abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103276766
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:14 schreef wickie het volgende:
Abces van 4,5 cm.. bestaat uit 2 delen..wordt straks geopereerd.
Het blijft een week een open wond.
Omg...:'(
Heel veel sterkte straks en heel veel beterschap! :*
Jemig, het is maar goed dat jullie en de lk zo doorgezet hebben!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103276807
Wicks wat heb je het te verduren momenteel. Sterkte en beterschap :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103276845
Arme wickie :N beterschap!! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:33:40 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_103277080
Wickie :o :{ Dat klinkt als een flink abces... Jee meid, wat rot. Wel 'fijn' dat je vanmiddag meteen geholpen wordt.

Wat is de reden dat je week een open wond houdt? Om het vocht weg te laten trekken? Is dat te doen met jouw bern en de medicatie die daarbij hoort?

Heel veel sterkte! :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:44:48 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103277532
Ach wickie toch, wat onbeschrijfelijk naar! :* Ik hoop dat je snel weer opknapt. Beterschap!
pi_103277700
:o Wickie...

Sterkte voor straks en komende tijd! :*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_103277986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:33 schreef PM-girl het volgende:

Wat is de reden dat je week een open wond houdt? Om het vocht weg te laten trekken? Is dat te doen met jouw bern en de medicatie die daarbij hoort?
Omdat anders bacteriën kunnen worden ingesloten die een nieuw infect veroorzaken.
pi_103278097
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:14 schreef wickie het volgende:
Abces van 4,5 cm.. bestaat uit 2 delen..wordt straks geopereerd.
Het blijft een week een open wond.
ZO... En dan weet je ook meteen waarom de antibiotica niets deed.
Zwaar klote is het wel. De wond viel bij mij wel mee, moest inderdaad openhouden om het vuil eruit te kunnen spoelen. Maar als die druk eraf is dan is de pijn ook eindelijk weg. En dat was echt een opluchting.
Ik vond het trouwens grappig om te zien dat er een kanaaltje was geraakt bij snijden en dat ik daar een soort kristalletje uit kon knijpen dat dat kanaaltje dus afgeklemt had gezeten door het abces wat erop duwde...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_103278303
Jezus Wickie :o Dat is niet niks!
Sterkte en ik hoop dat het gauw beter gaat! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:22:59 #135
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103279207
Wickie, succes en sterkte vanmiddag! :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103280243
Mozes kriebel Wickie, wat een ding :o
Hoop dat de artsen er iets van geleerd hebben :(
En sterkte met de operatie en erna. Fijn dat er nu in ieder geval schot in de zaak zit :*
pi_103280457
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar dat gebeurde hier ook hoor!
Ik heb toen gekozen voor de strategie: eenmaal losgelaten is niet meer drinken. Dus hij mocht wel bij me liggen (soms ook langere tijd) maar niet meer drinken.
Ik heb mezelf toen een soort van blokken in mijn hoofd bedacht van 3 uur en binnen 3 uur had hij geen voeding nodig dus het was makkelijker voor mij om me daar strikt aan te houden en dus wel bij mij leggen, maar niet drinken...
De eerste avonden heeft hij heel erg boos gekrijst, maar dat vond ik minder erg omdat hij bij mij lag en ik wist dat het enige wat ik hem ontzei (borst) datgene was dat hem zo boos maakte.

Het was even doorbijten en mijn man is echt wel eens komen vragen of ik hem niet tóch gewoon kon aanleggen, maar elke dag werd het minder en ik geloof dat het met een week beslecht was...
Hmmmm, dat kan ik ook nog proberen ^O^

Ik ging gisteravond om 11 uur naar bed en voelde me zo rot. Heb haar uit bed gevist en bij me gelegd. Uiteraard werd ze daar wakker van en heb ik haar in ons bed nog gevoed en toen zijn we gaan slapen. Ik ben een watje :')
pi_103280528
Hm Cp, maar als het toch goed voelt voor iedereen in je gezin, dan is het toch geen probleem?
Nu is het nog fijn begrijp ik eigenlijk uit je posts, alleen straks wil je misschien wat anders. Dat komt, zoals de dames boven ook al ergens zeggen, ook wel gedeeltelijk met de tijd. Echt!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_103280622
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef mignonne het volgende:
Och Wickie nee toch :{ wat een ongelofelijke baggerzooi voor jullie zeg. Getver -O-
Ik hoop dat jullie heel snel gewoon goed geholpen worden :*

Wij zijn gister bij het cb geweest, ik ben niet meer tussentijds gaan wegen omdat B. vond dat ik me aanstelde en dat ik me niet zo druk moest maken. Volgens hem viel het ook wel mee allemaal.
Op t cb bleek wel dat ik me niet aanstelde of iets inbeelde ofzo.
Op zich niets zorgelijks omdat alles zakt, de lengte, maar ook het gewicht en de hoofdomtrek. We moeten van de kinderarts horen of die er iets mee wil of dat ze het verklaarbaar vindt door jongste haar actieve houding enzo.

stats 66 cm/7800 gr.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Omdat we allebei het idee hebben dat het huilen bij Elin weer erger wordt en dat ze weer meer last krijgt en kramp heeft gaan we op advies van het cb weer terug naar volledige bv zonder verdere bijvoeding. Om dan in iets versneld tempo te herintroduceren waar ze al tegen kon volgens ons. Er is nu namelijk nergens meer een pijl op te trekken wat reacties betreft.

De wvk was blij dat ik nog bv gaf, dat maakte het volgens haar stukken makkelijker om weer terug naar de basis te gaan en dikke pluim en veer in mn kont enzo. Jeuh :+
Wat een gedoe zeg.
Ik vind overigens de lengtegroei wel apart. Zo te zien zitten er wat meetfouten in. Wat naturlijk niet wil zeggen dat de lengtegroei ook echt minder hard gaat, maar misschien wel de moeite waard om nog eens te laten meten?

Ga je sowieso nu vaker laten meten?
pi_103280870
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef Morretje het volgende:
Hm Cp, maar als het toch goed voelt voor iedereen in je gezin, dan is het toch geen probleem?
Nu is het nog fijn begrijp ik eigenlijk uit je posts, alleen straks wil je misschien wat anders. Dat komt, zoals de dames boven ook al ergens zeggen, ook wel gedeeltelijk met de tijd. Echt!
Ik zou graag eens met een gerust hart een avondje weg kunnen. Dus zonder dat steeds dat knagende gevoel blijft dat mijn meisje onbedaarlijk aan het huilen is.

Gisteravond nog met mijn man over gehad en misschien moeten we er maar gewoon heel anders naar kijken. Niet een keertje 's avonds weg willen, maar vaker overdag weg. Ik alleen, of mijn man en ik samen. Met andere mensen op zich heeft Truus namelijk geen probleem. Het is echt het door mij op bed leggen waar ze enorm aan gehecht is.

Ben ik nu overigens niet teveel het bv-topic aan het vervuilen met iets dat, zoals al gezegd, niet per definitie bv-gerelateerd hoeft te zijn?
pi_103282665
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wat een gedoe zeg.
Ik vind overigens de lengtegroei wel apart. Zo te zien zitten er wat meetfouten in. Wat naturlijk niet wil zeggen dat de lengtegroei ook echt minder hard gaat, maar misschien wel de moeite waard om nog eens te laten meten?

Ga je sowieso nu vaker laten meten?
Nee hoor er zitten geen meetfouten in :)
ze is een paar keer hard gespurt en heeft toen een paar keer een beetje stil gestaan.
Deze meting van 66 cm is 3 keer nagemeten door de meetmevrouw omdat ze er zeker van wilde zijn of ie echt klopte want ze vond t verschil zo groot. Vorige meting was ook op dezelfde meetbak.
Ik ben er vrij zeker van dat er geen fouten in zitten.

We wachten even af wat de kinderarts zegt, als zij wil dat we vaker gaan meten dan doen we dat op t cb omdat ze daar steeds gemeten is. Eind november gaan we voor oudste naar t cb en dan laat ik jongste ook gelijk even meten. En dan begin januari moeten we voor jongste weer daarheen. En dan tussendoor ook nog naar het ziekenhuis.
:)
pi_103282803
Bluh Mignonne, hopelijk komt het inderdaad gewoon doordat ze zo actief is. Het klinkt wel alsof jullie een heel fijne CB arts hebben die goed meedenkt en veel van borstvoeding afweet.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103282970
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Twinkly het volgende:
Bluh Mignonne, hopelijk komt het inderdaad gewoon doordat ze zo actief is. Het klinkt wel alsof jullie een heel fijne CB arts hebben die goed meedenkt en veel van borstvoeding afweet.
wijkverpleegkundige :Y
de arts is een beetje een meutje die overal GAAAAAAF op roept. Heel eng :P
ze bedoelt het heel lief maar t komt niet over :+
Ik ben heel blij met ons cb ja, ze denken echt goed mee. Dit is dezelfde wvk die ook over koemelkallergie begon en eventueel dieet proberen enz. Overigens is dit dan weer niet de wvk die lactatiekundige is, maar t is duidelijk dat ze evengoed veel van bv weet.

Buh ik moet steeds aan Wicks denken :{ hopelijk gaat alles goed.
pi_103283157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee hoor er zitten geen meetfouten in :)
ze is een paar keer hard gespurt en heeft toen een paar keer een beetje stil gestaan.
Deze meting van 66 cm is 3 keer nagemeten door de meetmevrouw omdat ze er zeker van wilde zijn of ie echt klopte want ze vond t verschil zo groot. Vorige meting was ook op dezelfde meetbak.
Ik ben er vrij zeker van dat er geen fouten in zitten.

We wachten even af wat de kinderarts zegt, als zij wil dat we vaker gaan meten dan doen we dat op t cb omdat ze daar steeds gemeten is. Eind november gaan we voor oudste naar t cb en dan laat ik jongste ook gelijk even meten. En dan begin januari moeten we voor jongste weer daarheen. En dan tussendoor ook nog naar het ziekenhuis.
Mij vielen week 6 en 9 op. Daar is ze volgens de curve gekrompen en dat lijkt me stug ;)
Maar belangrijkste zijn de laatste metingen :)

Ik zou zelf zo vreselijk nieuwsgierig zijn dat ik wel regelmatig zou gaan laten meten denk ik :D
Fijn inderdaad dat je een relaxed cb hebt. Je klinkt er zelf ook heel relaxed onder ^O^
pi_103283276
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Mij vielen week 6 en 9 op. Daar is ze volgens de curve gekrompen en dat lijkt me stug ;)
Maar belangrijkste zijn de laatste metingen :)

Ik zou zelf zo vreselijk nieuwsgierig zijn dat ik wel regelmatig zou gaan laten meten denk ik :D
Fijn inderdaad dat je een relaxed cb hebt. Je klinkt er zelf ook heel relaxed onder ^O^
Dat is een rechte lijn :) Uiteraard is ze niet gekrompen, ze heeft een tijd op 57 centimeter gehangen. Maar omdat ie daar eerst boven de 0 lijn en later onder de 0 lijn hangt lijkt het misschien net of ze gekrompen is.
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 16:02:08 #146
5428 crew  miss_sly
pi_103283512
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:00 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik zou graag eens met een gerust hart een avondje weg kunnen. Dus zonder dat steeds dat knagende gevoel blijft dat mijn meisje onbedaarlijk aan het huilen is.

Gisteravond nog met mijn man over gehad en misschien moeten we er maar gewoon heel anders naar kijken. Niet een keertje 's avonds weg willen, maar vaker overdag weg. Ik alleen, of mijn man en ik samen. Met andere mensen op zich heeft Truus namelijk geen probleem. Het is echt het door mij op bed leggen waar ze enorm aan gehecht is.

Ben ik nu overigens niet teveel het bv-topic aan het vervuilen met iets dat, zoals al gezegd, niet per definitie bv-gerelateerd hoeft te zijn?
Senna is ook nooit een gemakkelijke slaper geweest en ik heb haar ook heel lang inslaap gevoed. Ik denk toch wel tot 18 maanden ofzo. Toen vond ik het zelf eigenlijk ook wel mooi geweest, en toen hebben we een plan van aanpak gemaakt om het te veranderen. Bijvoorbeeld niet meer in haar slaapkamer de laatste keer voeden, maar in de huiskamer op de bank. Schaap is haar toen ook naar bed gaan doen, nadat ze in op de bank bij mij had gedronken. Dat heeft wel wat tijd nodig gehad, zoals alles met betrekking tot slapen bij Senna. We hebben haar nooit laten huilen, maar wel zijn we op andere manieren gaan troosten.
Inmiddels gaat Senna huppelend naar haar kamertjes als het bedtijd is en slaapt ze steeds vaker de hele nacht tot een uur of 7 in haar eigen bed.

Ze is dan ook wel ruim 2 nu, dus het is wel de vraag hoe lang je de tijd hebt/wilt nemen om dingen meer in het tempo van Truus te veranderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:04:05 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103283609
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Twinkly het volgende:
Dat idee heb ik ook, ze staat ook al heel erg jong natuurlijk, en volgens mij kost dat gewoon een hoop energie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:39:45 #148
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_103285371
Mignonne, wat vervelend dat de groei zo achterblijft... Terug naar volledig bv en daarna herintroduceren klinkt op zich goed (fijn CB!). Trek jij dat ook met je opleiding nu, kolven ed?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_103286137
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef PM-girl het volgende:
Mignonne, wat vervelend dat de groei zo achterblijft... Terug naar volledig bv en daarna herintroduceren klinkt op zich goed (fijn CB!). Trek jij dat ook met je opleiding nu, kolven ed?
Matig maar dat is maar even zo dan. Eventjes doorbijten.

Leandra ik denk het ook hoor, ik maak me er ook niet echt zorgen om verder. Maar achterblijvende lengtegroei is wel iets wat nagekeken hoort te worden en voor de volledigheid vind ik dat ook wel prettig als het gewoon even bekeken wordt.
pi_103287135
Mignonne, wat vervelend dat het zo achterblijft. Het zit jullie ook maar niet mee zeg. Móet ook maar eens over zijn :*

Ik ben geopereerd, lekker geslapen :P
Het was een grote ontsteking met veel viezigheid. De incisie zit onder mn tepel, het kon niet anders.. ik moet zo kolven... Auw dus..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')