abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:21:10 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_103287221
Fijn dat de ingreep achter de rug is Wickie! Wel rotdat de wond onder je tepel zit, dat is bij het aanleggen/kolven niet handig.
Hopelijk is de pijn vlug minder, succes met kolven!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:29:15 #152
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103287526
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:19 schreef wickie het volgende:
Mignonne, wat vervelend dat het zo achterblijft. Het zit jullie ook maar niet mee zeg. Móet ook maar eens over zijn :*

Ik ben geopereerd, lekker geslapen :P
Het was een grote ontsteking met veel viezigheid. De incisie zit onder mn tepel, het kon niet anders.. ik moet zo kolven... Auw dus..
:'( ik vind het zo ontzettend naar voor je! Ligt Wies ook bij je? Of heb je haar thuis gelaten bij papa?
pi_103287761
Wies blijft. Dan kan R. Ook eens weer een keer goed slapen. Die slaapt ook al meer dan een week bijna niet.
Ik móet 2 nachten blijven, ik krijg antibiotica met het infuus voor de wond.
Ik heb gelukkig een kamer alleen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103287921
Wickie, wat klinkt dat afgrijslijk pijnlijk :X Als je kolft, komt het schild er dan tegenaan? :X Merk je wel dat de druk eraf is nu het abces eruit is?
Wat fijn dat je een eigen kamer hebt en dat Wies bij je mag blijven. Hoe lang moet je blijven? En is er een lactatiekundige die je kan helpen zodat je je borsten nu zo goed mogelijk verzorgt?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:40:26 #155
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103287923
Oh, ik was weg vandaag en lees het nu pas. Wat ongelooflijk naar voor je Wickie, maar wat fijn dat het achter de rug is.

Goed dat Wies lekker bij haar mama is, lijkt me wel fijn ter afleiding.

Beterschap ermee, hoop dat je snel opknapt.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:52:05 #156
94046 PM-girl
pi_103288350
Krijg je vanuit het zkh (goede) lactatiekundige begeleiding, of misschien nog van je eigen lk?

Fijn dat je een eigen kamer hebt!
*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:57:37 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103288569
Ow wickie, vreselijk! Mijn maag krimpt gewoon samen...
Vanaf nu gaat het alleen maar beter worden! :*

mignonne, balen zeg! Ik hoop dat er een goede verklaring voor is. Wel goed dat je naar je eigen instinct geluisterd hebt :Y

CP, ik heb ook de eerste avonden echt úren gelegen hoor. Maar het werd vanzelf minder (en ik ben ook echt een watje). Overigens heb ik mezelf nooit een doel gesteld van: dan en dan moet het beter zijn, want dat gaat volgens mij niet werken.
En wat ik voor mijzelf gemerkt heb: hoe eerder ik me er bij neerlegde dat ik de hele avond boven zou doorbrengen, hoe sneller Harry sliep en bleef slapen, terwijl als ik bijv een film wilde zien Harry de hele tijd aan het spoken bleef. Waarschijnlijk omdat ik zelf dan ook niet rustig en ontspannen lag.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:18:23 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103289343
Wickie :*.

Mignonne ik sluit me aan bij t advies even terug naar puur bv ( en wat een herkenning..) :* jullie doen het hartstikke goed!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_103291858
Kolfen ging goed, de incisie zit precies onder de tepel. Hij doet geen pijn. De zuster heeft mn borst eerst leeggemasseerd. Daarna hebben we gekolfd zonder schelp. Dan zit het alleen op de tepel, dat werkte heel goed. Alleen de randjes zijn wat scherp dus morgen even met de lactatiekundige daar wat op verzinnen.

Ik heb best flinke koorts maar voel me stukken beter dan de afgelopen weken. En wat een genot, de pijn en druk is weg.

Twinks, ze hebben hier een lactatiekundige, morgen ga ik uitgebreid net haar praten. Zij kent ook de ook mijn LK, zo ben ik ook in dit zhs terecht gekomen.

Waar het gisteren op neer kwam was dat de huisarts het niet nodig achtte dat ik onderzocht zou worden. Na flink zeuren van onze kant kreeg ik een verwijsbrief. Maar daar kan je niks mee, je hebt eerst een afspraak nodig met een chirurg en dat móet zij regelen. Dat deed ze niet. De doktersassistente heeft nog rondgebeld voor ergens een echoafspraak. Dat zou dan pas volgende week donderdag zijn.
Wij hebben toen weer radeloos de LK gebeld en die was erg boos en heeft geregeld dat we vandaag in het Ikazia terecht konden. Zij heeft hier contacten omdat ze verloskundige geweest is in dit gebied.
Ze wil er werk van maken net de huisarts als we in rustiger vaarwater zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 20-10-2011 03:17:22 ]
pi_103292123
Fijn dat het kolven opzich wel gaat. Bij mij zat de wond ook vrij dicht op de tepel en ik kon jen in rugby houding net zo aanleggen dat ze de wond niet meenam in de hap.
Fijn ook dat je dezelfde ervaring hebt dat nu de druk eraf is het echt al een hele opluchting is.
Blijft wel dat je echt een pechvogel bent en dat het gewoon echt flink kut is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_103293517
Wat een fijne LK heb je zeg Wickie! Fijn dat ze zo daadkrachtig is!
pi_103293808
Itt die huisarts. Vette klacht indienen! Nadat je genezen bent en je weer helemaal lekker voelt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:59:11 #163
259886 pessie
pi_103293937
Wickie wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Inderdaad een daadkrachtige LK!
pi_103294522
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
Itt die huisarts. Vette klacht indienen! Nadat je genezen bent en je weer helemaal lekker voelt.
Dit! En (desnoods) een andere ha zoeken. Grr :(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:39:22 #165
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103296012
Och Wickie toch, wat een drama's toch. Ik hoop echt echt echt dat 't nu klaar is met alle narigheid. :*
Als er iets is wat ik kan doen voor jullie, geef je dan even een gil? :*

Ik zou trouwens ook een klacht indienen tegen de huisarts.
A grand adventure has begun.
pi_103296436
Wat een gedoe Wickie, en wat een huisarts :(
Ik hoop ook dat het nu gewoon klaar is
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:09:01 #167
265732 Keshet
pi_103297732
Mignonne, sorry dat ik zo over je post heenwals trouwens. :*
Ik ben benieuwd of de kinderarts jullie wil zien!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:11:42 #168
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103297889
och Lieve Wicks... ik vind het zo naar voor jullie. Wat een kraamperiode.... ik hoop zo dat het nu klaar is met de ellende, dat de AB aanslaat en je hierna normaal kan voeden... wat een drama allemaal!
En bij deze; mijn stem voor de vergulde tepelschijf award van dit jaar; die gaat overduidelijk naar jou!! wat ben jij een stoere doorzetter!
Heel veel sterkte en succes.. O+ :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103298014
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef Keshet het volgende:
Mignonne, sorry dat ik zo over je post heenwals trouwens. :*
Ik ben benieuwd of de kinderarts jullie wil zien!
Niet zo gek :D t was gewoon een curve!

De afspraak bij de KA stond al sowieso, dus k ben benieuwd wat ze te zeggen heeft erop. maar eigenlijk ben ik nerveuzer voor oudste, ik heb de echopapieren gevonden en daar stonden wat zaken in die best heel relevant kunnen zijn voor nu :{ toen is er verder niets gevonden maar wie weet.
:)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:20:08 #170
265732 Keshet
pi_103298365
Mag ik trouwens nog een keer de moedermelkbank website spammen hier?
http://www.vumc.nl/afdeli(...)elkbank/donoreninfo/

[ Bericht 32% gewijzigd door Keshet op 19-10-2011 22:46:43 ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:27:43 #171
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103298811
Wickie, ik hoop dat je snel opknapt :*
Pluim voor je LK, en voor jou en je partner voor het doorzetten!

Ik ben gisteren bij de Wibra geweest voor een heleboel babyspulletjes, en ze hadden daar ook voedingsbh's voor 4,99. Ze zijn wat simpel, maar ik vind ze heerlijk zitten! :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_103299214
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef Keshet het volgende:
Mag ik vragen waar nu aan gedacht wordt dan? Ik lees al vanaf het begin van de poepperikelen mee en hoop echt nog steeds dat er *poef* een permanente, simpele en pijnloze oplossing wordt gevonden.

Ik vind het erg jammer dat het alleen nog maar in het westen is. Heb een flinke voorraad in de diepvries liggen waar meneer niet zoveel meer van wil drinken..

Heb trouwens steeds vaker dat bij het ontdooien van de melk de moedermelkbewaarzakjes gescheurd blijken te zijn. Ben toch meer fan van de avent bekers geloof ik
pi_103299714
quote:
Mag ik vragen waar nu aan gedacht wordt dan? Ik lees al vanaf het begin van de poepperikelen mee en hoop echt nog steeds dat er *poef* een permanente, simpele en pijnloze oplossing wordt gevonden.

Ik wilde ten tijde van oudste meedoen aan die moedermelkbank van het Sophia maar dat kon toen niet, en nu kolf ik dusdanig bagger dat ik niet mee kan doen al zou ik willen. Muh.

Ik pm je ff over de rest. :)
pi_103300206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik ben gisteren bij de Wibra geweest voor een heleboel babyspulletjes, en ze hadden daar ook voedingsbh's voor 4,99. Ze zijn wat simpel, maar ik vind ze heerlijk zitten! :)
T/m welke maat?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103301225
Mignonne, ik wilde eigenlijk hetzelfde vragen als Keshet, waar wordt aan gedacht?

Ik heb net voor het eerst sinds weken weer heerlijk rustig mn meisje gevoed (aan de goede borst). O+
Twijfel twijfel toch door te gaan.

En had ik al gezegd hoe lief en geweldig ik jullie allemaal vind? Ik heb heel veel aan jullie gehad de afgelopen weken.
Een :* voor jullie allemaal!

BJ ik moest even huilen toen ik je postje las :* ik hen als lurker erg met je meegeleefd toen met Evie. Ik heb bij Mette 2 weken fulltime gekolfd wat heftig vond ik dat zeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 20-10-2011 03:20:11 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 19 oktober 2011 @ 22:09:39 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103301388
Wickie, ik heb je 'n DM gestuurd :*

Migonne ook voor jou een :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103303706
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef wickie het volgende:
Mignonne, ik wilde eigenlijk hetzelfde vragen als Keshet, waar wordt aan gedacht?

Ik heb net voor het eerst sinds wekoen weer heerlijk rustig mn meisje gevoed (aan de goede borst). O+

Och meis, ik zat me vandaag nog te bedenken dat ik het vooral zo erg voor je vindt dat je nooit het genieten van zorgeloos voeden hebt mogen ervaren :'( Terwijl juist jij zo gemotiveerd bent en het zo graag echt had gewild. Maar ik ben even een emo-doos vandaag ;(

Mignonne, ik ben ook erg nieuwsgierig :@
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:49:27 #178
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103303861
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef WupWup het volgende:

[..]

Och meis, ik zat me vandaag nog te bedenken dat ik het vooral zo erg voor je vindt dat je nooit het genieten van zorgeloos voeden hebt mogen ervaren :'( Terwijl juist jij zo gemotiveerd bent en het zo graag echt had gewild. Maar ik ben even een emo-doos vandaag ;(

Mignonne, ik ben ook erg nieuwsgierig :@
+1
pi_103304472
ja je hoela :P ik update er allemaal wel over als het besproken is verder, misschien is er wel helemaal niets aan de hand. :D
pi_103313302
Maar als je nu uitgebreid alles vertelt wat in je opkomt, kunnen we straks beter meevieren als het goed is ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 08:25:31 #181
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103313763
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

T/m welke maat?
75B t/m 80E volgens de folder :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_103315600
quote:

Die gaan we even onthouden. Ik kolf nogal makkelijk en als Joris net zo bagger uit de fles gaat drinken als Pepijn dan gaat het hier heel hard qua voorraad, aangezien ik fulltime ga werken.

Net zat ik niet op te letten (Joris had ivm zijn waterpokken nogal slecht gedronken vannacht). Overstroomt mijn flesje :+ Toch de grotere flesjes maar uit de verhuisdoos trekken.
pi_103316433
Brrrr wickie... denk je alles gehad te hebben :X
Heb je een indicatie gekregen van hoe lang het duurt voor de wond geheeld is en je er minder van moet gaan voelen? :*

Mignonne, stom optisch bedrog :( Ik ging er met m'n neus opzitten en zag toen inderdaad pas dat het een rechte lijn is :D

Asy, ik ga jouw tactiek proberen: niet meer terug aan de borst dus :)
Miss_sly, ik heb er geen haast mee. Het is iets dat ik ergens wel veranderd wil zien, maar niet ten koste van haarzelf (lees: niet laten huilen om het af te dwingen).
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:01:04 #184
94046 PM-girl
pi_103317062
Piglet, dat heb ik ook wel eens! Dan denk je: wat maakt die kolf een gek geluid? Oeps! :D

Mijn mannetje is voor het eerst op het kdv, ik ben heel benieuwd of en hoeveel hij daar drinkt...!
*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:04:15 #185
259886 pessie
pi_103317149
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef wickie het volgende:

Ik heb net voor het eerst sinds weken weer heerlijk rustig mn meisje gevoed (aan de goede borst). O+

En had ik al gezegd hoe lief en geweldig ik jullie allemaal vind? Ik heb heel veel aan jullie gehad de afgelopen weken.
Een :* voor jullie allemaal!

BJ ik moest even huilen toen ik je postje las :* ik hen als lurker erg met je meegeleefd toen met Evie. Ik heb bij Mette 2 weken fulltime gekolfd wat heftig vond ik dat zeg!
_O_ Ik heb echt respect dat je zelfs nu nog erover denkt door te gaan. De bv-award heb je, wat mij betreft, in je broekzak hoor, daarvoor "moet" je niet blijven voeden.
Voor de hart-onder-de-riem: Als je wilt blijven voeden gewoon doen, het is heerlijk en ik hoop zo dat je dan een makkelijke periode mee mag maken. :*

CP, wij zijn inderdaad ook begonnen met blokken, eerst 3 uur, dan 4 uur, dan 5 uur. Het is moeilijk, het kost doorzettingsvermogen. Wat betreft het laten huilen. Nathan huilde wel omdat hij geen melk kreeg maar niet in zijn eentje. We waren erbij als hij huilde en probeerden hem op een andere manier te troosten. Nu is het genoeg om hem even op schoot te nemen zodat hij weer tot rust komt en kunnen we hem terug leggen.
pi_103319210
Eerste CB bezoekje achter de rug. Eerst het duidelijk nogal veel vinden dat Leonore 4980 gram weegt op drie weken en dan vijf minuten later vragen of er nog genoeg melk is voor het kleintje als er nog een groter kindje meedrinkt... Hehe :D
pi_103320038
Net uitgebreid gepraat met de lactatiekundige. Ze is gelukkig heel realistisch. Ze ziet een hoop beren op de weg, ik heb grote kans op spruw (volgens mij voel ik het ook alweer steken :X ) .
Ook zal ik vanwege overproductie en gevoeligheid daarvoor vatbaar zijn voor ontstekingen. En de overproductie in toom houden gaat tijd kosten.
En dan nog de slechte borst. Het is snee van zeker een 2 euro munt en er weefsel is flink beschadigd. Het gaat veel tijd kosten om er überhaupt nog een goede productie uit te krijgen.
Al met al een hoop werk en tijd.
En dan ook nog de trombose...
We hebben dus besloten toch te stoppen. Die beslissing geeft erg veel rust.
En ik ben koorts en zo goed als pijnvrij *O* ik voel me weer wat meer mens.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:26:49 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103320213
Bass-Miss, wat zei je: ze heeft toch teveel spek dus het is niet erg dat ze wat minder binnen krijgt? ;)

wickie, heel erg veel respect :*
pi_103320409
Wat fijn wicks dat het zoveel rust geeft. En wat fijn ook dat je de keuze zo afgewogen hebt kunnen maken, dat lijkt me voor jezelf heel prettig, het is duidelijk doordacht enzo.
Héél goed om te lezen dat je zo goed als pijn en koortsvrij bent. En dat je nu maar heul snel op die loeigrote roze wolk mag gaan zitten en kan gaan genieten <3
pi_103320437
Wickie, ik lees nu pas je beproevingen van afgelopen dagen. Wat een ellende heb je doorstaan.
Fijn dat je een goed gesprek met je LK hebt gehad. Mij lijkt het een hele goede keuze die je maakt, fijn dat het je ook rust geeft, dat is nu denk ik ook het belangrijkste, zodat je eindelijk kan gaan genieten!
Veel sterkte met je herstel.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:34:33 #191
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103320556
@Wickie, wat goed dat je een beslissing hebt genomen, fijn dat je zo kon overleggen met de LK. Wat zal het een rust geven nu dat je gaat stoppen, en je kan richten op je herstel en genieten van je meiden, zonder verdere zorgen over kolven, voeden en evt complicaties.

Ik wens je heel veel beterschap en hoop dat je je snel weer goed zal voelen. Fijn dat de pijn en koorts al verdwijnt.
pi_103322176
Yay voor de goede berichten van wickie! Klinkt als een hele prettige lactatiekundige die goed met je heeft meegedacht en reëel bleef.
En als je denkt dat je alweer spruw hebt, gelijk gaan behandelen!!!!!! Sowieso is de kans erop iets verhoogd, gezien alle antibiotica die je hebt (gehad).

B-M 8)7 Echt he, we moeten het eens bundelen die uitspraken. en dan met z'n allen een potje keihard janken over zoveel domheid :X
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:38:26 #193
259886 pessie
pi_103323361
Wickie wat ontzettend fijn te horen dat je je zoveel beter voelt! En ook super dat je een LK hebt die realistisch is en goed met je meedenkt. Ik heb heel veel respect voor je, je hebt echt meer dan alles gegeven. Goed om te horen dat deze beslissing zoveel rust geeft. Ik hoop dat je herstel voorspoedig zal verlopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef WupWup het volgende:

B-M 8)7 Echt he, we moeten het eens bundelen die uitspraken. en dan met z'n allen een potje keihard janken over zoveel domheid :X
Ik lach meestal daarom :')
Maar ik ben voor bundelen ^O^
pi_103323373
Heel veel respect Wickie :* Hopelijk knap je nu heel snel op zodat je eindelijk volop kunt gaan genieten!!!!

Omg, BM :') !
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103324628
Wicks; ik ben heel blij dat je een weloverwogen keuze hebt kunnen maken. en dat je er rust en vrede mee hebt bereikt. Ik ben supertrots op je! knap doorgezet; maar er zijn grenzen.. en soms is het nog moeilijker om de keuze te maken om te stoppen of zonder nadenken door te gaan. Ik vind het enorm knap!!
(ik kon de knoop toendertijd niet doorhakken; maar heb wel een aantal maal datzelfde moment meebeleeft.. en ik weet hoe ontzettend moeilijk het is om te stoppen als je zo graag wilt voeden..).

O+ :Y

en een dikke :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:17:28 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103325120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef heelsnelafvallen het volgende:
Beterschap, ik zie hier problemen die mijn vrouw ook heeft meegemaakt. Maar het is allemaal goed gekomen hoor! Kleine kinderen blijken toch vaak veel sterker te zijn dan je als ouders denkt. Ik ging eerst al bij een beetje koorts naar de huisarts maar ze zijn nu 8 en 10 en jeetje het beginnen al echte persoonlijkheidjes te worden.
Gaan spamaccounts nou ook al in topics posten zodat de link uit de sig wellicht aandacht krijgt?
Want je post gaat werkelijk nergens over mbt dit topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:18:49 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103325189
Wickie, wat fijn dat je weloverwogen een goede keuze hebt kunnen maken.
Ik hoop op een snel herstel :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103328644
:'( en een :* voor allen.

En ik heb weer echt spruw ja :')
R. is nu naar huis en neemt de GV zalf zo mee (er is ook een zalfvorm, dat is GV met lanoline, heel erg fijn voor spruw op tepels en spruw op babybilletjes).
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:51:34 #199
259886 pessie
pi_103329391
Ook dat nog wickie -O-
Maar fijn dat de beslissing te stoppen je in ieder geval rust geeft :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')