Of de onthulling dat moneyfornothing vroeger een man wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het zou een leuke topicwending zijn, dat wel.
Je moet eens stoppen tijdens een discussie waar je in vast loopt te wijzigen naar een ander onderwerp.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hard to get spelen is een test, beweer je wat anders? Geef beknopt antwoord aub.
?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hard to get spelen is puur en alleen bedoeld om je eigen ego te strelen en is geen test maar een spelletje naar mijn mening.
Ik heb bijna geen ego jij wel en dat gaf je toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen tijdens een discussie waar je in vast loopt te wijzigen naar een ander onderwerp.
Hard to get spelen is puur en alleen bedoeld om je eigen ego te strelen en is geen test maar een spelletje naar mijn mening.
!= betekend ongelijk aan. Terug naar school jijquote:
volgende week weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
!= betekend ongelijk aan. Terug naar school jij
Gelukkig heb ik nog nooit wat van ze aangenomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
jeetje ik wil niet lullig doen hoor maar zo maak je van mensen die moeite met versieren hebben meer potentiele aanranders
Dat doe je goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog nooit wat van ze aangenomen.
Nah, beginners zitten meestal aan het andere kant van het spectrum. Wat voor hun al escalatie is is misschien al hoi zeggen en in de ogen aankijken. Naarmate ze het pad volgen van dingen proberen durfen ze steeds iets meer. Let wel: meestal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
jeetje ik wil niet lullig doen hoor maar zo maak je van mensen die moeite met versieren hebben meer potentiele aanranders
quote:
Op school gebruik je eerder: ≠quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
!= betekend ongelijk aan. Terug naar school jij
Je bent me voorquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op school gebruik je eerder: ≠
kloptquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op school gebruik je eerder: ≠
En van andere wel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog nooit wat van ze aangenomen.
Tyler doet jou na op 1:45. (ook voor heloef)quote:
Ik denk dat we dat maar moeten doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
Nogmaals, maak er 2 topics van:
"Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" > topic voor mensen die moeite hebben met praten tegen nieuwe/onbekende mensen/vrouwen. (niet versier gerelateerd maar gericht op het opbouwen van een (sociaal)leven, vriendschappen etc)
"Als versieren niet zo makkelijk gaat" > topic voor mensen die wel leuk kunnen keuvelen met (onbekende) vrouwen, die wel gewoon met vrouwen/mensen algemeen om kunnen gaan, die niet in een sociaal isolement zitten maar graag (nog) beter worden in het versieren.
Aan jou de eer om er een te openenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat maar moeten doenDan kunnen we weer verder waar we een aantal delen geleden gebleven waren en kunnen die paar mensen die hier niet thuis horen met zijn vieren verder onder deze topictitel. Iedereen blij
Wan twee walletjes snoepenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aan jou de eer om er een te openen
Maar aan de andere kant denk ik dat mensen als heloef dan tussen wal en schip vallen
Dat zal je altijd hebben. Hoe breed je een topic ook wil makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aan jou de eer om er een te openen
Maar aan de andere kant denk ik dat mensen als heloef dan tussen wal en schip vallen
Ik weet het niet, hoor. Ik zou bijvoorbeeld niet zo goed weten maar ik mezelf dan moet meldenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat maar moeten doenDan kunnen we weer verder waar we een aantal delen geleden gebleven waren en kunnen die paar mensen die hier niet thuis horen met zijn vieren verder onder deze topictitel. Iedereen blij
Val jij ook tussen wal en schipquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor. Ik zou bijvoorbeeld niet zo goed weten maar ik mezelf dan moet melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |