Net waar je zin in hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor. Ik zou bijvoorbeeld niet zo goed weten maar ik mezelf dan moet melden
Dat kan eigenlijk niet hè, als je kapitein bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Val jij ook tussen wal en schip
Ik ga gewoon in beide posten danquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Val jij ook tussen wal en schip
captain obviousquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet hè, als je kapitein bent
Alleen over lullen natuurlijk weet je wel niet hoe eng versieren isquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Cactus1 het volgende:
Iemand nog wat versiert vandaag of een poging tot gedaan? Of wordt er hier alleen maar geluld erover en niks ondernomen?
Dan veranderen we de titel van dit topic in "Als versieren niet zo makkelijk gaat door sociale onhandigheid en waarin we niet extreem goed willen worden en de nadruk willen leggen op het versieren waardoor we geen PUA-taferelen willen of PUA-taferelen waarvan wordt beweerd dat het geen PUA is maar waarvan de meerderheid dat wel vindt"quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant denk ik dat mensen als heloef dan tussen wal en schip vallen
Sup shawty, how you doin?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Cactus1 het volgende:
Iemand nog wat versiert vandaag of een poging tot gedaan? Of wordt er hier alleen maar geluld erover en niks ondernomen?
Van sommigen wel ja.quote:
In dit soort gevallen zou ik haast willen dat catbert wel crutch wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan veranderen we de titel van dit topic in "Als versieren niet zo makkelijk gaat door sociale onhandigheid en waarin we niet extreem goed willen worden en de nadruk willen leggen op het versieren waardoor we geen PUA-taferelen willen of PUA-taferelen waarvan wordt beweerd dat het geen PUA is maar waarvan de meerderheid dat wel vindt"
Maar serieus, ik vind dit topic zijn charme verloren hebben de laatste weken en dat vind ik heel erg jammer omdat ik hier toch alweer sinds deel 3 post
Versieren is cool, niet eng johquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen over lullen natuurlijk weet je wel niet hoe eng versieren is
Fantastisch. Wat heb jij versierd afgelopen dagen? Trek eens een boekje open over het weekend van een rasechte hosselaar.quote:
Kijk jij snapt het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Cactus1 het volgende:
De meerderheid mist de kennis en ervaring en zelfs levenservaring.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan veranderen we de titel van dit topic in "Als versieren niet zo makkelijk gaat door sociale onhandigheid en waarin we niet extreem goed willen worden en de nadruk willen leggen op het versieren waardoor we geen PUA-taferelen willen of PUA-taferelen waarvan wordt beweerd dat het geen PUA is maar waarvan de meerderheid dat wel vindt"
Maar serieus, ik vind dit topic zijn charme verloren hebben de laatste weken en dat vind ik heel erg jammer omdat ik hier toch alweer sinds deel 3 post
mooiquote:
Versier mij eens danquote:
Eens (en tevens ook sinds deel 3).quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef benzin het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet. Iemand die vraagt om versierd te worden is zelf al bezig met versierenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Versier mij eens dandat zou ik wel cool vinden
Ik heb anders nog wel een vrij goede versiertip, hoor...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige adviezen zijn vrij nutteloos inderdaad.
Whehe grapjas.quote:
Tromgeroffel.... VERTEL!?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:40 schreef Capstan het volgende:
Ik heb anders nog wel een vrije goede versiertip, hoor...
Oké, goed onthouden dan, allemaal, dan doe je het nooit meer fout:quote:
ssstquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. Iemand die vraagt om versierd te worden is zelf al bezig met versieren
Schroom je niet om die met ons te delen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een vrij goede versiertip, hoor...
Ik vind het over het algemeen wel gezellig hier. Zeker toen dit topic een slowchat wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens (en tevens ook sinds deel 3).
En naderhand netjes opbergen anders ben je volgend jaar uren bezig alles uit de knoop te halen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, goed onthouden dan, allemaal, dan doe je het nooit meer fout:
Capstan's versiertip #1:
-Doe altijd eerst de lampjes erin, want als je begint met de ballen en slingers, krijg je die dingen daarna nooit meer kwijt.
Geen dank
Godallejezus zo slecht dat het grappig word.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, goed onthouden dan, allemaal, dan doe je het nooit meer fout:
Capstan's versiertip #1:
-Doe altijd eerst de lampjes erin, want als je begint met de ballen en slingers, krijg je die dingen daarna nooit meer kwijt.
Geen dank
Dat was ook wel een klein beetje mijn insteekquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Godallejezus zo slecht dat het grappig word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |