Ik denk niet dat je mij als mod wilquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
In dit soort gevallen zou ik haast willen dat catbert wel crutch was
Waar?quote:
Dat kan altijd nog.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Versieren. Als het niet lukt bij de meisjes heb je altijd de kerstboom nog
Dat was het ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je het wel snapte maar een woordgrapje maakte met het 'ben de draad kwijt' stukje.
Val ik daar ook onder?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef firefly3 het volgende:
De meerderheid mist de kennis en ervaring en zelfs levenservaring.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij als mod wil
Ik weet al met wie ik de kerstdagen ga doorbrengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Versieren. Als het niet lukt bij de meisjes heb je altijd de kerstboom nog
Want Catbert voert allerlei willekeurige regeltjes in:quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij als mod wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch denk ik eigenlijk dat hij wel een rechtvaardige mod zou zijn![]()
Gerrie en een kerstboom?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet al met wie ik de kerstdagen ga doorbrengen.
Een meisje kunnen krijgen door zo weinig mogelijk energie in jezelf te steken en niet alleen dood te hoeven gaan, zo zie ik het zoals je het beschrijft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is vast hartstikke leuk en aardig en wat mij betreft is daar ook vast wel een plaats voor, maar niet hier.
Dit topic is geen algemeen versiertopic. De meeste mensen hier zijn niet geïnteresseerd in lezen of filmpjes over versieren, maar willen gewoon sociaal wat beter worden en het net voor elkaar krijgen om een meisjes te kunnen versieren om daar de rest van hun leven bij te blijven.
Het feit dat dit topic in "Relaties & Psychologie" staat geeft ook al aan dat er toch een bepaalde achtergrond is. Als je de OP leest zie je ook dat er een spoiler-tag zit met heel veel informatie uit de tijd toen het topic tijdelijk gesplitst is in een versieren- en eenzaamheid-deel. Sowieso geeft de openingspost een duidelijk beeld van de achtergrond van dit topic en jullie posts en zienswijze passen daar gewoon echt niet in. Uiteraard ga ik er vanuit dat het gewoon goed bedoeld is, dus neem ik an dat jullie een topic starten wat wel past bij wat jullie willen. Dat werkt voor ons allemaal beter dan een topic met 338 delen bagage proberen te veranderen
Als je zegt dat vrouwen niet testen en niet hard to get kunnen spelen dan mis je nog wel iets. Als je toegeeft dat vrouwen soms hard to get kunnen spelen krijg je het voordeel van de twijfel.quote:
Ben 10 jaar terug ofzo een tijd mod geweest op forum.scholieren.com. Ga ik niet weer doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
Toch denk ik eigenlijk dat hij wel een rechtvaardige mod zou zijn![]()
Ik heb nooit geclaimd dat vrouwen niet hard to get spelen. Ik ben het niet eens met jouw definitie van testen. Maar laten we ophouden met dat geneuzel daarover, want we gaan het toch niet eens worden, en de mensen die hulp nodig hebben, hebben er ook niks aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:
Als je zegt dat vrouwen niet testen en niet hard to get kunnen spelen dan mis je nog wel iets. Als je toegeeft dat vrouwen soms hard to get kunnen spelen krijg je het voordeel van de twijfel.
Ik zou graag willen dat je het begrijpt, want je zat dacht ik nu in een relatie en het kan wel handig zijn voor je.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben 10 jaar terug ofzo een tijd mod geweest op forum.scholieren.com. Ga ik niet weer doen
[..]
Ik heb nooit geclaimd dat vrouwen niet hard to get spelen. Ik ben het niet eens met jouw definitie van testen. Maar laten we ophouden met dat geneuzel daarover, want we gaan het toch niet eens worden, en de mensen die hulp nodig hebben, hebben er ook niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik test mijn vriend ook altijd! Nu maar hopen dat ie niet meeleest en van jou leert, FF, dan is de lol eraf!Testen doe je onbewust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen zijn soms totaal niet rationeel en weten soms zelf niet waarom ze buiten hun proporties hebben gereageerd. Ze zeggen dat ze zich zo "voelden". Is dit niet herkenbaar bij je?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Niet bij mijn partnerquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Testen doe je onbewust.
Vrouwen zijn soms totaal niet rationeel en weten soms zelf niet waarom ze buiten hun proporties hebben gereageerd. Ze zeggen dat ze zich zo "voelden". Is dit niet herkenbaar bij je?
Vast weleens ruzie's gehad over iets kleins.quote:
we hebben.. 1 keer per jaar ruzie? En dan niet over iets onbenulligs.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vast weleens ruzie's gehad over iets kleins.
Mooiquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
we hebben.. 1 keer per jaar ruzie? En dan niet over iets onbenulligs.
Dus zelfs een ruzie is al testen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vast weleens ruzie's gehad over iets kleins.
Nope, ruzie over een klein iets vloeit meestal wel uit een test die de partner niet heeft doorstaan. Dit is denk ik te diepgaand voor jou.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus zelfs een ruzie is al testen?
Ik denk dat jij gewoon onzin uitkraamt of op zijn minst de verkeerde woorden kiest voor je verhaaltjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, ruzie over een klein iets vloeit meestal wel uit een test die de partner niet heeft doorstaan. Dit is denk ik te diepgaand voor jou.
Vandaar dat ik niet test, ik ben zelfverzekerd in de relatiequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef firefly3 het volgende:
Het testen gebeurd inderdaad op basis van onzekerheid van de vrouw. Zodra je als vrouw onzeker bent ga je vanzelf wel testen of hij nog van je houdt door irrationeel gedrag te vertonen aan jou zijde.
Ja klopt wel. Vergeet niet dat het allemaal onbewust is, een ingewikkelde psychologie zit erachter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niet test, ik ben zelfverzekerd in de relatie
(verder vind ik het nutteloos, we zijn al eventjes bij elkaar, hebben een stabiele relatie en weten wat we aan elkaar hebben. Als je dan nog moet testen zit t niet goed)
Dat is vooral een teken van vertrouwen, niet perse van interessequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Wie zei dat nu als iemand zich zelf durft open te stellen dat het een teken is dat ze in je geïnteresseerd is?
Zo makkelijk om dan maar te zeggen dat het onbewust is. Je woordkeuze is gewoon raar voor dat hele testverhaaltje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Vergeet niet dat het allemaal onbewust is, een ingewikkelde psychologie zit erachter.
Ik denk dat jij geen idee hebt waar je over praat, want heel veel vrouwen geven zelf altijd al aan emotioneler/gevoeliger te zijn dan mannen. Jij brengt het alleen of ze dan meteen labiel gaan doen en 'testen' en nee daar kan ik me nou net niet in vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk ook niet dat een vrouw hier toegeeft dat ze soms handelt naar haar emoties ook al is ze irrationeel. Emoties gaan soms boven alles voor een vrouw.
Geen idee wie het gezegd heeft, maar ik weet niet of dat wel waar is...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Wie zei dat nu als iemand zich zelf durft open te stellen dat het een teken is dat ze in je geïnteresseerd is?
Mee eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is vooral een teken van vertrouwen, niet perse van interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |