quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Troel het volgende:
Ik neem Jochem mee naar het volgende topic
Morgen wordt meneer 2quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef Keshet het volgende:
[..]Is hij jarig? Heb ik iets gemist?
Cooki, ik ga je even PM'en.![]()
Ja 2 jaar geleden ging ik naar bed, wetende dat de volgende ochtend de boel ingeleid zou worden. Om 's nachts wakker te worden van iemand die laat naar bed ging en buikpijn te hebben, wat later gewoon weeën bleken te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef octopussy het volgende:
Oh Troel, is het al zover?Gefeliciteerd met Jochem!
Jamaar, jamaar, mama gaat naar bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef Keshet het volgende:
Dan mag hij nog niet mee!![]()
Alvast een hele fijne dag gewenst!
Ik ga alvast een mooie kaart uitgooglenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Troel het volgende:
Ik neem Jochem mee naar het volgende topic
ik vond de mijne leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:13 schreef Meimeltje het volgende:
Troel, leuke traktaties heb je gemaakt!![]()
Oh, en waar ze het snuiten van haar neus op haar hand vandaan heeft weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Keshet het volgende:
't is wel heel handig als ze zelf hun neus kunnen snuiten! De mijne kan dat!Op haar hand.
Ech nie in een zakdoekje he.
![]()
Als iemand een zakdoekje bij/langs je neus houdt dan blijf je stokstijf staan en dan laat je 't allemaal maar gebeuren.
nee, dat was voor Rubenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Cooki het volgende:
plop toch?![]()
is wel ontopic in het kader van neuszuigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |