Ja dit dus (zei ik ook al). Maar wel op tijd aangeven! Niet op de laatste dag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:52 schreef Twinkly het volgende:
Wickie, wat een ramp![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij en ook R er doorheen zitten! Het is ook echt k*t dat je nu weer geen probleemloze kraamtijd hebt, dat had ik zo voor jullie gehoopt.
Heeft de LK nog verteld wat er gedaan kan worden wanneer de schijf niet verdwijnt?
Ik hoop zo dat je je vanaf vandaag echt beter gaat voelen
Als je je nog steeds niet fit voelt na je zwangerschapsverlof kun je bij de Arbo-arts aangeven dat je ziek bent na aanleiding van de zwangerschap, dan krijg je 100% van je laatst verdiende loon doorbetaald. Misschien geeft die wetenschap ook wat rust?
(dat is suf, ik mag geen twee berichten vlak na elkaar plaatsen. Maar ik plaatste geen nieuw bericht, ik opende een nieuw deel)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 05:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dames, even een vraagje: welke kolf is erg fijn in gebruik?
Ik heb een oude mini elektrische kolf van medela maar die vind ik niet fijn en die maakt erge herrie.
Ik zoek dus een wat stillere en die fijn kolft!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:08 schreef Jipster het volgende:
Ik heb nu een medelabsymphony gehuurd, dezelfde als in het zkh, kan dubbel kolven. Op zich fijn, maar geen handformaat.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das een echt professionele kolf om je borstvoeding goed op gang te helpen.
Kolven die je zelf koop om op je werk mee te kolven zijn inderdaad een stuk handzamer
Baby'tjes die op tijd geboren zijn halen per voeding meer uit de borst dan je kunt kolven, maar dat zal jullie kleintje misschien nog niet lukken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:07 schreef Ticootje het volgende:
Wicky, Rust zelf ook voldoende, voor zover mogelijk natuurlijk. Heb je antibiotica?
Mijn ervaring met antibiotica is dat de koorts en ziek voelen vrij snel weg zijn, maar de plek wel even kan blijven, dat moet je lichaam nog opruimen zeg maar.
Niet slecht dat je weer even aan de bel trekt verder, maar het klinkt niet raar zeg maar. Hou het inderdaad goed in de gaten.
Uhuh... Ik weet het...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:10 schreef wickie het volgende:
Wachten bij de dokter...
Tico, ja ik heb een kuur. De arts van de huisartsenpost zei dat ik maandag moest bellen als de plek niet kleiner was geworden of minder pijnlijk was, daarom braaf weer gebeld.
Ik heb vannacht gelezen over wat ze doen als de plek niet weggaat, had ik beter niet kunnen doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die b2b kolf.. Ik zou het niet doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lijkt me echt vreselijk, een borstontsteking. Een vriendin van me heeft t ook gehad en die heeft vele ab kuren gehad voordat t weg was. Ik hoop voor jou dat t zsm weg is.
Heel veel beterschap!!
Wat betreft de kolven: ik ga m elke dag gebruiken, ik ga namelijk op werk kolven.
Heb ook een mooie gezien van Difrax, de BtoB.
Zit te twijfelen tussen die (want handsfree) of eentje van Medela.
Ga vandaag ook ff bij de babydump kijken.
Het is gewoon niet hygienisch.. Zeker met hele kleintjes ga je gewoon je kolf netjes uitkoken enzo.. Maar melk is vet en dat blijft dus in die slang zitten. Ik zou me daar gewoon niet prettig bij voelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
En ik kan me voorstellen dat er ook nog wat druppeltjes in die slangen blijft zitten en dat lijkt me, zeker in het begin, als alle beetjes tellen ook zonde toch?
Zijn ze toch al niet, we gebruiken te weinig flessen!quote:
Ja uiteraard, met uitkoken zie ik die slangetjes ook niet snel schoon worden idd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is gewoon niet hygienisch.. Zeker met hele kleintjes ga je gewoon je kolf netjes uitkoken enzo.. Maar melk is vet en dat blijft dus in die slang zitten. Ik zou me daar gewoon niet prettig bij voelen.
Ja, dat doet zeer, kan voor druk op de oortjes zorgen.. Kortom, tandjes ellende..quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zijn ze toch al niet, we gebruiken te weinig flessen!
Zeg, tandjes die doorkomen, zorgt dat ook voor niet/onrustig willen drinken?
Het zou aan de vroege kant zijn, maar ik ben niet verbaasd als er hier binnenkort een tandje verschijnt...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat doet zeer, kan voor druk op de oortjes zorgen.. Kortom, tandjes ellende..
Ik heb zo'n set voor de symphony en die gooide ik er ook gewoon in. Geen problemen mee gehad. Ook mn Avent handkolf ging gewoon (in delen) in de vaatwasser. Toen Nathan nog klein was (quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:27 schreef Juud79 het volgende:
Zou ik mijn Medela spullekes ook in de vaatwasser kunnen gooien? Ik moet idd ook goed poetsen en uikoken voordat het vet verdwijnt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |