Nee ik ga lezen! Ze hebben er dus wel iets mee gedaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Reilain het volgende:
I know cooki... maar das ook zo ranzig...
@ Meimeltje.... Heb je de nieuwsbrief al gezien?! En het bijtprotocol?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lucas belt ook met telefoon (de echte) leuk joh.. belde mn zus ns op mn mobiel om te zeggen dat ze lucas aan de lijn had op de vaste telefoon![]()
wij dachten trouwens dat ie t op t kdv had geleerd, want ik bel nooit
![]()
maar harry van asy bewijst dat t ook zonder kdv kan![]()
o.. enne meimel: deed je n cooki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het zaterdag voor familie gevierd en vanmiddag komen er twee kindjes spelen (twee broertjes, zelfde leeftijd als mijn twee jongens. Goede klik, komen elkaar tegen bij de kerk en op de peutergym)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:10 schreef happyme28 het volgende:
Jak, die snotverhalenhier neuspeer of Otrivin hoor. Gaat tot nu toe prima!
Jochem, gefeliciteerd! Troel en kinders een hele fijne dag gewenst. Vier je het ook vandaag?
Leuk hè dat bellen van de kindjes. Daan is heel bedreven inmiddels. Geweldig toch?!
Schreef ik gister dat Daan zelden tot na 8 uur slaapt, moet ik hem nu wakker maken om te gaan zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:42 schreef Shandaly het volgende:
[...] Kijk mijn giechelkontje nou!
(Dat tongetje uitsteken heeft ie van mij ben ik bang...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |