SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:28 schreef firefly3 het volgende:
Ontopic:
Bitchtests en hard to get komt voor. Vooral voor een beginner is het van belang dat hij niet alles persoonlijk neemt wat ze zegt. Als beginneling moet je kijken naar je eigen gedrag met een open visie, dan zul je begrijpen waarom ze zo doet tegen je. Mocht het zo zijn dat ze het wel echt meent, dan moet je er vrede mee hebben.
Sta open voor visies van anderen, vooral de visies van mensen die veel ervaring hebben. Geloof je het niet, dan test je het zelf uit. Hou ook een open visie terwijl jij zelf vrouwen benaderd, test nieuwe dingen uit zodat je weer iets nieuws leerd.
Jij was een aantal jaar geleden toch ook PUA-aanhanger (meen ik me te herinneren)? Ik ben benieuwd waarom je er nu zo op afgeeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat flepke en firefly zich maar even gedeisd moeten houden. Het is niet aan jullie om te bepalen wat voor soort topic dit is. Als je hier al wat langer post dan weet je het ook wel.
Kom a.u.b. niet met je Social Dynamics en ander Attraction-gelul, want dat heeft niets met normaal versieren te maken.
Dat versiergeneuzel van jullie is vrouwonterend en zoiets moet je niet eens willen toepassen.
Open je eigen PUA-topic en ga daar lekker uit het boek quoten, maar niet hier.
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:40 schreef mrk.n het volgende:
De mensen die de hele middag op deze twee personen happen.
Je verlegt opeens de discussie naar hard to get. Dit heeft niks te maken met de huidige discussie.quote:Om het simpel te zeggen: Jij zegt dat testen niet bestaan. Dus volgens jou bestaat hard to get ook niet, want dat is ook een test. Dus de vraag nogmaals: Bestaat hard to get spelen volgens jou?
Kan ik heel kort over zijn: nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:52 schreef debeterebob het volgende:
Goedemiddag deze middag, is er nog wat gebeud hier?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:28 schreef firefly3 het volgende:
Sta open voor visies van anderen, vooral de visies van mensen die veel ervaring hebben.
Openstaan en een kritische houding staan elkaar niet in de weg...quote:
Ik skip t topic steeds maar dit is dus nog steeds aan de gang?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:40 schreef mrk.n het volgende:
De mensen die de hele middag op deze twee personen happen.
Gedoe met Eda en Newbie is wel klaar zo'n beetjequote:Op maandag 17 oktober 2011 18:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik skip t topic steeds maar dit is dus nog steeds aan de gang?
Dit. Jammer dat het nog zo lang duurt tot de volgende meet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gedoe met Eda en Newbie is wel klaar zo'n beetjeMaar dit is nog veel vermoeiender.
Ja, maar ze leken er op de laatste pagina van het vorige deel achter te komen dat ze wellicht in het verkeerde topic zitten. Firefly heeft al gezegd dat hij vindt dat de naam van dit topic veranderd moet worden omdat het niet over versieren gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik skip t topic steeds maar dit is dus nog steeds aan de gang?
Nee, maar als er iemand is die absoluut niet open staat voor de visie van anderen is hij het wel, daarom is het zo grappigquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Openstaan en een kritische houding staan elkaar niet in de weg...
En hoe is het met jou, Benzin?
Heloef!, hoe is het met die volleybal chick van je?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Met mij gaat het redelijk op het moment. In het vorige deel van de reeks schreef ik een wat langer stuk waar toen welgeteld één persoon op reageerde omdat de rest te druk was met ruzie maken
Hard to get spelen is een test, beweer je wat anders? Geef beknopt antwoord aub.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
@firefly
[..]
Je verlegt opeens de discussie naar hard to get. Dit heeft niks te maken met de huidige discussie.
Dat ging over testen dat een vrouw je in het begin al leuk vind maar dat niet laat blijken met als oogpunt dat het een test is.
Dit spreek ik tegen en haal ik onder uit met argumenten en nu komt opeens de vraag of ik in hard to get geloof. Onder het motto dit is ook een test.
Net zoals je altijd doet. Op het moment dat jij vast loopt in een discussie kom je opeens met een externe factor om weer grip te krijgen op de gaande discussie.
Net als dat wanneer een versierpoging niet lukt het altijd aan de peraoon in kwestie of een externe factor ligt. Zo lang het maar niet jou schuld is.
Ik heb vandaag mn mondelinge tentamen gehaald *victory dance*quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
mwah
IK HAAT STUDIE HET IS VEEL TE DRUK
heyyquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
Ik ben tegenwoordig nergens meer veilig voor Flepke.
Sorry ik kan het niet latenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
Ik ben tegenwoordig nergens meer veilig voor Flepke.
Als ik nou had gezegd dat ik rijst ging eten was ie misschien leuk geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet laten
[ afbeelding ]
Ik had hem gepost puur uit eigen vermaakquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik nou had gezegd dat ik rijst ging eten was ie misschien leuk geweest.
Helaas nu niet.
Dan weet ik in ieder geval dat jij snel vermaakt ben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had hem gepost puur uit eigen vermaak
Ik ook hoor. Boks & bearhug man!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval dat jij snel vermaakt ben.
Die man op het plaatje, hij heeft niet de looks. Maar zou hij vrouwen kunnen "scoren" denk je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval dat jij snel vermaakt ben.
Ik doelde niet op hunquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gedoe met Eda en Newbie is wel klaar zo'n beetjeMaar dit is nog veel vermoeiender.
Vast wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die man op het plaatje, hij heeft niet de looks. Maar zou hij vrouwen kunnen "scoren" denk je?
Precies, maar probeer hem niet na te doen met een pakje rijst in je handenquote:
He wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies, maar probeer hem niet na te doen met een pakje rijst in je handen
Als opening met een pakje rijst de stad inquote:
En waarom zou ik dat in hemelsnaam gaan doen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als opening met een pakje rijst de stad in
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als opening met een pakje rijst de stad in
Zelfvermaak weer, het ideequote:Op maandag 17 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat in hemelsnaam gaan doen?
Veel plezier in je eigen wereldje dan maar.quote:
Zou je eens antwoord willen geven op:quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:32 schreef TheGame het volgende:
[..]
Jij was een aantal jaar geleden toch ook PUA-aanhanger (meen ik me te herinneren)? Ik ben benieuwd waarom je er nu zo op afgeeft.
(Ik stel de vraag nog een keer in dit deel in de hoop dat Crutch hem leest, want ik ben erg nieuwsgierig wat voor ervaringen voor deze ommekeer gezorgd hebben)
Catbert != Crutch. Maar ik ben er wel mee eens dat hij niets bijdraagt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou je eens antwoord willen geven op:
[..]
Verrek, ik zag een C en ik hapte.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Catbert != Crutch. Maar ik ben er wel mee eens dat hij niets bijdraagt.
Hij heeft wél leuke posts zo nu en danquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Catbert != Crutch. Maar ik ben er wel mee eens dat hij niets bijdraagt.
Ik heb niet alles gevolgd, ben benieuwtquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hij heeft wél leuke posts zo nu en dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |