Iedereen is er schuldig aan, of je het misdadige praktijken wilt noemen of niet, maar niet iedereen heeft ervan geprofiteerd. Daar ligt het probleem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niet alleen bankiers schuldig zijn en crimineel? We komen ergens.
Jij niet, anderen wel. En de mocro's is meer een relatie naar een andere groep die gestigmatiseerd worden, met het verschil dat je niet op het Malieveld mag gaan staan om alle mocro's op te roepen te stoppen met hun geweldadige acties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geroepen. Verder zie ik niet wat Marokkanen hiermee hebben te maken, maar goed.
Wat heb je toch ook een bekrompen geest. Je lijkt te denken dat Occupy-sympathisanten alle schuld bij de bankiers leggen. Natuurlijk spreek ik slechts voor mijzelf, maar ik denk er in ieder geval anders over. De crisis is veroorzaakt door het gedrag van bankiers, overheden en consumenten. Dat neemt echter niet weg dat de financiele sector flink wat nadelige kanten heeft, die aangekaart mogen worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niet alleen bankiers schuldig zijn en crimineel? We komen ergens.
Zeker... bijna iedereen heeft meegedaan met het spel en er aan verdient. Wat wel raar is dat niet iedereen er even beroerd vanaf gekomen is. Wat nog veel kwalijker is dat jongeren een vervelende erfenis krijgen zonder daar part nog deel aan te hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ruimt wel lekker opquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En als we nu roepen dat je ze beiden mag opknopen![]()
![]()
Klinkt als een win-win-situatie
Ik ben zo oppervlakkig dat wij Q1, Q2 gaan emigreren naar de US. Hier wordt je gestraft voor het feit dat je de extra mile loopt. Dat ziet hier niemand en niemand heeft en begrip voor. Ze kotsen alleen op de resultante.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Klinkt erg verstandig maar je verkeerd kennelijk in de situatie om je dit te permitteren. Ik beweer nergens dat iedereen recht heeft op evenveel maar een gezonde mate van nivellering is juist de kracht achter onze samenleving. In de VS neemt dit gewoon ongezonde vormen aan imo.
Oh, je gaat je gang maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij niet, anderen wel. En de mocro's is meer een relatie naar een andere groep die gestigmatiseerd worden, met het verschil dat je niet op het Malieveld mag gaan staan om alle mocro's op te roepen te stoppen met hun geweldadige acties.
Als het alleen bankiers waren dan staan ze verkeerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heb je toch ook een bekrompen geest. Je lijkt te denken dat Occupy-sympathisanten alle schuld bij de bankiers leggen. Natuurlijk spreek ik slechts voor mijzelf, maar ik denk er in ieder geval anders over. De crisis is veroorzaakt door het gedrag van bankiers, overheden en consumenten. Dat neemt echter niet weg dat de financiele sector flink wat nadelige kanten heeft, die aangekaart mogen worden.
Ach... het valt onder de vrijheid van meningsuiting. Het feit dat wij hun uitkering betalen wil nog niet zeggen dat wij zeggenschap hebben over wat ze mogen denken en zeggen. Ik ben er persoonlijk trots op dat wij dit soort lieden niet neerknuppelen zoals dat in de verenigde staten van fascistisch Amerika gebeurdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is het punt! Kansloze rakker die zelf niet eens weten waarom ze daar staan.. Ik ben 99% van iets, maar ik weet niet wat!!!!
Kijk even naar de borden en de spandoekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heb je toch ook een bekrompen geest. Je lijkt te denken dat Occupy-sympathisanten alle schuld bij de bankiers leggen. Natuurlijk spreek ik slechts voor mijzelf, maar ik denk er in ieder geval anders over. De crisis is veroorzaakt door het gedrag van bankiers, overheden en consumenten. Dat neemt echter niet weg dat de financiele sector flink wat nadelige kanten heeft, die aangekaart mogen worden.
Zucht. Er iets dan ook niets mis met geld verdienen. En er mogen ook inkomensverschillen zijn en ja, ook ik vind het inkomstenbelasting al hoog genoeg. Maar dat betekent niet dat de financiele sector niet verkeerd is ingericht en dat het korte termijn-denken van banken een destructieve werking heeft. Ik kan hier over uitweiden, maar ik neem aan dat het falen van de financiele wereld meer dan eens de revue heeft gepasseerd in dit topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben zo oppervlakkig dat wij Q1, Q2 gaan emigreren naar de US. Hier wordt je gestraft voor het feit dat je de extra mile loopt. Dat ziet hier niemand en niemand heeft en begrip voor. Ze kotsen alleen op de resultante.
Alleen vergeten de schreeuwers even voor het gemakt dat 10% van de topinkomens goed zijn voor 80% van alle vormen van loonbelasting! Tevens krijgt deze groep minder dan 50% van de HRA.. Ra ra waar zitten de graaiers. Dat zijn de mensen die niet (meer) willen werken en wel meer willen hebben hebben hebben. Deze laatste groep roept : HRA weg boven de 800k en 62% IB moet kunnen. De sterkste schouders die al het meeste tillen kunnen nog best wat meer tillen!
onzinquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ach... het valt onder de vrijheid van meningsuiting. Het feit dat wij hun uitkering betalen wil nog niet zeggen dat wij zeggenschap hebben over wat ze mogen denken en zeggen. Ik ben er persoonlijk trots op dat wij dit soort lieden niet neerknuppelen zoals dat in de verenigde staten van fascistisch Amerika gebeurd
Komen er de nodige 'high paid jobs' en domme blondjes vrijquote:
Welk woord precies?quote:
Ja, en lees jij eens een artikel in plaats van met je luie reet voor de buis te liggen, kijkend naar Fox en Powned.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk even naar de borden en de spandoeken
Uit het eerste topic...er staan in t weekend genoeg werkenden tussen maar doordeweeks moeten die, juist, werken, ik ben vooral benieuwd of die zich aankomend weekend weer tussen de die-hard protesteerders mengen, ik niet in ieder geval want alhoewel ik wel sympathisant ben moet ik, juist werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:14 schreef detulp050 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er morgen -op een werkdag- nog zitten. Principes zijn mooi, maar de vakantie, de auto en televisie moeten ook betaald worden.
Waarom maak je je niet sterk voor een transparant IB tarief? Ik snap werkelijk niet waarom iedereen maar zit de hameren op die HRA? Juist dit soort systemen geeft veel macht aan de door jou zo gehate overheid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben zo oppervlakkig dat wij Q1, Q2 gaan emigreren naar de US. Hier wordt je gestraft voor het feit dat je de extra mile loopt. Dat ziet hier niemand en niemand heeft en begrip voor. Ze kotsen alleen op de resultante.
Alleen vergeten de schreeuwers even voor het gemakt dat 10% van de topinkomens goed zijn voor 80% van alle vormen van loonbelasting! Tevens krijgt deze groep minder dan 50% van de HRA.. Ra ra waar zitten de graaiers. Dat zijn de mensen die niet (meer) willen werken en wel meer willen hebben hebben hebben. Deze laatste groep roept : HRA weg boven de 800k en 62% IB moet kunnen. De sterkste schouders die al het meeste tillen kunnen nog best wat meer tillen!
En dan zeg je dat ik een bekrompen geest hebquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en lees jij eens een artikel in plaats van met je luie reet voor de buis te liggen, kijkend naar Fox en Powned.
Ooh... dus als je de waarheid uit dan is het onzin... sure my badquote:
Vooral die domme blondjes zorgen voor dàt plezier in het leven dat iedere vetbetaalde baan niet kan biedenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Komen er de nodige 'high paid jobs' en domme blondjes vrij
Mmm... ieder zijn dingquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Barbusse het volgende:
Vooral die domme blondjes zorgen voor dàt plezier in het leven dat iedere vetbetaalde baan niet kan bieden
Nog erger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik een bekrompen geest hebik kijk naar VI knuppel!
Het ga je goed daar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |