want je bent superliev enso![]()
![]()
Nee, je begrijpt het nu even niet. In dit verhaal ben jij de zolderautist, niet de hoer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, dan kwalificeer ik zeker niet, ik ben later ontmaagd.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het nu even niet. In dit verhaal ben jij de zolderautist, niet de hoer.
Een doorsnee fokkerbiografie dusquote:
Lekker danquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad die door zijn ooms naar de hoeren was gebracht toen ie 16 werd
Shit, dan kwalificeer ik zeker niet, ik ben later ontmaagd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het nu even niet. In dit verhaal ben jij de zolderautist, niet de hoer.
Vroeger stond ik ook in die UIquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut ik wist dat ik mensen vergeten was
Geen happy ending?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mono en ik zijn samen naar de hoeren geweest, daar hebben we hoeren laten gaggen tot ze moesten kotsen. Daarna hebben wij hoerenkots gesnoven
Brandde het? De hoeren bedoel ik he? Achteraf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mono en ik zijn samen naar de hoeren geweest, daar hebben we hoeren laten gaggen tot ze moesten kotsen. Daarna hebben wij hoerenkots gesnoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |