quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:19 schreef wickie het volgende:
Mignonne, wat vervelend dat het zo achterblijft. Het zit jullie ook maar niet mee zeg. Móet ook maar eens over zijn![]()
Ik ben geopereerd, lekker geslapen
Het was een grote ontsteking met veel viezigheid. De incisie zit onder mn tepel, het kon niet anders.. ik moet zo kolven... Auw dus..
Dit! En (desnoods) een andere ha zoeken. Grrquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
Itt die huisarts. Vette klacht indienen! Nadat je genezen bent en je weer helemaal lekker voelt.
Niet zo gekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef Keshet het volgende:
Mignonne, sorry dat ik zo over je post heenwals trouwens.![]()
Ik ben benieuwd of de kinderarts jullie wil zien!
Ik vind het erg jammer dat het alleen nog maar in het westen is. Heb een flinke voorraad in de diepvries liggen waar meneer niet zoveel meer van wil drinken..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef Keshet het volgende:
Mag ik vragen waar nu aan gedacht wordt dan? Ik lees al vanaf het begin van de poepperikelen mee en hoop echt nog steeds dat er *poef* een permanente, simpele en pijnloze oplossing wordt gevonden.
Mag ik trouwens nog een keer de moedermelkbank website spammen hier?
http://www.vumc.nl/afdeli(...)elkbank/donoreninfo/
Ik wilde ten tijde van oudste meedoen aan die moedermelkbank van het Sophia maar dat kon toen niet, en nu kolf ik dusdanig bagger dat ik niet mee kan doen al zou ik willen. Muh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef Keshet het volgende:
Mag ik vragen waar nu aan gedacht wordt dan? Ik lees al vanaf het begin van de poepperikelen mee en hoop echt nog steeds dat er *poef* een permanente, simpele en pijnloze oplossing wordt gevonden.
Mag ik trouwens nog een keer de moedermelkbank website spammen hier?
http://www.vumc.nl/afdeli(...)elkbank/donoreninfo/
T/m welke maat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik ben gisteren bij de Wibra geweest voor een heleboel babyspulletjes, en ze hadden daar ook voedingsbh's voor 4,99. Ze zijn wat simpel, maar ik vind ze heerlijk zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |