abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:20:32 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_103192488
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Northside het volgende:

[..]

De doel van een onderzoek is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen. Dat houdt waarschijnlijk in dat ze EN rare dingen vragen EN internet checken EN nog veel meer stappen ondernemen. Logisch toch?
Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.

Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:21:02 #102
62913 Blik
The one and Only!
pi_103192516
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, en daarnaast zijn er bedrijven die heel internet 24/7 (volautomatisch) scannen op hun naam. Als er aanleiding toe is gaat het webcare team actie ondernemen.
Dat heet klantvriendelijkheid. :)
Nee, dat heet damage control
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:22:43 #103
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103192597
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
Dat heet klantvriendelijkheid. :)
Volgens mij is het klantvriendelijker als de helpdesk niet enkel van 10:00 tot 12:00 open is, en is dit idd meer damage control. :)
We zullen zien, zei de blinde.
pi_103192755
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, en daarnaast zijn er bedrijven die heel internet 24/7 (volautomatisch) scannen op hun naam. Als er aanleiding toe is gaat het webcare team actie ondernemen.
Dat heet klantvriendelijkheid. :)
Dat heet compleet gestoord.

Hypothetisch gezien zou ik dan als ik weet dat jouw partner gaat en ik weet dat hij een goede levensverzekering heeft even een paar posts of Fok! etc. kunnen doen dat hij al zolang ziek is omdat hij/zij rookt vanaf zijn 12e en coke snuift en voila.. Je hebt pas echte problemen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:27:10 #105
335452 cricket
cricket from space
pi_103192802
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Blik het volgende:
Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.

Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
Ik zou liever de prutvragen hebben (al valt het hier met de prutvraag wel mee - zeker omdat het een standaardvragenlijst is), iemand persoonlijk op bezoek krijgen lijkt me veel ingrijpender. Dit soort vragen lijken me vooral een eerste filter om te kijken of het nodig is om er meer onderzoek naar te doen of dat de tot dan toe verkregen informatie genoeg is. Wat het in de meeste gevallen zal zijn.
pi_103192810
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Blik het volgende:
Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.
Ja, dat zou kunnen. Niet bijzonder efficient, niet bijzonder goedkoop, maar het zou kunnen ja.

quote:
Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
Ik zou de 'prutvragen' beantwoorden. Meewerken gaat het snelst.
Ja, ik generaliseer.
pi_103192813
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.

Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
Moet je eerst maar eens beginnen met meer betalen. Alles moet tegenwoordig goedkoper, besparen op elk dubbeltje. Dan moet je niet verwachten dat er ook nog mensen bij je langs gaan komen.
pi_103192847
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Ofwel je pakt een dergelijk gevoelig onderzoek op een professionele manier aan. Dat betekent dat je niet een vage vragenlijst naar een weduwe gaat sturen, maar dat je persoonlijk op bezoek gaat om dergelijke dingen uit te zoeken. Dit is gewoon knullig en onnodig.

Hoe zou jij dit vinden als jouw partner dood ging door een dergelijke ziekte, en dat je dan allemaal van dergelijke prut-vragen zou krijgen die ze ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken.
Dan had je geen levensverzekering moeten afsluiten. Heel simpel.
pi_103192904


[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 17-10-2011 15:52:51 (flikker op) ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:30:35 #110
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103192951
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat heet compleet gestoord.
En al helemaal als ze dan hun post inzetten met "Goedemiddag Bianca en Micheal"!!
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_103192975
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:30 schreef Hanoying het volgende:

[..]

En al helemaal als ze dan hun post inzetten met "Goedemiddag Bianca en Micheal"!!
Tsja, dat is nu eenmaal de username van TS, niet het probleem van Delta Lloyd.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:33:21 #112
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103193057
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Tsja, dat is nu eenmaal de username van TS, niet het probleem van Delta Lloyd.
Delta Lloyd zou een minuutje kunnen nemen om het topic te lezen voordat ze hun automatische reply erin sneltoetsen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_103193133
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef Hanoying het volgende:
Delta Lloyd zou een minuutje kunnen nemen om het topic te lezen voordat ze hun automatische reply erin sneltoetsen.
Ja, ze hadden ook de pm/dm functie kunnen gebruiken. Helaas is niet iedereen fok-expert.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:36:08 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103193173
Ten eerste, gecondoleerd. Godsamme, 36 :{ Pfff.

Ten tweede, wat de rest ook al zegt, wat een debiele vraag. Dit wil ik volgen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:37:10 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103193209
quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Slecht gekozen username ook, TS.
Je zit lang genoeg op FOK! om in twee tellen de kunnen zien dat die account al 11 jaar bestaat.
Een username met spaties is sowieso een oldbie account.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:39:33 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103193333
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Delta Lloyd zou een minuutje kunnen nemen om het topic te lezen voordat ze hun automatische reply erin sneltoetsen.
Sterker nog, ik denk dat ze op basis van de gegevens in de OP en de username op de juiste afdeling de zaak al zouden hebben kunnen vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103193349
Een verzekeraar kan toch niet kritiekloos aan iedereen die een claim indient uitkeren? Ook voor de andere verzekerden is het goed dat er even wordt nagegaan of het allemaal wel klopt. Bij levensverzekeringen heeft een verzekeraar daar maar weinig middelen voor, vandaar dat ze deze vragen stellen. Ze proberen daarmee natuurlijk dingen die elkaar tegenspreken te vinden, zodat ze in zo'n geval wel diepgaand onderzoek kunnen verrichten.
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2011 @ 15:41:56 #118
43556 miss_dynastie
pi_103193443
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zeg jij, en dat mag je vinden. Enig geroep hierover is speculatie, van beide kanten.
Bij een vriend van mij, door zelfdoding om het leven gekomen, stond er:
"Toch nog onverwacht is van ons heengegaan"
Knappe kop die daar zelfdoding uit haalt. Om maar een voorbeeld te noemen. Het zegt echt letterlijk niks, het is gewoon een tekst die nabestaanden plaatsen vanuit hun eigen beleving. Waar ook onwaarheden in kunnen staan doordat men in een tijd van emotie snel snel een tekst moet verzinnen. Nee, ik snap het echt niet.

Bovendien zijn die advertenties toch online na te zien, mocht men écht interesse hebben. Binnen 2 minuten heb je ze gevonden zonder nabestaanden lastig te vallen!
Ik neem tenminste aan dat een verzekeraar van dat kaliber de wegen wel kent!
pi_103193450
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je zit lang genoeg op FOK! om in twee tellen de kunnen zien dat die account al 11 jaar bestaat.
Een username met spaties is sowieso een oldbie account.
Oh, ik had nog de illusie dat die username na het voorval pas geregistreerd was. :|W Niet zo happen.
pi_103193626
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bij een vriend van mij, door zelfdoding om het leven gekomen, stond er:
"Toch nog onverwacht is van ons heengegaan"
Knappe kop die daar zelfdoding uit haalt. Om maar een voorbeeld te noemen. Het zegt echt letterlijk niks, het is gewoon een tekst die nabestaanden plaatsen vanuit hun eigen beleving. Waar ook onwaarheden in kunnen staan doordat men in een tijd van emotie snel snel een tekst moet verzinnen. Nee, ik snap het echt niet.

Bovendien zijn die advertenties toch online na te zien, mocht men écht interesse hebben. Binnen 2 minuten heb je ze gevonden zonder nabestaanden lastig te vallen!
Ik neem tenminste aan dat een verzekeraar van dat kaliber de wegen wel kent!
Ja, maar soms kun je er wél iets uithalen. Dat is het hele punt. En je kunt niet alle advertenties online terugvinden (als je geen abonnement hebt op de betreffende krant), gisteren nog geprobeerd.

Kortom: wil je geen extra administratieve zaken afhandelen na overlijden van je partner, sluit dan geen levensverzekering af. Men zou het bijna zelf kunnen verzinnen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:45:34 #121
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103193654
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:39 schreef dotKoen het volgende:
Een verzekeraar kan toch niet kritiekloos aan iedereen die een claim indient uitkeren?
Het liefst keren ze inderdaad niet uit...

Als jij nietsvermoedend bij de vraag "wanneer had hij voor het eerst klachten "zet dat hij bij nader inzien in de zomer van 2006 al klachten had maar dat ze ze toen niet verder hebben onderzocht omdatz e dachten dat hij gewoon een ontsteking had dan hebben ze grond gevonden om helemaal niets uit te keren omdat de levensverzekering pas in 2007 is afgesloten.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_103193743
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Het liefst keren ze inderdaad niet uit...
Uiteraard, Delta Lloyd moet namelijk ook winst maken. Het hele idee van verzekeren is natuurlijk dat je minder geld uitkeert dan dat je binnenkrijgt aan premies.
pi_103194045
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:30 schreef Hanoying het volgende:

[..]

En al helemaal als ze dan hun post inzetten met "Goedemiddag Bianca en Micheal"!!
Dat is niet zo boeiend, dat heeft TS in het verleden zelf gedaan die username.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:57:12 #124
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103194260
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:47 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Uiteraard, Delta Lloyd moet namelijk ook winst maken. Het hele idee van verzekeren is natuurlijk dat je minder geld uitkeert dan dat je binnenkrijgt aan premies.
Het idee van een levensverzekering is dat mensen als TS in ieder geval geen financiele problemen krijgen in een tijd die toch al ontzettend zwaar is.

Zoals het nu ligt behandelt DL één en ander ontzettend traag, worden zelfs de premies nog geind en moet TS zelf meermaals achter de afhandeling aanbellen. Ik denk dat TS wel andere dingen aan haar hoofd heeft, Delta Lloyd zou zich moeten schamen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2011 @ 16:10:37 #125
43556 miss_dynastie
pi_103194926
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ja, maar soms kun je er wél iets uithalen. Dat is het hele punt. En je kunt niet alle advertenties online terugvinden (als je geen abonnement hebt op de betreffende krant), gisteren nog geprobeerd.

Kortom: wil je geen extra administratieve zaken afhandelen na overlijden van je partner, sluit dan geen levensverzekering af. Men zou het bijna zelf kunnen verzinnen.
Probeer maar eens bij mensenlinq. Hoef je geen abonnee voor te zijn hoor :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')