Dat was vroeger van de Artillerie, ik weet niet wat er tegenwoordig zit, įls de kazerne tenminste nog bestaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, de Cort Heijligerskazerne
Geen idee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat was vroeger van de Artillerie, ik weet niet wat er tegenwoordig zit, įls de kazerne tenminste nog bestaat.
http://jeoudekazernenu.nl/cortheyligers/cortheyligersindex.htmlquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat was vroeger van de Artillerie, ik weet niet wat er tegenwoordig zit, įls de kazerne tenminste nog bestaat.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://jeoudekazernenu.nl/cortheyligers/cortheyligersindex.html
Dit klopt niet helemaal. De straatnaam 'Prins Frederik' heb ik nog in 1962 op de rechterschouder gedragen, in 1963 werd dit afgeschaft.quote:Dit werd op zijn beurt vervangen in 1953 door het Regiment Veldartillerie “Prins Frederik”, dat opleidingen voor 155 mm houwitsers en voor chauffeurs verzorgde.
In 1961 werd het RVA “Prins Frederik” opgeheven maar de chauffeursopleidingen bleven op de Cort Heyligers-kazerne.
Pas maar op dat je geen stoere LMB'er aan de haak gaat slaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Als antwoord op je vraag: ik ga samen met mijn ouders en broertje shoppen in Arnhem. Nog nooit geweest dus ben benieuwd.
Arnhem is leuk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Als antwoord op je vraag: ik ga samen met mijn ouders en broertje shoppen in Arnhem. Nog nooit geweest dus ben benieuwd.
De LMB'ers daar ook... Maitje: daar zitten errug leuke jongens tussen hoorquote:
Leuke stad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Vrij van alle dienstenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
@Clan
Ben jij toevallig nog in het bezit van de prijslijst die meestal bij de arts op de deur of muur hing?
SMEV = fl 100,- etc.
Lulijzer alweer gevonden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
@Clan
Ben jij toevallig nog in het bezit van de prijslijst die meestal bij de arts op de deur of muur hing?
SMEV = fl 100,- etc.
Nee.quote:
Jij ook al...quote:
Ik kreeg vandaag al een "beterschap" naar mijn hoofd geslingerd door een klant aan de telefoonquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
M'n neus zit zo dicht dat ik echt raar praat nu
Whut?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Op Utreg CS was dr geloof ik een ondersteboven van de roltrap naar bene gekomen. Beneden stond brankard met wit laken dr over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |