'vertrouwelijke procedure' en 'uitleggen' gaan niet echt samen he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef Sjeen het volgende:
Ze kunnen toch uitleggen waar de vraag vandaan komt of wat ze ermee willen bereiken? Of is dat nou zo dom gedacht...
Waarom ze van die rare dingen vragen. Met de huidige staat van internet, social media etc. moet een Delta Lloyd toch makkelijk zelf kunnen vaststellen wat er gebeurt is. En als Delta Lloyd er echt serieus werk van maakte dan lieten ze gewoon iemand persoonlijk langskomen om een paar vragen te stellen i.p.v. een dergelijk knullig kansloos briefje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat moet er precies goedgepraat worden dan?
ik zou het persoonlijk te gemakkelijk vinden om alleen maar te schermen met 'vertrouwelijke procedure'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef Northside het volgende:
[..]
'vertrouwelijke procedure' en 'uitleggen' gaan niet echt samen he?
Tsja, dat is de realiteit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef Sjeen het volgende:
ik zou het persoonlijk te gemakkelijk vinden om alleen maar te schermen met 'vertrouwelijke procedure'.
In plaats van die vraag te stellen, hadden ze natuurlijk ook gewoon op mensenlinq de naam en overlijdensdatum kunnen invullen. Dan heb je meteen alle advertenties die geplaatst zijn te pakken... hoef je een nabestaande niet mee lastig te vallen.quote:
Dan krijg je een topic 'ze zitten buiten mij om internet af te zoeken' waar dan weer iedereen overheen gaat vallen, dus daar schiet je ook niets mee op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef Blik het volgende:
Met de huidige staat van internet, social media etc. moet een Delta Lloyd toch makkelijk zelf kunnen vaststellen wat er gebeurt is.
De doel van een onderzoek is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen. Dat houdt waarschijnlijk in dat ze EN rare dingen vragen EN internet checken EN nog veel meer stappen ondernemen. Logisch toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef Blik het volgende:
Waarom ze van die rare dingen vragen. Met de huidige staat van internet, social media etc. moet een Delta Lloyd toch makkelijk zelf kunnen vaststellen wat er gebeurt is. En als Delta Lloyd er echt serieus werk van maakte dan lieten ze gewoon iemand persoonlijk langskomen om een paar vragen te stellen i.p.v. een dergelijk knullig kansloos briefje.
Hoe moeilijk is het nu: In dit geval zal de nabestaande ergens moeten tekenen dat de gegevens naar waarheid zijn aangeleverd en kan je deze dus ook verantwoordelijk houden als dat niet gebeurd. Als je willekeurig info van internet gaat plukken dan staat niemand in voor de juistheid van deze informatie en daarom kan je hier dus ook helemaal niets mee...quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In plaats van die vraag te stellen, hadden ze natuurlijk ook gewoon op mensenlinq de naam en overlijdensdatum kunnen invullen. Dan heb je meteen alle advertenties die geplaatst zijn te pakken... hoef je een nabestaande niet mee lastig te vallen.
Dat je moet tekenen voor de info die je geeft, begrijp ik prima... wat de kopie van een overlijdensadvertentie of een artikel in de krant verder te doen heeft met die info, snap ik niet. En al helemaal niet waarom er getekend zou moeten worden voor die info.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nu: In dit geval zal de nabestaande ergens moeten tekenen dat de gegevens naar waarheid zijn aangeleverd en kan je deze dus ook verantwoordelijk houden als dat niet gebeurd. Als je willekeurig info van internet gaat plukken dan staat niemand in voor de juistheid van deze informatie en daarom kan je hier dus ook helemaal niets mee...
Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Northside het volgende:
[..]
De doel van een onderzoek is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen. Dat houdt waarschijnlijk in dat ze EN rare dingen vragen EN internet checken EN nog veel meer stappen ondernemen. Logisch toch?
Nee, dat heet damage controlquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, en daarnaast zijn er bedrijven die heel internet 24/7 (volautomatisch) scannen op hun naam. Als er aanleiding toe is gaat het webcare team actie ondernemen.
Dat heet klantvriendelijkheid.
Volgens mij is het klantvriendelijker als de helpdesk niet enkel van 10:00 tot 12:00 open is, en is dit idd meer damage control.quote:
Dat heet compleet gestoord.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, en daarnaast zijn er bedrijven die heel internet 24/7 (volautomatisch) scannen op hun naam. Als er aanleiding toe is gaat het webcare team actie ondernemen.
Dat heet klantvriendelijkheid.
Ik zou liever de prutvragen hebben (al valt het hier met de prutvraag wel mee - zeker omdat het een standaardvragenlijst is), iemand persoonlijk op bezoek krijgen lijkt me veel ingrijpender. Dit soort vragen lijken me vooral een eerste filter om te kijken of het nodig is om er meer onderzoek naar te doen of dat de tot dan toe verkregen informatie genoeg is. Wat het in de meeste gevallen zal zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Blik het volgende:
Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.
Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
Ja, dat zou kunnen. Niet bijzonder efficient, niet bijzonder goedkoop, maar het zou kunnen ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Blik het volgende:
Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.
Ik zou de 'prutvragen' beantwoorden. Meewerken gaat het snelst.quote:Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
Moet je eerst maar eens beginnen met meer betalen. Alles moet tegenwoordig goedkoper, besparen op elk dubbeltje. Dan moet je niet verwachten dat er ook nog mensen bij je langs gaan komen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.
Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
Dan had je geen levensverzekering moeten afsluiten. Heel simpel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.
Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
En al helemaal als ze dan hun post inzetten met "Goedemiddag Bianca en Micheal"!!quote:
Tsja, dat is nu eenmaal de username van TS, niet het probleem van Delta Lloyd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:30 schreef Hanoying het volgende:
[..]
En al helemaal als ze dan hun post inzetten met "Goedemiddag Bianca en Micheal"!!
Delta Lloyd zou een minuutje kunnen nemen om het topic te lezen voordat ze hun automatische reply erin sneltoetsen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Tsja, dat is nu eenmaal de username van TS, niet het probleem van Delta Lloyd.
Ja, ze hadden ook de pm/dm functie kunnen gebruiken. Helaas is niet iedereen fok-expert.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef Hanoying het volgende:
Delta Lloyd zou een minuutje kunnen nemen om het topic te lezen voordat ze hun automatische reply erin sneltoetsen.
Je zit lang genoeg op FOK! om in twee tellen de kunnen zien dat die account al 11 jaar bestaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Slecht gekozen username ook, TS.
Sterker nog, ik denk dat ze op basis van de gegevens in de OP en de username op de juiste afdeling de zaak al zouden hebben kunnen vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Delta Lloyd zou een minuutje kunnen nemen om het topic te lezen voordat ze hun automatische reply erin sneltoetsen.
Bij een vriend van mij, door zelfdoding om het leven gekomen, stond er:quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg jij, en dat mag je vinden. Enig geroep hierover is speculatie, van beide kanten.
Oh, ik had nog de illusie dat die username na het voorval pas geregistreerd was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zit lang genoeg op FOK! om in twee tellen de kunnen zien dat die account al 11 jaar bestaat.
Een username met spaties is sowieso een oldbie account.
Ja, maar soms kun je er wél iets uithalen. Dat is het hele punt. En je kunt niet alle advertenties online terugvinden (als je geen abonnement hebt op de betreffende krant), gisteren nog geprobeerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij een vriend van mij, door zelfdoding om het leven gekomen, stond er:
"Toch nog onverwacht is van ons heengegaan"
Knappe kop die daar zelfdoding uit haalt. Om maar een voorbeeld te noemen. Het zegt echt letterlijk niks, het is gewoon een tekst die nabestaanden plaatsen vanuit hun eigen beleving. Waar ook onwaarheden in kunnen staan doordat men in een tijd van emotie snel snel een tekst moet verzinnen. Nee, ik snap het echt niet.
Bovendien zijn die advertenties toch online na te zien, mocht men écht interesse hebben. Binnen 2 minuten heb je ze gevonden zonder nabestaanden lastig te vallen!
Ik neem tenminste aan dat een verzekeraar van dat kaliber de wegen wel kent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |