Nee, dat zei ik ook al. Niet erg handig.. of zoals jij het al noemde: ''te dom voor woorden''.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of hij nou gelijk heeft of niet dat is het punt niet, dat je in functie dusdanige uitspraken doet is te dom voor woorden. Je ziet hoe eea uitvergroot in de media komt. Die lulhannes heeft niet opgelet bij de les omgang met de media.
Snurk ze en schiet ze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef AchJa het volgende:
Ben pitten, morgen weer vroeg dag. Truste lui!
Damm... dat is echt te vroeg voor mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef AchJa het volgende:
Godver wat was het vanmorgen vroeg... en morgen en overmorgen weer om 04:30 opstaan.
Truste !quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef AchJa het volgende:
Ben pitten, morgen weer vroeg dag. Truste lui!
Was het leuk ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Lotusss het volgende:
Thuis van de EHBO les... ik kan weer verbandjes leggen!
Cutequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:34 schreef Thaboel het volgende:
Aaah wat schattig! Eerste stelletje in me klas in een feit
Is altijd gezellig! En heb mijn nieuwe diploma (verlenging) ook weer binnenquote:
Ga je verse spulletjes halen zeker?quote:
Wat dacht je van een loempia als ontbijt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga je verse spulletjes halen zeker?
Wel eens brandnetelsoep gegeten?quote:
Prive toegang vereistquote:
Oh ja, sorry. Da's alleen voor de elite.quote:
Gebruik maken van de omgeving, slimquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
Die soep is lekker.
In het veld maken we ook wel eens brandnetelthee. Ook goed te doen.
Zekers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gebruik maken van de omgeving, slimEen beetje kennis over eetbare planten kan een oefening heel wat plezanter maken
Alleen toegankelijk voor abbo-houders iddquote:
Oeh lekker! Jij moet ook een keer hier langskomen... we wonen naast een winkelcentrum met een goede slager, visboer, kaasboer en groentewinkel... naast 2 supermarkten natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat dacht je van een loempia als ontbijt?
En wat groenten, en wat kaas als ze goed spul hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |