abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103206510
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef draaijer het volgende:

[..]

Als het alleen bankiers waren dan staan ze verkeerd ;)
En btw, in zekere zin gedraag jij je net zoals die "linkse hippies". Want in plaats van alles op alles te zetten dat het systeem meer naar jouw zin wordt aangepast, ga je emigreren. Dat valt wat mij betreft onder dezelfde makkelijke oplossing als schreeuwen dat je meer wilt maar er niet voor willen werken...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:03:14 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103207924
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef draaijer het volgende:

[..]

Precies. Ik wil niet afhankelijk zijn van medelanders als ik oud ben. Ook wil ik mijn kinderen leren om je eigen geld te verdienen en om niet afhankelijk te zijn. Op je eigen benen staan. Mooie gedachte nietwaar? Ik spaar voor onze toekomst, pensioen en de studie van onze 3 kinderen.

Ik koop alleen dingen die we kunnen betalen en de enige lening is de hypotheek. Die lossen we vrolijk af
Ik ook. Maar dan voor twee kinderen. En toch steun ik Occupy.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103208403
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik ben zo oppervlakkig dat wij Q1, Q2 gaan emigreren naar de US. Hier wordt je gestraft voor het feit dat je de extra mile loopt. Dat ziet hier niemand en niemand heeft en begrip voor. Ze kotsen alleen op de resultante.

Alleen vergeten de schreeuwers even voor het gemakt dat 10% van de topinkomens goed zijn voor 80% van alle vormen van loonbelasting! Tevens krijgt deze groep minder dan 50% van de HRA.. Ra ra waar zitten de graaiers. Dat zijn de mensen die niet (meer) willen werken en wel meer willen hebben hebben hebben. Deze laatste groep roept : HRA weg boven de 800k en 62% IB moet kunnen. De sterkste schouders die al het meeste tillen kunnen nog best wat meer tillen!
Heel goed dat je weggaat!
pi_103209222
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef asfyxiaatje123 het volgende:

[..]

Weer iemand uit de 10% laag weg. :) doei :W
pi_103209371
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niet wat op de dam staat! Ja er moeten regels komen en een onafhankelijke instantie die het graaien en wazige verzekeringen / hypotheken tegen zal gaan, maar dan zal je het over de hele wereld moeten doen. Als wij het hier in europe alsmede in de us kunnen regelen, dan krijg je het vanuitnchina of brazilie om je oren. Aanpakken door de overheid ( aan banden leggen is ok )
pi_103209416
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat je steunt.
pi_103209431
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef draaijer het volgende:

[..]

Niet wat op de dam staat! Ja er moeten regels komen en een onafhankelijke instantie die het graaien en wazige verzekeringen / hypotheken tegen zal gaan, maar dan zal je het over de hele wereld moeten doen. Als wij het hier in europe alsmede in de us kunnen regelen, dan krijg je het vanuitnchina of brazilie om je oren. Aanpakken door de overheid ( aan banden leggen is ok )
Dat willen we dan ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103209519
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:22 schreef draaijer het volgende:

[..]

Weer iemand uit de 10% laag weg. :)
Dacht je soms dat je meer waard was voor dit land, omdat je met veel leugens en ellebogenwerk de "10% laag" op de materialistische graailadder hebt bereikt? :')

Kijk, als jij nou leraar of politieagent was geweest, dan zou ik zeggen "blijf alsjeblieft". Maar in jouw geval zeg ik "ga alsjeblieft, en doe je stinkende best om nooit meer terug te komen".
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:28:42 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103209655
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat je steunt.
Ik weet wat ik vind. En dat heb ik al uitgelegd in dit topic. Weet jij ook wat mijn mening is?
pi_103209716
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef asfyxiaatje123 het volgende:

[..]

Dacht je soms dat je meer waard was voor dit land, omdat je met veel leugens en ellebogenwerk de "10% laag" op de materialistische graailadder hebt bereikt? :')

Kijk, als jij nou leraar of politieagent was geweest, dan zou ik zeggen "blijf alsjeblieft". Maar in jouw geval zeg ik "ga alsjeblieft, en doe je stinkende best om nooit meer terug te komen".
:') elke succesvolle zakenman is crimineel? :') je wordt met de dag triester.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:30:09 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103209752
quote:

[..]

Dat het wereldwijd moet worden geregeld lijkt mij logisch ja. Lang leve de globalisering.
pi_103209764
quote:

[..]

Ik zie dat je al een beetje bijgedraaijd bent vergeleken met een paar jaar geleden. Toen lachte je de slachtoffers van het bankentuig nog keihard in hun gezicht uit met een welgemeend "eigen schuld dikke bult". Maar nu ben je al zover dat er "regels moeten komen".

Watskeburt? Komt het allemaal een beetje te dichtbij voor je? Bleek je eigen pensioenverzekering ook een wassen neus?
pi_103209772
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik weet wat ik vind. En dat heb ik al uitgelegd in dit topic. Weet jij ook wat mijn mening is?
Ik heb je twee keer gevraagd wat Occupy was, en twee keer kon je geen antwoord geven en kwam je met een lulkoekverhaal . Dus nee, ik weet niet wat je mening is, wat je steunt en waar je tegen bent. Ik doe een gok, je bent afgunstig jegens mensen die succes hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 21:31:15 ]
pi_103209995
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het ga je goed daar. :) En niks tegen geld verdienen hoor. Ook niks tegen veel geld verdienen, wat mij betreft mag iedereen met het talent en doorzettingsvermogen miljoenen binnen harken. Hetgene waar ik wel tegen ben, is dat het tegenwoordig bon ton is om die miljoenen binnen te harken middels nodeloos ingewikkelde constructies waardoor vrijwel niemand meer ziet wat de eigenlijke waarde van een product is. En dat dit willens en wetens is gebeurd. En dat heeft niks met hard werken te maken.
Gelegaliseerde diefstal is tegenwoordig heel normaal, de meeste van dit soort moderne Ali Baba's ziet er geen kwaad in. Ze vinden het echter wel heel oneerlijk als ze vervolgens een belastingaanslag krijgen.... dat is diefstal!!!
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_103210129
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef asfyxiaatje123 het volgende:

[..]

Zou het onder landverraad vallen?
I'll sing you a lullaby.
pi_103210294
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gelegaliseerde diefstal is tegenwoordig heel normaal, de meeste van dit soort moderne Ali Baba's ziet er geen kwaad in. Ze vinden het echter wel heel oneerlijk als ze vervolgens een belastingaanslag krijgen.... dat is diefstal!!!
En dat terwijl je vantevoren weet wat de belastingtarieven zijn, terwijl je nog maar moet afwachten hoeveel er van je pensioenbijdrage overblijft nu :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:37:05 #292
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103210299
En nu is het weer klaar met op de man spelen
Laffe huichelaar
pi_103210330
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat dat betreft sloeg die ene vent bij "Debat op 2" de spijker op de kop: al die blaaskaakjes die met hun praatjes over marktwerking een hoop geld verdiend hebben, zullen nu ook toe moeten zien hoe ze veel van hun "verdiende" rijkdommen door diezelfde marktwerking zullen kwijtraken.

Zij die daarvoor vluchten zijn niet meer dan lafaards.

Dat tekent overigens wel de gemiddelde VVD'er: markwerking vinden ze allemaal geweldig, maar alleen als ze er zelf rijker van worden!
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:38:31 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103210411
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb je twee keer gevraagd wat Occupy was, en twee keer kon je geen antwoord geven en kwam je met een lulkoekverhaal . Dus nee, ik weet niet wat je mening is, wat je steunt en waar je tegen bent. Ik doe een gok, je bent afgunstig jegens mensen die succes hebben.
Lieve schat, ik heb succes. Maar ook een hart.
En ik kan me je vragen niet herinneren. Waarschijnlijk was ik te druk met werken/geld binnenharken.
Dat jij mijn antwoord classificeert als lulkoek is voor jouw rekening en vat ik in dit geval op als teken dat ik met mijn gedachtegang op de goede weg ben. Er zijn weinig fokkers met wie ik het over het algemeen zo compleet oneens ben als met jou. Draaijer kan ik vaak goed volgen, en af en toe steun ik zijn standpunten zelfs. Dat zal in jouw geval niet snel gebeuren.
pi_103210481
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') elke succesvolle zakenman is crimineel? :') je wordt met de dag triester.
Nou.. niet elke... maar minstens de helft is wel een goede indicatie :7
I'll sing you a lullaby.
pi_103210525
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lieve schat, ik heb succes. Maar ook een hart.
En ik kan me je vragen niet herinneren. Waarschijnlijk was ik te druk met werken/geld binenharken.
Dat jij mijn antwoord clasificeert als lulkoek is voor jouw rekening en vat ik in dit geval op als teken dat ik met mijn gedachtegang op de goede weg ben. Er zijn weinig fokkers met wie ik het over het algemeen zo compleet oneens ben als met jou. Draaijer kan ik vaak goed volgen, en af en toe steun ik zijn standpunten zelfs. Dat zal in jouw geval niet snel gebeuren.
Je weet niet eens wat mijn mening is :') hoe kan je het dan oneens zijn _O-
Meid, humor me, wat is mijn mening hm?
pi_103210662
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef asfyxiaatje123 het volgende:

Dat tekent overigens wel de gemiddelde VVD'er: markwerking vinden ze allemaal geweldig, maar alleen als ze er zelf rijker van worden!
Klopt.... liberalisme is alleen leuk als er wat te verdienen valt. Zodra het systeem niet werkt in het voordeel dan is het plotseling een probleem. Zie o.a. hoe liberaal de VVD met de woningmarkt omgaat... een ongekend hypocriet toestand imo.
I'll sing you a lullaby.
pi_103210684
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat mijn mening is :') hoe kan je het dan oneens zijn _O-
Meid, humor me, wat is mijn mening hm?
Kun je ook normaal een discussie voeren zonder dit gestook? Wel zo fijn voor het topic.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:42:16 #299
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103210693
Nogmaals, hou op elkaar persoonlijk aan te vallen. Deel 3 hoeft er niet per se te komen, op deze manier.
Laffe huichelaar
pi_103210713
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Koos, je bent weer aan het doordraaien, doe nou rustig want je wordt al hard gemod :)
Doet me vrij weinig. Het is NWS maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')