Ik snap de link niet helemaal. Ik ben de draad helemaal kwijt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En naderhand netjes opbergen anders ben je volgend jaar uren bezig alles uit de knoop te halen.
En wat werkt wel?quote:
Arme Tijn.quote:
Versieren / kerstboomquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal. Ik ben de draad helemaal kwijt.
Versieren --> kerstboomquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ik snap de link niet helemaal. Ik ben de draad helemaal kwijt.
Herfst, dan krijg je dat. Het wordt vanzelf weer lentequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:49 schreef Capstan het volgende:
Maar even tussendoor: ik post hier natuurlijk nog niet zo gek lang, maar zelfs ik proef de laatste dagen een andere sfeer.
Dan heb ik liever herfst. Hooikoorts en zo...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Herfst, dan krijg je dat. Het wordt vanzelf weer lente
Daarom kom ik hier ook niet meer zo vaak.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:49 schreef Capstan het volgende:
Maar even tussendoor: ik post hier natuurlijk nog niet zo gek lang, maar zelfs ik proef de laatste dagen een andere sfeer.
Dat is vast hartstikke leuk en aardig en wat mij betreft is daar ook vast wel een plaats voor, maar niet hier.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De meerderheid mist de kennis en ervaring en zelfs levenservaring.
Ze lezen geen dingen, bekijken geen filmpjes en proberen zelf niets uit. Ik ben één van de weinige die als een gek is geen benaderen om te testen wat wel en niet werkt. Zelfs groepjes van 6 vrouwen enzo om mijn benader angst weg te halen.
Ninja-editquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
Daarom kom ik hier ook niet meer zo vaak.
Story of my live.quote:
Nu snap ik het. Maar wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Versieren --> kerstboom
Eerst de lampjes, dan pas de ballen en de slingers en daarna de lampjes netjes opbergen anders wordt het een gedoe om ze volgend jaar weer uit de knoop te halen.
Geen dank
Gelukkigquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij mij niks op het moment, maar dat ligt niet aan jou
Gewoon weer een paar leuke mensen hier naartoe halenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier ook niet meer zo vaak.
Ja ik post sneller dan ik denk.quote:
Versieren. Als het niet lukt bij de meisjes heb je altijd de kerstboom nogquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Nu snap ik het. Maar wat heeft dat met dit topic te maken?
En ik dacht nog wel dat je het wel snapte maar een woordgrapje maakte met het 'ben de draad kwijt' stukje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Story of my live.![]()
Wat doe ik fout?
HELP
[..]
Nu snap ik het. Maar wat heeft dat met dit topic te maken?
[..]
Gelukkig
Eerlijk gezegd dacht ik dat ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je het wel snapte maar een woordgrapje maakte met het 'ben de draad kwijt' stukje.
Ik denk niet dat je mij als mod wilquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
In dit soort gevallen zou ik haast willen dat catbert wel crutch was
Waar?quote:
Dat kan altijd nog.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Versieren. Als het niet lukt bij de meisjes heb je altijd de kerstboom nog
Dat was het ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je het wel snapte maar een woordgrapje maakte met het 'ben de draad kwijt' stukje.
Val ik daar ook onder?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef firefly3 het volgende:
De meerderheid mist de kennis en ervaring en zelfs levenservaring.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij als mod wil
Ik weet al met wie ik de kerstdagen ga doorbrengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Versieren. Als het niet lukt bij de meisjes heb je altijd de kerstboom nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |