Niko vind ik ook niks!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Kijkcijfers:
Aflevering 6: 6 oktober 1.220.000
Aflevering 7: 13 oktober 1.172.000
En Kobe is uitgeschakeld, Tanja zit terug in het spel, niemand zit meer in de grot en de kampen zijn samengevoegd.
Zie het als een disclaimer om hysterische Belgen als musti rustig te houden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef mazaru het volgende:
Ik ben helemaal niet pro-Belgen.
Ik ben pro-normale-Belgen. Maar die Kobe vind ik nog steeds 10x niks. Dus dat is er al 1 waar ik anti voor ben
Idd, het is gewoon vervelend aan het worden, iedere keer weer die schijnheilige stemafspraken en dergelijke, onder het mom van "taktiek".quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef mazaru het volgende:
Ik ben helemaal niet pro-Belgen.
Ik ben pro-normale-Belgen. Maar die Kobe vind ik nog steeds 10x niks. Dus dat is er al 1 waar ik anti voor ben
2009 was een goed jaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu ik wat oudere seizoenen heb teruggekeken snap ik niet echt waar het idee vandaan komt dat het 'altijd' Belgen zijn.
Dit seizoen: Niko-Kobe-Deborah, inderdaad een Vlaams onderonsje.
2010: Sergio/Iwein, inderdaad ook Vlaams.
2009: Nooit een heel duidelijk complot geweest, en Marcel (Vlaams) kreeg bij het enige duidelijke complotmoment cruciale hulp van Jeroen (Nederlands).
2009: Hans is Nederlands en dat was de grootste achterbakse vent van allemaal.
Verder terug heb ik het niet gezien, maar het is niet zozeer exclusief Vlaams om slinks te spelen.
Wat vrees je dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef mazaru het volgende:
Als er volgende week gaat gebeuren wat wij vrezen dat er gaat gebeuren, dat is die Niko wat mij betreft de opperKutBelg
Wat doodloper zegt.quote:
Ik vind die jongen juist spooky!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:41 schreef MargrietV het volgende:
Ben een fan van Jochem. Vind het een geinig manneke!
Hij is zo lief, onschuldig en naïef.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef Musti het volgende:
[..]
Ik vind die jongen juist spooky!!![]()
Heb je die zien kijken naar de camera, toen hij die munten vond?
Ik dacht dat de cameraman zelf even schrok toen.
Ik denk dat ik dan echt dingen naar mijn scherm ga gooienquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat doodloper zegt.
En dat maakten we op uit de preview voor volgende week.
Ik mis bij 2009 wel Geert en die andere vrouw die bij hem en hans hoorde en natuurlijk Hiu Kwan en haar geslaagde anticomplot-complotquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu ik wat oudere seizoenen heb teruggekeken snap ik niet echt waar het idee vandaan komt dat het 'altijd' Belgen zijn.
Dit seizoen: Niko-Kobe-Deborah, inderdaad een Vlaams onderonsje.
2010: Sergio/Iwein, inderdaad ook Vlaams.
2009: Nooit een heel duidelijk complot geweest, en Marcel (Vlaams) kreeg bij het enige duidelijke complotmoment cruciale hulp van Jeroen (Nederlands).
2009: Hans is Nederlands en dat was de grootste achterbakse vent van allemaal.
Verder terug heb ik het niet gezien, maar het is niet zozeer exclusief Vlaams om slinks te spelen.
Ja, maar de poll zag er raar uit, toen ik 'm kopieerde, ik weet niet hoe dat komt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:51 schreef Moonwalk het volgende:
wil ik net op de pol drukkensoeft het weg
Getraumatiseerd door Urbanus zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:48 schreef Moonwalk het volgende:
IWEIN ( 2010 )
[ afbeelding ]
KOBE ( 2011 )
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen![]()
( hint:
+
)
quote:
dat anti-complot was geniaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik mis bij 2009 wel Geert en die andere vrouw die bij hem en hans hoorde en natuurlijk Hiu Kwan en haar geslaagde anticomplot-complot
Mwuahah ik snap dit nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:04 schreef Musti het volgende:
[..]
Getraumatiseerd door Urbanus zou ik zeggen.
Second, would be Urbanuskes.![]()
Niet echt verschillen! Maar wou het toch effekens zeggen.![]()
Ik zag het niet goed, het was zo snel wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:03 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ja, maar de poll zag er raar uit, toen ik 'm kopieerde, ik weet niet hoe dat komt.
Poll: Wie is Robinson 2011?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed, het was zo snel weg
Weet niet echt wat je niet snapt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mwuahah ik snap dit nietextra uitleg graag
Doppen = uitkering, als je gezinshoofd bent ontvang je hier vlug zo'n 1000 Euro op z'n minst, tel daar wat kids bij en nog een paar 100 E extra op z'n minst. Is voor ons ook een raadsel hoor, wat die uitkeringen betreft. Maar hoe meer gastjes dat je hebt rondlopen hoe meer je uitkering bedraagd of zoiets. Hij heeft wel een punt met die "buitenlanders", die ontvangen inderdaad meer ook al zitten die kindjes nog in Afrika of waar dan ook. Echt maf hier, dat systeem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Klinkt voor mij alsof hij lekker heeft zitten bluffen en het gewonnen heeft want nu werkt hij lekker in de horeca zoals hij wilde ( maar dus eerder niet mocht
)
Als hij dan ook nog eens vanwege haar met zijn modellenwerk heeft moeten stoppen dan moet ze niet zo zeuren![]()
"Doppen" ken ik niet, ik neem aan dat dat hetzelfde is als een uitkering in Nederland? Wat krijgen jullie veel zeg in Belgie, ik geloof dat dat hier zo een 800 euro per maand is en ook niet als je zomaar stopt met studeren ofzo. De manier waarop hij dat zegt is een beetje minder, maar het kan ook een beetje aangedikt zijn door de media. Maar hij is dus in ieder geval geen "uitkeringstrekker" zoals we dat hier noemen.
![]()
Die vrouw lijkt een beetje op DO
Urbain? Urbanusjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:19 schreef Musti het volgende:
[..]
Weet niet echt wat je niet snapt?![]()
Iwein "probeert" Urbain na te apen. Iets vulgairder dan. Wat echt niet bij iedereen in de smaak valt.
Kobe "den tovenaar".
(Als klein mannen "probeerden" wij Urbanusjes te spelen.) Wat niet zo bij iedereen goed lukt.
Zie ook latere carriere van bv. deze heren. Kobe dacht ik, is te zien op Ketnet.(kanaal voor de kids hier)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Urbanus_(artiest)quote:
Urbanus van Anus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Musti het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Urbanus_(artiest)
Urbanus, artiestennaam van Urbain Joseph Servranckx
In de jaren 80 was het vooral cool om Urbanusje te spelen.We probeerden z'n acts zo goed mogelijk na te spelen.
Er waren toen tonnen video's met z'n shows.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Urbanus van Anus.![]()
Een beetje de Vlaamse André van Duin?
Nu zijn we aan het praten!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Musti het volgende:
[..]
url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Urbanus_(artiest)[/url]
In de jaren 80 was het vooral cool om Urbanusje te spelen.We probeerden z'n acts zo goed mogelijk na te spelen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Musti het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Urbanus_(artiest)
Het niet te ver gaan zoeken,hé.
We weten al dat we een verschillend taalgebruik hebben.![]()
Er is ook nog zoiets als algemene kennisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:25 schreef Moonwalk het volgende:
Want iedereen is met Urbanus opgegroeid? Wat een onzin
Ik heb het als kind wel eens voorbij zien komen en vond daar helemaal niks aan en nooit naar gekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als algemene kennis
Ik vind Freek de Jonge ook niets aan, maar dan ken ik hem nog wel
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef arucard het volgende:
Als je Urbanus niet kent, dan heb je niet geleefd.
Tellen de stripboeken ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef arucard het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef arucard het volgende:
Een Belgisch persoon die net zo niet leuk is als dit seizoen.quote:
Iemand die niet zo goed is in Urbenquote:
Denk overrated,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:10 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Tellen de stripboeken ook?![]()
Overigens ; die voorstukjes op RTL zijn bizar irritant, met al dat weggepiep.. Zullen ze zelf wel weer onwijs leuk hebben gevonden. Maargoed, belooft in elk geval een spannende aflevering met veeel stem 'problemen'OF het is weer eens onwijs overrated
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Kijkcijfers:
Aflevering 6: 6 oktober 1.220.000
Aflevering 7: 13 oktober 1.172.000
En Kobe is uitgeschakeld, Tanja zit terug in het spel, niemand zit meer in de grot en de kampen zijn samengevoegd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef zoem het volgende:
Je zou maar de munt weggooien ipv het kistje
Dankjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef zoem het volgende:
We zullen het extra zoetsappig houden MW
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef Moonwalk het volgende:
ik kan niet meechatten![]()
straks terugkijken en+
doen om jullie commentaar
quote:
Zou het? Lijkt me niet hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef themole het volgende:
[..]
Dan weet Nico het ook vrij snel.
Heb een vermoeden dat Nico een nieuw maatje voor complotten heeft gevonden.quote:
Die heeft sowieso niet echt veel gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef zoem het volgende:
Lauretta vertrouwt ze niet? Hmm, heb ze nog niets complotterigs zien doen.
Ik denk juist dat Nico zich meer aanpast. Hij kijkt nu wel uit nu Deborah en Kobe eruit zijn. Hij kan zomaar de volgende zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef themole het volgende:
[..]
Heb een vermoeden dat Nico een nieuw maatje voor complotten heeft gevonden.
Ze doen inderdaad niet veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef arucard het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de Nederlandse deelnemers
Een fuik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef zoem het volgende:
Misschien moeten ze Nico's oren maar als vishengel gebruiken
Hij zorgt voor de emotionele balans in het teamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef Blistering het volgende:
Patrick heeft het moeilijk, die gast voert echt geen ene flikker uit.
Ik ook, toch vind ik Tanja en Nicolas de echte Robinsons.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Blistering het volgende:
Ik begin meer respect te krijgen voor Nico.
Ik zat te slapenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ironisch dat je dat dan verwart met klok en klepel. Zou net zo goed op jou kunnen slaan.
Idd flink, eigenlijk bijna te zwaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef Darkestrah het volgende:
Zozo, dat is een zware consequentie.
Het werkt een complot wel in de hand. Er zit daar een Belg achter de schermen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef themole het volgende:
[..]
Idd flink, eigenlijk bijna te zwaar.
Hoe maak je dat nou van gymleraar? Het stond nog geen minuut geleden op tv en nu al foutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef themole het volgende:
Oh hij is turnleerkracht, dat is echt een flink voordeel.
Belgisch was turnleerkracht volgensmij, ik volg de ondertiteling niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe maak je dat nou van gymleraar? Het stond nog geen minuut geleden op tv en nu al fout.
Dat zou nog kunnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef themole het volgende:
[..]
Belgisch was turnleerkracht volgensmij, ik volg de ondertiteling niet.
Niet meer, neem ik aan? Ze moest net haar ketting inleveren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Tanja en Anne.Tanja heeft toch immuniteit, dus Anne mag wel eerder klaar zijn.
Ja dat bedoel ik, steeds dat vallen en dan weer terug moeten, gadver.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als je er zelf staat, ja. Ik vind er geen bal aan..
Maar dan heeft ze helemaal niks aan die ketting gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niet meer, neem ik aan? Ze moest net haar ketting inleveren.
Hmmmmmmm.... Inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze helemaal niks aan die ketting gehad.
Eddy heeft zich daar stiekem op het eiland verstopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
5 Nederlanders? Anne is tegenwoordig Nederlander?
in een kistjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eddy heeft zich daar stiekem op het eiland verstopt.
Je kunt toch niet méér stinken dan dat je daar stinkt, lijkt me. Het had mij ook niet veel uit gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |