quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
Ik ben tegenwoordig nergens meer veilig voor Flepke.
Sorry ik kan het niet latenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
Ik ben tegenwoordig nergens meer veilig voor Flepke.
Als ik nou had gezegd dat ik rijst ging eten was ie misschien leuk geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet laten
[ afbeelding ]
Ik had hem gepost puur uit eigen vermaakquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik nou had gezegd dat ik rijst ging eten was ie misschien leuk geweest.
Helaas nu niet.
Dan weet ik in ieder geval dat jij snel vermaakt ben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had hem gepost puur uit eigen vermaak
Ik ook hoor. Boks & bearhug man!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval dat jij snel vermaakt ben.
Die man op het plaatje, hij heeft niet de looks. Maar zou hij vrouwen kunnen "scoren" denk je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval dat jij snel vermaakt ben.
Ik doelde niet op hunquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gedoe met Eda en Newbie is wel klaar zo'n beetjeMaar dit is nog veel vermoeiender.
Vast wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die man op het plaatje, hij heeft niet de looks. Maar zou hij vrouwen kunnen "scoren" denk je?
Precies, maar probeer hem niet na te doen met een pakje rijst in je handenquote:
He wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies, maar probeer hem niet na te doen met een pakje rijst in je handen
Als opening met een pakje rijst de stad inquote:
En waarom zou ik dat in hemelsnaam gaan doen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als opening met een pakje rijst de stad in
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als opening met een pakje rijst de stad in
Zelfvermaak weer, het ideequote:Op maandag 17 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat in hemelsnaam gaan doen?
Veel plezier in je eigen wereldje dan maar.quote:
Zou je eens antwoord willen geven op:quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:32 schreef TheGame het volgende:
[..]
Jij was een aantal jaar geleden toch ook PUA-aanhanger (meen ik me te herinneren)? Ik ben benieuwd waarom je er nu zo op afgeeft.
(Ik stel de vraag nog een keer in dit deel in de hoop dat Crutch hem leest, want ik ben erg nieuwsgierig wat voor ervaringen voor deze ommekeer gezorgd hebben)
Catbert != Crutch. Maar ik ben er wel mee eens dat hij niets bijdraagt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou je eens antwoord willen geven op:
[..]
Verrek, ik zag een C en ik hapte.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Catbert != Crutch. Maar ik ben er wel mee eens dat hij niets bijdraagt.
Hij heeft wél leuke posts zo nu en danquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Catbert != Crutch. Maar ik ben er wel mee eens dat hij niets bijdraagt.
Ik heb niet alles gevolgd, ben benieuwtquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hij heeft wél leuke posts zo nu en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |