abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:54:11 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103203688
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
In dit soort gevallen zou ik haast willen dat catbert wel crutch was ;(
Ik denk niet dat je mij als mod wil :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103203729
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha flauwe humor tijn :P
Waar? :)

quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Versieren. Als het niet lukt bij de meisjes heb je altijd de kerstboom nog ;)
Dat kan altijd nog. :) Nee ik blijf het wel bij meisjes proberen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En ik dacht nog wel dat je het wel snapte maar een woordgrapje maakte met het 'ben de draad kwijt' stukje. :P
Dat was het ook ;)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:55:23 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103203751
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef firefly3 het volgende:
De meerderheid mist de kennis en ervaring en zelfs levenservaring.
Val ik daar ook onder? :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103203821
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat weet ik niet :+ Zolang die show of's maar verdwijnen ben ik elke mod dankbaar _O_
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:56:57 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103203838
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Versieren. Als het niet lukt bij de meisjes heb je altijd de kerstboom nog ;)
Ik weet al met wie ik de kerstdagen ga doorbrengen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103203882
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Want Catbert voert allerlei willekeurige regeltjes in:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch denk ik eigenlijk dat hij wel een rechtvaardige mod zou zijn :)
pi_103204098
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet al met wie ik de kerstdagen ga doorbrengen.
Gerrie en een kerstboom?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103204156
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is vast hartstikke leuk en aardig en wat mij betreft is daar ook vast wel een plaats voor, maar niet hier.

Dit topic is geen algemeen versiertopic. De meeste mensen hier zijn niet geïnteresseerd in lezen of filmpjes over versieren, maar willen gewoon sociaal wat beter worden en het net voor elkaar krijgen om een meisjes te kunnen versieren om daar de rest van hun leven bij te blijven.

Het feit dat dit topic in "Relaties & Psychologie" staat geeft ook al aan dat er toch een bepaalde achtergrond is. Als je de OP leest zie je ook dat er een spoiler-tag zit met heel veel informatie uit de tijd toen het topic tijdelijk gesplitst is in een versieren- en eenzaamheid-deel. Sowieso geeft de openingspost een duidelijk beeld van de achtergrond van dit topic en jullie posts en zienswijze passen daar gewoon echt niet in. Uiteraard ga ik er vanuit dat het gewoon goed bedoeld is, dus neem ik an dat jullie een topic starten wat wel past bij wat jullie willen. Dat werkt voor ons allemaal beter dan een topic met 338 delen bagage proberen te veranderen :)
Een meisje kunnen krijgen door zo weinig mogelijk energie in jezelf te steken en niet alleen dood te hoeven gaan, zo zie ik het zoals je het beschrijft.

Je doet er alles aan om jezelf te verbeteren, of je doet het niet. Als je een halve inzet levert dan heb je misschien pas seks op je 50e door stom toeval en met de meid die je niet eens zo leuk vind. Dit is denk ik niet wat je wilt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103204273
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Val ik daar ook onder? :)
Als je zegt dat vrouwen niet testen en niet hard to get kunnen spelen dan mis je nog wel iets. Als je toegeeft dat vrouwen soms hard to get kunnen spelen krijg je het voordeel van de twijfel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:05:27 #130
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103204333
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
Toch denk ik eigenlijk dat hij wel een rechtvaardige mod zou zijn :)
Ben 10 jaar terug ofzo een tijd mod geweest op forum.scholieren.com. Ga ik niet weer doen :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:
Als je zegt dat vrouwen niet testen en niet hard to get kunnen spelen dan mis je nog wel iets. Als je toegeeft dat vrouwen soms hard to get kunnen spelen krijg je het voordeel van de twijfel.
Ik heb nooit geclaimd dat vrouwen niet hard to get spelen. Ik ben het niet eens met jouw definitie van testen. Maar laten we ophouden met dat geneuzel daarover, want we gaan het toch niet eens worden, en de mensen die hulp nodig hebben, hebben er ook niks aan.
pi_103204807
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ben 10 jaar terug ofzo een tijd mod geweest op forum.scholieren.com. Ga ik niet weer doen :)

[..]

Ik heb nooit geclaimd dat vrouwen niet hard to get spelen. Ik ben het niet eens met jouw definitie van testen. Maar laten we ophouden met dat geneuzel daarover, want we gaan het toch niet eens worden, en de mensen die hulp nodig hebben, hebben er ook niks aan.
Ik zou graag willen dat je het begrijpt, want je zat dacht ik nu in een relatie en het kan wel handig zijn voor je.

Tijdens een relatie kan ze je ook testen, dat ze iets zegt wat een beetje raar is en tegelijkertijd in je ogen aankijkt hoe je erop zult reageren. Hierbij let ze ineens geconcentreerd op je reactie.
pi_103205048
Ja ik test mijn vriend ook altijd! Nu maar hopen dat ie niet meeleest en van jou leert, FF, dan is de lol eraf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103205223
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik test mijn vriend ook altijd! Nu maar hopen dat ie niet meeleest en van jou leert, FF, dan is de lol eraf!
SPOILER
Testen doe je onbewust.

Vrouwen zijn soms totaal niet rationeel en weten soms zelf niet waarom ze buiten hun proporties hebben gereageerd. Ze zeggen dat ze zich zo "voelden". Is dit niet herkenbaar bij je?
pi_103205262
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Testen doe je onbewust.

Vrouwen zijn soms totaal niet rationeel en weten soms zelf niet waarom ze buiten hun proporties hebben gereageerd. Ze zeggen dat ze zich zo "voelden". Is dit niet herkenbaar bij je?
Niet bij mijn partner :)
pi_103205322
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Niet bij mijn partner :)
Vast weleens ruzie's gehad over iets kleins.
pi_103205393
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

we hebben.. 1 keer per jaar ruzie? En dan niet over iets onbenulligs.
pi_103205501
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

we hebben.. 1 keer per jaar ruzie? En dan niet over iets onbenulligs.
Mooi
pi_103205528
Het testen gebeurd inderdaad op basis van onzekerheid van de vrouw. Zodra je als vrouw onzeker bent ga je vanzelf wel testen of hij nog van je houdt door irrationeel gedrag te vertonen aan jou zijde.
pi_103205564
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus zelfs een ruzie is al testen?
pi_103205609
Ben ik de enige die dit niet begrijpt?
14 SHADES OF GREY
pi_103205652
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dus zelfs een ruzie is al testen?
Nope, ruzie over een klein iets vloeit meestal wel uit een test die de partner niet heeft doorstaan. Dit is denk ik te diepgaand voor jou.
pi_103205692
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, ruzie over een klein iets vloeit meestal wel uit een test die de partner niet heeft doorstaan. Dit is denk ik te diepgaand voor jou.
Ik denk dat jij gewoon onzin uitkraamt of op zijn minst de verkeerde woorden kiest voor je verhaaltjes.
Maar dat is denk ik te diepgaand voor jou.
pi_103205716
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef firefly3 het volgende:
Het testen gebeurd inderdaad op basis van onzekerheid van de vrouw. Zodra je als vrouw onzeker bent ga je vanzelf wel testen of hij nog van je houdt door irrationeel gedrag te vertonen aan jou zijde.
Vandaar dat ik niet test, ik ben zelfverzekerd in de relatie :+
(verder vind ik het nutteloos, we zijn al eventjes bij elkaar, hebben een stabiele relatie en weten wat we aan elkaar hebben. Als je dan nog moet testen zit t niet goed)
pi_103205843
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik niet test, ik ben zelfverzekerd in de relatie :+
(verder vind ik het nutteloos, we zijn al eventjes bij elkaar, hebben een stabiele relatie en weten wat we aan elkaar hebben. Als je dan nog moet testen zit t niet goed)
Ja klopt wel. Vergeet niet dat het allemaal onbewust is, een ingewikkelde psychologie zit erachter.
pi_103205944
Ik denk ook niet dat een vrouw hier toegeeft dat ze soms handelt naar haar emoties ook al is ze irrationeel. Emoties gaan soms boven alles voor een vrouw.
pi_103206004
Wie zei dat nu als iemand zich zelf durft open te stellen dat het een teken is dat ze in je geïnteresseerd is?
14 SHADES OF GREY
pi_103206037
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Wie zei dat nu als iemand zich zelf durft open te stellen dat het een teken is dat ze in je geïnteresseerd is?
Dat is vooral een teken van vertrouwen, niet perse van interesse
pi_103206049
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja klopt wel. Vergeet niet dat het allemaal onbewust is, een ingewikkelde psychologie zit erachter.
Zo makkelijk om dan maar te zeggen dat het onbewust is. Je woordkeuze is gewoon raar voor dat hele testverhaaltje.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk ook niet dat een vrouw hier toegeeft dat ze soms handelt naar haar emoties ook al is ze irrationeel. Emoties gaan soms boven alles voor een vrouw.
Ik denk dat jij geen idee hebt waar je over praat, want heel veel vrouwen geven zelf altijd al aan emotioneler/gevoeliger te zijn dan mannen. Jij brengt het alleen of ze dan meteen labiel gaan doen en 'testen' en nee daar kan ik me nou net niet in vinden.
pi_103206062
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee wie het gezegd heeft, maar ik weet niet of dat wel waar is... :P
pi_103206072
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat is vooral een teken van vertrouwen, niet perse van interesse
Mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')